Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51553
Рецензій: 96005

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Все розвивається по спіралі

(Рецензія на твір: Чому в Україні мертвий книжковий ринок?, автор: Андрій Ворон)

© koka cherkaskij, 20-10-2012
Прочитав Вашу "розвідку" :)
Не мав бажання тут нічого відписувати, та спіткнувся об речення: "Сьогодні можна, і навіть треба, позбуватись зайвих нахлібників та максимально зблизити митця та читача. Наприклад на базі таких сайтів як Hurtom.com чи Gak.com.ua, створити якийсь закритий розділ з якого кожний бажаючий міг би скачати книжку улюбленого автора, скажімо по п’ять гривень за авторський аркуш."

Гарна ідея, але про "Gak.com.ua" у такій іпостасі краще забудьте :)
Я не буду переповідати всю історію ГАКу з 2006 року... Скажу коротко, ситуація з ГАКом така: "Низи не можуть, верхи не хочуть". ЧИ навіть така: "Низи щось хочуть, верхам начхати". Або навіть така: "Низи хочуть своє, верхи роблять своє".

Ситуація на книжковому ринку - цілковите віддзеркалення стану економіки України у цілому. У нас не тільки книжковий ринок у занепаді - у нас весь ринок у занепаді. Особливо останні 3-5 років. Раніше було засилля польських товарів, потім - турецьких, сьогодні - засилля китайських товарів. Вітчизняний виробник вироджується. Якщо щось і працює - то лише за допомогою так званих "іноземних інвестицій".

Дивно, але велике значення для успіху книжки має ім"я автора. Якщо ти який-небудь "Олександр Петренко", то тебе усі книговидавці і книготоргаші мають десь (точніше - у сраці). Так само, якщо ти - Олег Громов чи Дмитро Ладиженський. Для того, щоб тебе хоч почали вислуховувати, потрібно назватися якимось іноземний іменем. Ну, наприклад, Генрі Лайон Олді.

Ще краще, коли ти назвешся Айзеком, Робертом чи Ніком.

Потім існує навколо видавництв цілий шоу-бізнес. Якщо ви, як автор, приглянетеся котромусь видавництву, і вони забажають розкручувати Ваші твори, то тут автору треба продати душу цьому видавництву. Тобто віддатися цілком і повністю, а інколи, якщо ти дівчина, то і переспати з видавцем (видавцями). Є випадки, якщо автор забажає видати якийсь свій новий твір у іншому видавництві, то йому можуть влаштувати таке життя, що він просто перестане бути автором у кращому випадку.

Одним словом, ШОУ-БІЗНЕС.

На питання, чому в США комікси дешевші, аніж у нас, я вам скажу, що у США все дешевше, не тільки комікси. По-перше, у них дешевші енергоносії. А от чому так, чому у них дешевші енергоносії - читайте, наприклад, у книгах Ніколая Старікова, таких як "Шерше ля нєфть", "Криза: Як вона робиться" та інші.

Україну у глобальному масштабі просто пустили на розрив. Їхнє завдання: усе звідси викачати, чорнозем вивезти, генофонд знищити.
Ситуація з книжковим ринком - лише слабенький відбоиск глобальної української катастрофи.
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.031727075576782 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати