|
На твір Цикл хокку на кожен день тижня (переклад з японської) |
Вітаю, блискуча містифікація. Витримано в естетиці хокку, хіба, що випадає останній вірш - він просто вульгарний. І дещо з теорії: хокку - коротка форма поезії, що складається з трьох строф, 17 складів -5-7-5, наголос та рими значення немають, але цей роз... |
© Камаев Юрій, 22-05-2005 |
|
|
На твір Кінець світу |
Окрім загальнохудожньої цінності, твір в жанрі НФ повинен тести якусь свіжу ідею. Читаючи ж це оповідання , я відчув сильне дежавю. Привіт тобі, дідусю Лем, Трурль та Кляпавцій. Здається ці милі роботи бавилися з кишеньковими всесвітами. Хоча вторинність... |
Читати далі... |
© Камаєв Юрій, 21-05-2005 |
|
|
На твір РЕВІЗІЯ СТЕРВОЗНОСТІ |
У мене склалося враження, що автор десь на середині заморився писати і просто плюнув - нашвидкоруч пришив кінець із божевільнею. Принаймні нитки видно.
А початок сподобався. Я власне і став читати це через початок і через епіграф.
Рецензію з Академії пи... |
Читати далі... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Стрілочник |
"Паротяг апчихав і бундючно сичав, курдуплями випускаючи наобабіч цуглі білої пари."
"хрумкав гравій", "шикарно схаркнув", "соковито харкнув", Ви коли не намагаєтеся писати красіво, робите це досить пристойно.... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Одна склянка на двох |
Всьо починається, але минуле не минає і поїзди тільки метафори, бо потім будуть маршрутки. І ще (що насторожує): плутанина в часі: "Так проходить вечір", "Завтра ми розїдемось", "вона слухає, як в ранковому місті", "Ми сьогодні помремо. І відзавтра народи... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Автобіографія |
Минуле Осіннього Бога бачили у відчуттях, теперішнє - у описах, а коли майбутнє?... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Шершень |
Мене дещо дезорієнтував початок, який вискакує у скоротшеному меню "Академії". Якби там не було слова "епіграф", я б, напевно, не став читати.
Ідея оповідання цікава - подати події з ЇХНЬОЇ точки зору. І кінець виходить парадоксальний. Єдине що задля так... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Поступ-вогонь |
Цілком зрозуміло що автор хотів сказати, але розуміння приходить після блукань семантичним лабіринтом. Це, звичайно, добре для інтелектуальної поезії, та "глухих кутів" бажано б поменше: "Ось вже люди
не ладні себе
ось вже люди
ладнаються в дорогу
і я... |
Читати далі... |
© Академія, 20-05-2005 |
|
|
На твір Ера електрики |
І справді файне оповідання, у дусі Едгара По.
Єдине, що кінець трошки підгуляв - електрична машина для переселення душ за висновок не канає, бо читача уже давно здогадався про її існування. Варто було б або змінити кінець, або замаскувати цю машину в про... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|
На твір Одна склянка на двох |
Такі тексти на межі віршу та прози дуже корисні для відпрацювання стилю.
Проте намагатися всунути у такий твір щось більше за одну емоцію чи одну думку - означає заплутати читача.
Спробуйте обмежити свою художню задачу і викликати у читача тільки одну е... |
© М.Гоголь, 20-05-2005 |
|
|