Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51565
Рецензій: 96014

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Тема надто важлива, щоб залишати її у відгуках

(Рецензія на твір: Генерали піщаних кар’єрів (Suíte dos pescadores) 2, автор: Антон Санченко Статус: *Експерт*)

© М.Гоголь, 03-10-2006
Досить часто від авторів ГАКу і не тільки ГАКу чуєш - навіщо потрібен сюжет, навіщо композиція, нащо герої - оно, наприклад, Джойс, або Гомер або французькі філософи...
Шановний автор на моє зауваження написав наступне: "Так, мені вже натякали на затягнутість першої частини. Мабуть, атмосферу можна було б створити більш економними засобами. Але навіщо? Ось чому у якійсь нам своїй нумерованій Пісні Гомер так докладно описує процес побудови плота Одісеєм?... Сприймайте так і приведену докладну лоцію колишніх херсонських пивбарів."
Тут уже мої нерви не витримують. Шановні друзі! Як ви гадаєте, композицію вигадали злісні критики та радянські літературознавці? Мушу розчарувати, закони композиції виникли в процесі розвитку літератури і базуються вони на особливостях людського сприйняття, тобто на сприйнятті читача, глядача, слухача - людей, для яких ви творите. Це перевірений поколіннями талановитих авторів і навіть геніїв спосіб втримати увагу публіки і гарантовано донести до неї свою думку.
Законами оповіді керувалися Шекспір, Гоголь, Гемінгвей... (далі підставляйте будь-яке прізвище). Щодо конкретного Гомера дискутувати не готовий з одної причини - він не здатен зацікавити сучасну публіку (окрім істориків). Для того, аби зробити його їстивним, сучасні сценаристи просто вимушені переписати все.
Якщо вас не цікавить читач - це інша справа. Якщо оповідання написане як лоція Херсонських пивбарів, тоді забираю назад усі слова. Але я неодноразово бував у пивбарах і знаю, як цінуються там добрі оповідачі. Так от, якщо ви уважно послухаєте гарного оповідача у пивбарі, ви зрозумієте, що він будує свою оповідь за тими самим законами, що і Шекспір - свої.
Бо це - закони природи. Їх можна не враховувати, але тоді навряд чи досягнеш успіху. А я дуже хотів би, щоб Антон Санченко досяг успіху - у нього чудовий потенціал, вірне око, знання деталів. Одні липовани на човнах чого варті! (це для знавців). Тому двічі прикро, що така чудова зброя паляє по горобцях замість того, щоб впольовувати тисячі українських читачів, які чекають на гарну вітчизняну літературу.
Але скоро вже чекати припинять, якщо ми з вами не почнемо брати до уваги їх, а не Гомера з Джойсом.
Ваш колега-мариніст російський письменник Віктор Конецький влучно називав такий процес "писання животом". Годі писати животом. Візьміть на озброєння досягнення літератури хочи би за останні двісті років, і ви самі побачите, що результат перевищить усі сподівання. Пробачте, не пам'ятаю хто сказав - ми такі великі на зріст тому що стоїмо на плечах велетів.
Так станьте на плечі велетів врешті-решт! Нащо вигадувати велосипеди!
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.04248309135437 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати