|
На твір РЕВІЗІЯ СТЕРВОЗНОСТІ |
У мене склалося враження, що автор десь на середині заморився писати і просто плюнув - нашвидкоруч пришив кінець із божевільнею. Принаймні нитки видно.
А початок сподобався. Я власне і став читати це через початок і через епіграф.
Рецензію з Академії пи... |
Читати далі... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Стрілочник |
"Паротяг апчихав і бундючно сичав, курдуплями випускаючи наобабіч цуглі білої пари."
"хрумкав гравій", "шикарно схаркнув", "соковито харкнув", Ви коли не намагаєтеся писати красіво, робите це досить пристойно.... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Одна склянка на двох |
Всьо починається, але минуле не минає і поїзди тільки метафори, бо потім будуть маршрутки. І ще (що насторожує): плутанина в часі: "Так проходить вечір", "Завтра ми розїдемось", "вона слухає, як в ранковому місті", "Ми сьогодні помремо. І відзавтра народи... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Автобіографія |
Минуле Осіннього Бога бачили у відчуттях, теперішнє - у описах, а коли майбутнє?... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Шершень |
Мене дещо дезорієнтував початок, який вискакує у скоротшеному меню "Академії". Якби там не було слова "епіграф", я б, напевно, не став читати.
Ідея оповідання цікава - подати події з ЇХНЬОЇ точки зору. І кінець виходить парадоксальний. Єдине що задля так... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Поступ-вогонь |
Цілком зрозуміло що автор хотів сказати, але розуміння приходить після блукань семантичним лабіринтом. Це, звичайно, добре для інтелектуальної поезії, та "глухих кутів" бажано б поменше: "Ось вже люди
не ладні себе
ось вже люди
ладнаються в дорогу
і я... |
Читати далі... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Ера електрики |
І справді файне оповідання, у дусі Едгара По.
Єдине, що кінець трошки підгуляв - електрична машина для переселення душ за висновок не канає, бо читача уже давно здогадався про її існування. Варто було б або змінити кінець, або замаскувати цю машину в про... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Одна склянка на двох |
Такі тексти на межі віршу та прози дуже корисні для відпрацювання стилю.
Проте намагатися всунути у такий твір щось більше за одну емоцію чи одну думку - означає заплутати читача.
Спробуйте обмежити свою художню задачу і викликати у читача тільки одну е... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Тузла. Дядя Вася і весло |
Йому це не вдалося. На жаль.
Давайте спробуємо розібратися, чому.
Зрозуміло, що політичний конфлікт навколо Тузли виглядає гротескним і викликає бажання стібатися. Однак тут можна трапити у пастку. Бо стьоб продовжується засобом доведення ситуації до аб... |
Читати далі... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Тузла. Дядя Вася і весло |
Колекцыя росыйських картинок щодо Тузли: http://www.dirty.ru/comments/11324... |
© Валерій Лисенко, 20-05-2005 |
|
|