|
На твір Виродок |
Перше відчуття, що виникає, прочитавши "Виродка" - це незакінченість твору. В ньому відсутнє те, що робить оповідання - оповіданням: колізія, конфлікт, парадокс. Особисто в мене створилося враження що це уривок з якогось більшого твору, де після крапки ... |
Читати далі... |
© Камаєв Юрій Статус: *Історик*, 16-06-2005 |
|
|
На твір Зимно |
у Яновського. Правда, не про божевільного дідка, але про дідка, що тужив за минулим і за коханням. Ви читали "Майстра корабля"? Якщо ні - почитайте, там є чому повчитися. :))... |
© Академія, 13-06-2005 |
|
|
На твір Дід Багнюк |
Прочитала Вашого “Багнюка”, справді, використовуєте той самий прийом розбалансування “внутрішньої” та “зовнішньої” мови, але невмотивовано по тексту :-)). Варто його б обігрувати.
Ще “красівостей” у Вас познаходила:
“Пахкав пелехатими кудрями білосні... |
Читати далі... |
© Академія, 13-06-2005 |
|
|
На твір Цикл хокку на кожен день тижня (переклад з японської) |
Сподівався прочитати дійсно хоку (до речі це слово пишуть з однією літерою "к"), а на жаль перед моїми очима - ще один прояв сексуальної невдоволеності.
Трагізм мастурбатора японці навряд чи вважали за потрібне для написання віршів. Мабуть, краще було б ... |
Читати далі... |
© , 12-06-2005 |
|
|
На твір Лімерики |
Прочитав віршика. Аж дух перехоплює. Але, на жаль, не від захвату, а від обурення.
Якщо автор хотів показати свої постмодерністичні тенденції світогляду, то це йому не вдалося. По-перше, всю "височінь думкового польоту" можна оцінити з псевдо, яким корис... |
Читати далі... |
© Ендер, 12-06-2005 |
|
|
На твір Без назви |
Пані Віка, давно вже так не зачитувався... Хочеться розплистись в компліментах...
Скажу одне - мені ПОДОБАЄТЬСЯ. Мені подобається Ваша неочікувана рима.
(Сиджу один, підвіконня, злива і весь час жодних красивих рим).
Мені імпонує Ваш стиль. Останній... |
Читати далі... |
© Гаврюша Обізяна, 10-06-2005 |
|
|
На твір Зимове... |
Пане Гаврюшо,
дуже радує, що Ви пишете українською мовою, адже її лексичне й образне багатство спроможне якнайкраще відобразити романтичне світосприйняття. Але недоречне вживання слів не дає зрозуміти про що Ви хочете сказати, а це учнівське "про що?" (н... |
Читати далі... |
© Академія, 10-06-2005 |
|
|