Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2522
Творів: 45483
Рецензій: 89025

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: НАВЧИ МЕНЕ ЖИТИ В ПІТЬМІ (5), автор: Юрій Кирик)

© Nina, 19-01-2015
"... вів іще люк із храму, який був добре замаскований із середини, а з боку храму закладений книжками у комірчині, до якої доступ мали лишень працівники Фонду. " :) Ой, ці Фонди.
Була у нас одна релігійна громада. Молоді люди, повчали всіх, як треба жити. Але, як виявилося, для них говорити набагато легше, аніж думати і вчиняти. Фінал був трагікомічний: вони побилися - не могли поділити речі, які приходили із закордону. Так і розбіглися ворогами.Чого люди ніяк не можуть усвідомити, що вічне, а що тимчасове?
Успіхів Вам!
З повагою,
Ніна

Дякую, Ніно. Так вже виходить, що матеріальне все ще бере верх...
Гараздів,
Ю.

© Юрій Кирик, 20-01-2015

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.39481687545776 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Перехрестя жіночих доль крізь століття
Саме так можна коротко описати події  книги Наталії  Тисовської «Київські канікули». Кмітлива американська …
Що може бути ніжнішим за «Ніжність»?
Шеф Наталі мав звичку щоранку читати у словнику визначення якогось слова. Коли вона увійшла до кабінету, …
100 історій про дівчачу силу
Книжка, яка надихає неймовірно велику кількість дівчат і жінок, дає змогу повірити в себе, своє покликання, …
«Сліпі убивці» вигаданих і справжніх світів
«Сліпий убивця» Марґарет Етвуд — приклад «шизофренічного» наративу, у якому один герой розпадається …