Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51622
Рецензій: 96045

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Підніму рейтинг ще вище. Хай потішиться.

(Рецензія на твір: Марія Магдальська, автор: Наталка Ліщинська)

© Петро Муравій, 16-01-2009
Пишу не для Наталки, а для тих людей, на розум яких ще сподіваюся.
Так, у останньому"писанії" Наталки немає еротичних сцен. Але є підтекст, з яким Його повія зустрічає. З якої це речі Христос буде сидіти у повії з ночівлею Сам-один - ні, удвох з нею - цілих п"ять днів, покинувши Своїх учнів напризволяще, і навіть обридивши (це вираз Наталки) ними. Потім, за висловом Наталки, Він втік від неї, немов злодій. Так може уходити лише забов"язаний чоловік, той, що наговорив купу обіцянок, скористався й змився подалі від відповідальності, від аліментів тощо. Мій друг Ваня Молдаван саме так і зробив зі своєю колишньою однокласницею Наташкою.
У Євангелії описані зустрічі Христа з повіями. Вони були одномоментними зустрічами. Повії підходили до Нього з покаянням, коли знали, що то Господь. Так повія підійшла до Нього, обмила сльозами Його ноги, витерла своїм волоссям і напастила миром. І пішла. Одна з повій дістала від Господа визволення від неминучої смертної кари, прощення гріхів і також пішла. Іншій особі - самарянці, Христос розповідає про п"ятьох чоловіків, які не були її чоловіками. Після цього вона також уходить, увірувавши в Нього. Потім приводить до Христа багатьох самарян, але й після того з Ним не залишається. У Євангелії немає відомостей про те, що Марія Магдалена була повією. Сказано тільки, що Господь вигнав з неї 7 злих духів.
Те, чим намагається захиститися Наталка, схоже десь на таку дурненьку балачку: "Ну й що з того, що ти бачив, як я з ним під однією ковдрою лежала? Ти ж не бачив, що було під ковдрою, чому ж ти стверджуєш, що ми чинили розпусту? І що з того, що він на мене лягав? У мене болів живіт, і я потребувала масажу. Тому й роздяглася - масаж бо не робиться через одяг. А чого він роздягся, я не знаю. Він масажист, а не я, йому видніше, як правильно та ефективніше його робити."
"Та він її впізнав одразу, зрадів й тут же вжахнувся над долею КОХАНОЇ" - це моя фальсифікація з метою злісно очорнити невинне ягня-Наталку, чи це справді є у її останньому "писанні"?
Марія Магдалена - свята рівноапостольна шанована особа, до відома хулительки і її шанувальників.
Що ж стосується оповідання "Марія", то там ще прозоріше. Там конкретно написано, що Пречиста і Пренепорочна Діва Марія займалася, хоч і без бажання, хоч і було їй неприємно, сексом зі святим Йосипом Обручником - опікуном і хранителем чистоти Пресвятої Діви. Христос народився від блуду з якимось привабливим пришельцем, якого Марія не знала, але спокусилася на його вроду. Якщо під виглядом того пришельця хулителька зображає Бога-Отця, то це аж ніяк її не обілює, радше це доповнює міру її богохульства. Якщо хулителька має під образом невідомого пришельця архангела Гавриїла - благовісника народження від Діви Сина Божого, теж нічого білого й пухнастого. Сам Христос в оповіданні "Марія" зображений грубим і нечемним сином. Сподіваюся: достатньо?

І, звичайно, з історично-побутового погляду, твір Наталки накульгує на обидві ноги. У той час на Близькому Сході ліжок не було не тільки у бідних хатах: їх там просто не було взагалі, так само, як і столів зі стільцями. Столом, стільцем і ліжком правив килим. І це не залежало від достатку господарів оселі. Такий тоді був побут у Палестині, і край. Килими і зараз у Середньоазійських аулах мають те саме значення, що тоді мали. Але це, звичайно, маленька дрібничка у порівнянні з богохульством.
Апеляції до зображення іконописцями таємної вечері за столом не приймаються. Вони історично неправдиві. На іконах зображено зміст події і її значення у такому образі, який краще сприймався б європейськими християнами, які звикли до столів.
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.027405977249146 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати