Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2606
Творів: 47448
Рецензій: 92266

Наша кнопка

Код:



Рецензії

"Вавілоня, дщере окаянна!"

(Рецензія на твір: Вавилон, автор: moZZok)

© Олег Derim, 04-09-2007
1. Вибачте за неосвіченість, але що таке бустофедон?
2. "... Віддасть тендітний Рим кривавим готам" - це жарт? Оцей пресичений, розпустний Рим часів занепаду - тендітний? До речі, готи не менш криваві за римлян.
3. "Упевненість, що шлях веде кудись увись до раю на землі, у душах - людей загубить." Чому? А що врятує: упевненість, що шлях веде кудись додолу, до пекла на землі? Така упевненість уже була за часів інквізиції і ще є в різноманітних сектах. Ледве виборсалася Європа з цієї мари і то, шляхом науки, за допомогою якої була колись побудована славнозвісна вежа. Може треба пишатися нею, а не соромитися її? Якого рівня досягали тоді люди, що сам бог (бог Мойсея? бог Христа?) боявся їх!
З подякою за продовження біблійних традицій, Олег.

Це відомий факт. Тому навіть не візьмусь згадати, де саме він зустрічається. Ніколи не ставив собі за мету зібрати бібілографію подібних джерел. Заради вас запустив пошук у гуглі, пошукав статей. Отже, почитати можна наприклад тут: (http://world.lib.ru/n/notin_l/ktozhewse-takiraspjaliisusahrista.shtml)
"Итак, инцидент во дворе Храма, когда Иисус изгоняет оттуда тогровцев нужно рассматривать как попытку захвата Храмовой горы.
Дело в том, что в Храме в те времена совершались жертвоприношения животных. Однако не всякое животное годилось для жертвы. Прежде всего это должен был быть домашний скот, выращенный для пищи, кроме того, животное должно было принадлежать жертвователю и не иметь на теле никаких изъянов. Поэтому паломники приобретали жертвенных животных перед Храмом на специальном рынке. Разумеется, не каждому было карману купить корову или овцу. Для этого существовали голуби, которых тоже можно было приносить в жертву, а стоили они дешевле".

© анонім, 05-09-2007

Фарисеє Івановичу, а підкажете, де можна щось прочитати щодо Вашої цікавої інформації?

З повагою,
Читач

© анонім, 05-09-2007

Щодо торгівців у храмі все не так і однозначно. Кожен єврей, що приходив до храму, хотів принести жертву. Так оті самі торгівці як раз і продавали жертовних тварин тощо, щоб люди могли не тягти з собою здалеку своє підношення Богові. Міняйли у храмі виконували схожу функцію, адже римськими грошима пожертву робити було не можна. Щоб віддати певну суму у храмі, її спочатку потрібно обміняти на храмові гроші - шекелі. Навряд чи ці торгівці обходились без спекуляцій. Але це було радше щось на зразок нинішнього продажу, приміром, ікон і свічок, в церкві, ніж нице торговисько.
Фарисей Іванович

© анонім, 05-09-2007

Шановний Олеже, як же про храм і сумніваєтеся?
Маю на увазі, що фарисеї не прогнали з храму продавців до того, як це зробив Ісус. Те, що ти лишився осторонь чогось неправедного - теж гріх. Але не нам їх судити. Можливо, усе відбувається так, як має бути. Помилки для того, щоб навчатися.

З повагою,
Читач

© анонім, 04-09-2007

Припиняю ломитися у відчинені двері (захопився суперечкою), тож ще раз дякую за цiкавий вiрш та пояснення.
Олег.

© анонім, 04-09-2007

Ви дарма намагаєтесь мені довести, що фарисеї були не такими вже і поганими. Фактично, ви ломитесь у відчинені двері: я далекий від того, щоб будь-кого демонізувати. Повторю іще раз, коли я писав про "фарисейську упевненість" у своїй першій відповіді на Вашу рецензію, я вжив цей вираз в тому ж смислі, в якому він вживається у євангельській притчі про фарисея і митаря. Але мені здається, що шановний Читач дотримується іншої думки, і, якщо він має бажання викласти свої погляди докладніше, я з задоволенням буду стежити за Вашою і його розмовою.

Захар

© анонім, 04-09-2007

1. "І Павло, спостерігши, що частина одна саддукеї, а друга фарисеї, покликнув у синедріоні: Мужі-браття, я фарисей, і син фарисея. За надію на воскресення мертвих мене судять!" (Дiян. 23,6). Це дуже цiкава з цього погляду глава: апостол не соромиться визнати себе фарисеєм.
2. Кому продавалися фарисеї?
3. Закон зворотньої сили не має, а фарисеї виконували чинний закон - Старий Заповiт (вiд якого сам Христос не вiдмовлявся), отже навiть з християнського боку вони не виннi.
4. Щодо храмiв, то маю великий сумнiв, що таке взагалi було. Тогочаснi євреї були ще на ступiнь фанатичнiшi, нiж сучаснi юдеї-ортодокси. Та будь-який зелот не те що б вигнав торговцiв з храму, як Христос, вiн вирiзав би їх на самому початку такого гешефту.
З повагою, Олег.

© анонім, 04-09-2007

2 Читач: Дякую за відгук і за підтримку дискусії.

2 Олег: Уточню щодо пункту 3 і Вашого питання про фарисеїв і негативний контекст по відношенню до них. Я в пункті 3 мав на увазі притчу про фарисея і митаря, з якою Ви можете ознайомитись, якщо відкриєте розділ 18 Євангелія від Луки. Я думаю, тоді все стане на свої місця.

Іще раз дякую щиро за дискусію. З повагою,

Захар

© анонім, 04-09-2007

Даруйте, пане Захаре, виправляюся.

З повагою до обох,
Читач

© анонім, 04-09-2007

Пане Олег, останнє повідомлення не моє, але я з ним принципово згоден, хоча я б цю думку виразив в дещо іншому тоні.

Невідомому дискутанту: прошу підписувати свої повідомлення.

З повагою,

Захар

© анонім, 04-09-2007

Фарисеї - праведники? Це за чиїми переконаннями? Їхніми власними? Ті, хто продаються не можуть бути праведниками. Згадайте, на що перетворилися храми за їхнього спокою.

© анонім, 04-09-2007

Дякую за пояснення, але маю тепер ще одне запитання (до відгуку): навіщо вживати слово "фарісейський" у негативному контексті, адже фарісеї були мудрецями, патріотами і праведниками? Те, ще до них вороже ставились перші християне не дає права нам спотворювати їхній образ.

© анонім, 04-09-2007

Доброго дня, шановний Олег. Постараюсь відповісти на Ваші запитання.

1. Бустофедон - це спосіб письма, коли в кожному рядку інший напрямок написання. В першому рядку пишуть зліва-направо, в другому справа-наліво, в третьому знову зліва-направо і так далі.
2. Рим пресичений, Рим розпусний - це все вірно. Але малося на увазі не це. Мались на увазі культурні надбання, те, що створювалось століттями, і що так легко знищити за якісь пару років.
3. Тому, що ця впевненість є одним з виявів гордині. Це те, що православні називають "прелість". Для справжнього духовного поступу потрібна смиренність, а не така фарисейська упевненість. Потрібне постійне "Боже, будь милостивий до мене, грішного".

Дякую за увагу до мого твору.

З повагою,

Захар

© анонім, 04-09-2007

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.55526399612427 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …
Графічний роман “Серед овець”
Графічний роман Корешкова Олександра «Серед овець», можна було б сміливо віднести до антиутопії, як …
Добірка художньої літератури козацької доби
Друзі! В інтернет-крамниці “Онлайн Криївка” представлена цікава добірка художньої літератури …