Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51622
Рецензій: 96045

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Розмова

(Рецензія на твір: Калімера, автор: Тетяна Мельник )

© Петро Муравій, 28-01-2009
Теза:
"Я також проти того, щоб поетеси заради появи нових творів писали про всілякі явища, які не заслуговують на те, щоби їх ото так висвітлювали. Хоча розумію лесбійську любов краще, ніж чоловічу. Все ж жіноче тіло є привабливим. У тюрмах це явище процвітає буйним цвітом, наскільки мені це відомо з друкованих засобів інформації."


Відповідь:
Друже, содомія є і буде содомією за будь-яких обставин і за будь-якого розкладу.
Я не згоден з тим, що чоловіче тіло не привабливе: свідченням тому є красування культуристів, наприклад, перед телекамерою. Це робиться не тільки перед камерою, очевидно, й перед залом глядачів, хоча я ніколи на такому заході не був.
Справа ж не в тілі. Тіло - це тільки один із аспектів. Коли Ви єднаєтеся (не трахаєте - боронь Боже) зі своєю жоною, Ви саме єднаєтеся зі свою любою і єдиною, ЄДНАЄТЕСЯ, а не вставляєте якусь певну частину свого тіла, яка називається мовою медичної латини
"...us" до певної частини її тіла, яка мовою медичної латини називається "...us". Що саме і яким чином відбувається? Дайте мені відповідь на те, що є людина, що є, зокрема, Ваша жона і що є Ви, тоді я зможу пояснити, що саме відбувається. Ваше єднання не обмежується тілесним актом - воно має містичний характер. Воно є частиною таїнства. А таїнством називається тому, що це вповні не можна виміряти чи зважити, розібрати на деталі і вповні осягнути, як діє "цей механізм". Людина носить образ Божий в собі, і не може ані буття
Боже осягнути своїм розумом, ані саму себе. Колись, через вічність вічностей, коли людина досягне Божественного блаженства, тоді вона навчиться розуміти себе.

А розпусники також не обмежуються тілесним аспектом. Так, як осквернитель заходить до святого святих - до вівтаря церковного, і це не обмежується актом переставляння ніг, так і діяння розпусників не обмежується одним "вставлянням палочки до дірочки". Апостол Павло
застерігав від блуду, наголошуючи на тому, що той, хто чинить розпусту, стає одним тілом з блудницею. Таких самих виразів вжив Адам, характеризуючи Єву - жону свою. Тільки Адаму Єва була дана Господом, і шлюб їх був благословенний Богом.

А блудниці були на одному з найнищих і найбільш огиджених щаблів суспільства - це покидьки. І от ап. Павло застерігає, що ви не просто злучитеся і підете, смакуючи задоволення, а будете одним тілом (читай – одним цілим) з блудницею.

Це ми говоримо про "природні" гріхи. Що ж стосується протиприродніх гріхів (це і є содомія), то це рівень розбещення й розпусти, багато гірший за природні дії. "Природня розпуста" - це невпорядковане, недоладнє, неправильне застосування того, що було дане Богом. Гріхи
проти природи виникають тоді, коли людина вже нажралася природніх гріхів, але ними не наситилася. (Звичайно, гріх не має дна і його ніколи не наситиш. Чим більше задовольняти пристрасть, тим більшої данини вона вимагатиме.) І коли я вже обридив піхви усіх дєвок, і мене вони не задовольняють, я вже починаю тикати своїм пісюном будь-куди, аби тільки його почухати та попестити: в задніцу, у піхву собаці, просто в дірку в паркані. (Інший, аналогічний варіант: коли я у відсутність чоловіка чи й взагалі чоловічої статі оголяю подружку і сама перед нею оголяюся, прошу її, щоб доторкнулася до мого таємного куточка, беру кобеля собі до низу живота, навчаю його задовольняти мене). Вигадую групові оргії, як природні, так ібісексуальні. Повний простір для реалізації будь-яких фантазій.

Про протиприродні гріхи, наприклад, католицька церква навчає, що це такі гріхи, які кличуть про помсту з Неба, тобто людина, яка їх скоїла, може сподіватися явного покарання зараз, отут в будь-який момент.
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.045644998550415 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати