Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51558
Рецензій: 96010

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Експерт голлівудського кіно Махмуд Ахмадінежад цілком погоджується з Вами! :)

(Рецензія на твір: // 300 спартанців //, автор: Іван Лузан)

© , 14-08-2008
По-перше, не зовсім зрозумів, про який саме фільм ідеться: чи дійсно про старий голлівудський фільм «300 спартанців» http://www.imdb.com/media/rm2597362944/tt0055719 , знятий режисером Рудольфом Мате у 1962 році, чи про новий фільм «300» http://www.300ondvd.com/index2.html , знятий режисером Зеком Снайдером у 2007. Старий фільм був дійсно класично-історичною, епічно-драматичною голлівудською кіноепопеєю. А «300» - це зовсім інший жанр, інші художні засоби, інша естетика й інша мета.
По-друге, Ваша рецензія чи пак «критика» фільму видається мені занадто огульною та узагальненою. Це, радше, критика цілого жанру як такого. Мені здалося, що попросту Ваші очікування щодо «300» зовсім не відповідали вимогам жанру, в якому знято фільм. Застосовуючи такий підхід, можна, наприклад, так само недоречно «критикувати» німі фільмі Чарлі Чапліна за невиразність діалогів, а чорно-білий телесеріал про Штірліца – за вбогість кольорової палітри, або ж екранізацію «Війни і миру» - за відсутність гумору і кумедних ситуацій.
Інакше кажучи, купуючи квитки і йдучи на концерт рок-н-ролу чи діско, зовсім не варто очікувати виконання там оперних арій чи симфоній класичної музики. Тому, якщо любитель Моцарта чи Баха візьметься критикувати, скажімо, «АББУ» чи «Бонні М», застосовуючи при цьому критерії класичної музики, а не «діско», то не певен чи така «критика» матиме для мене сенс.
Натомість, пропоную написати рецензію на те, що Вам подобається, а головне – чому. Будь ласка, пишіть ще. Дякую.
Щиро,
Олесь Б : )

P.S. До речі. На Заході «300» сприймався досить неоднозначно кінокритиками, які розділилися на два протилежні табори. Часто-густо у цьому фільмі вбачали взаємно протилежні риси: анти ісламізм і антисемітизм, гомофобію і гомоеротику тощо. Утім, історики майже в один голос висловлювали здивування високій історичній достовірности «300», хоча творці фільму переймалися у першу чергу його фантазійністю і розважальністю. А на Сході сприйняття було дуже близьким до Вашого – наприклад, президент Ірану Ахмадінежад затаврував його як «образу персидській цивілізації», і наклав анафему, бо це буцімто елемент американської психологічною війни проти Ірану…
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.02727198600769 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати