Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51560
Рецензій: 96010

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Другий після Бога

(Рецензія на твір: Раби Системи. Другий після Бога, автор: Олег МАРИЦАБО Серый)

© Світлана Кедик, 16-04-2007
Дуже багато «чорних замальовок», які символізують, вірніше, передають реальність світу ілюзій – світу, яким керує «система». Та це правильно, якщо не налякає глядача.
Але це потім, бо в першу чергу насторожить. Насторожить темним екраном, контуром ока, що відкриється. Вгамує настороженість білий екран. І водночас заінтригує голос Майтрейї.
Але половина глядачів, починаючи з його слів, почнуть не розуміти(в загальному весь фільм). А потім зіб’є з пантелику «ритуал єднання», вірніше, символізація формування нового світу.
Коли вже спантеличеність осядеться і пронизає цікавістю, бо перед глядачем оголені тіла(їхня слабість), то виявиться, що це не звичайний людський секс, а «магічний...»
У легкому розчаруванні глядач почне слухати розповідь Аріани. Вона не така, як усі. Дуже дивна і незвичайна особа, яка створила для себе своє розуміння, і свої принципи життя. Тому, бо розуміє, що «система» - «світова зараза».
Цю нудну розмову глядач проігнорує і не зрозуміє, що футбольне поле – життя, їхнє життя. Бо мимоволі(мимо їхньої волі) глядачі стають героями фільму, не героями, а акторами. Тільки так і не збагнуть, що клоуни того цирку вони. Клоуни, бо раби. Вони самі виступають, грають... і самі собі аплодують. Вірніше, коли наказують, інколи аплодують задоволено...
Через те, що «задоволено» їх наказують.Так вони вчаться помирати і помирають...
Так от, глядач буде спостерігати незрозумілу картину розгардіяжу і хаосу(того, що панує тепер).
Аріана дивиться на це своїми очима – іншими.Але вона не інша,та сама. Тому будує в собі вольову натуру, яка прагне боротися проти хаосу.
І раптом з’являється «картина в туалеті» - Рамон. Він також розуміє, що «система» то є «зараза». Але дуже боїться протистояти, дуже невпевнений і кволий. Може й хотів би щось змінити, але надто боязко «дивитися широко», вірніше «глибоко».Коли впіймають, він зрозуміє власний страх(відсутність його), але спочатку побоїться, а потім зрозуміє...

І єдине, що знову зачарує цікавістю глядача, це сцена Сферуса з Аріаною. Їхній діалог передасть «миттєву ніжність»(мабуть це є той невідомий...), навіть любов, у тому пристрасному поцілунку(псих досягнув своєї мети...) – оригінально.
Та глядач не зрозуміє цієї оригінальності, і тупо буде чекати продовження. Його не буде – тупого продовження. Натомість з’явиться кімната, лише кімната з «запахом сексу», і напів оголена Аріана, яка швидко одягнеться. Коли одягнеться, нудна істерика Рамона дозволить комусь заснути на хвилю. А потім разом з ними побігти.
Виявляється, вони усі впізнають Майтрейю, який написав книгу, вірніше, Олег Сірий називається ним(так його звати). Та книга говорить про кінець «системи» . «Система» боїться зникнути, але знає, що зникне., тому й боїться, тому й зомбує людей, які вже давно не люди.
Хто тоді глядачі? Люди, чи вже не люди?
Я знаю! Вони просто глядачі... частина, яких дозволить собі відкрити очі – закрити і подивитися.
Добре, це не цікаво.
Після того, як Невідомий приведе їх до Бога(Майтрейї), вони самі прийдуть в легкому сп’янілому сні. Головне, що отямившись вони побачать саме Бога. Побачать, аби відправитись у подорож, яка вже є, але насправді її нема.
Випробування? Не буде. Все це буде гра... гра без правил, правила якої диктує німота... Але це тільки тоді, коли не розумієш, а коли зрозумієш, то розумієш, що нічого не розумієш...
Це розуміють Аріана і Сферус разом з ними і Рамон(він розуміє саме те, що нічого не розуміє).
Що їх об’єднує?
Ця інтрига буде(для когось)до самого кінця, який має принести початок.
Бо втрата розуму це не божевілля. А мудра оцінка самої мудрості(бути вільним у виборі, бути мудрим). Вони втратили розум втрьох. Бо вони усі троє – одне ціле...
А діти. Хто ж такі діти?Це діти...
Палата Бога, та, яка завжди була і буде, у якій формується світ – лоно. Усе, що інше – ілюзія, бо усе інше є неважливим.

Можливо, я щось не догледіла, неуважно прочитавши. Може щось преплутала, вірніше, перемішала, бо маю звичку мішати, перемішувати дивні речі, і не дивні...
І взагалі це треба розібрати детальніше, а я лише зробила невеличкі візерунки.
В загальному, дуже не погана картина.
Хотілося б побачити у постановці.
Тільки от Сферус, який Сферу грає – дід, чи хлопчик. Мабуть треба його чергувати. Але у сцені поцілунку з Аріаною, це хлопчик, не 12-ти річний.

І взагалі, усі ці образи не тільки образні у творі...
Це є Книга Спасіння.

І ще красиві імена...

Тільки, чи пересічний глядач зможе зрозуміти...

Цей фільм має відзняти сам автор, сам зіграти майже усі ролі...
А Майтрейя може виявитись жінкою(дівчиною молодою і вродливою)...


Світлана
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.02768087387085 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати