Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2438
Творів: 43643
Рецензій: 85060

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Серпневі замальвки

(Рецензія на твір: Там де вечір гасить вогні заперечень, автор: Ірина Слободян (Заверуха))

© Ганна Осадко, 23-08-2007
ПРечудово передано настрій літніхвечорів, атмосферу втомлено-розмореного міста, прилиплої до ніг засмаги і ліні. Лише одна очепятка - сутинер_ сутенер.
Дякую за вірш!

Ні, не погоджуюся - "кабак" тут звучить у контексті - бо ж вірш саме про таке враження від того серпневого вечора - коли все місто стає схожим на великий кабак. Там паче, що важко уявити собі сутенерів і повій у, приміром, кнайпі чи шинкові, чи корчмі, чи у кав"ярні або - ще гірше - кафетерії.
Г.О.

© анонім, 24-08-2007

І москальське, блатне псує... Кабак!

© анонім, 23-08-2007

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.35234403610229 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Подорож у пошуках власного імені: Огляд роману Сола Беллоу
Книжкова серія «Нобелівські лауреати» видавництва Жупанського є унікальним зібранням творів десятків …
Жити, щоб літати: Огляд книги “Йди за мрією. Все можливо”
«Йди за мрією. Все можливо» — роман, побудований на реальній людській історії дівчини, яка перемогла …
Марія Сидорчук «Полон»: Драматична історія воєнних реалій
Українська література стрімко розвивається. Це — доволі приємний факт, тому що читачі все частіше можуть …
“Дороги вольні і невольні” Іваничука: Політичний літопис першого часу незалежності України
Мемуарна проза — справжня скарбниця пам’яті про минулу епоху, хоча зазвичай їй притаманний дещо суб’єктивний …