Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2438
Творів: 43649
Рецензій: 85081

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: альтернативна історія , автор: Яна Устимко)

© Avtor, 08-02-2017
Олександр правий. Ваша поезія позбавлена одноманітності. Якби читав, не знаючи авторства, нізащо б не здогадався, що вона Ваша. Гостро. Люди спілкуються між собою, але, зосередившись лише на власному, одне одного не чують.

"Поетка" не з мого лексикону :)

© Олександр Ман, 08-02-2017

дякую за відгук, Авторе.
оте "поетеса" нагадало мені одну даму з ПМ)), не підколюйте, Олександре)).

© Яна Устимко, 08-02-2017

Підтримую, друже :-)

© Avtor, 08-02-2017

Одноманітної на сайті не бракує. Тільки не в цієї поетеси :)

© Олександр Ман, 08-02-2017

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.44947218894958 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Назустріч власній тіні: Огляд І книги серії “Земномор’я” Ле Ґуїн
Вигаданий світ, і чарівники, і їхня школа, і дракони — але все не таке, як можна очікувати. Більш дивне, …
Українські книги, які читають у всьому світі
Перед вами добірка видань українських письменників, які відомі не лише в Україні, але й за кордоном. …
«Літня книжка» Туве Янссон про дитинство, втрату, буденне та неможливе
Ніжний мох під ногами, теплий вітер, непокірливе море. Самотній острівець, на якому коротають літо герої, …
Класифікуйте конфлікти – полегшає!: Огляд книги “Результативний конфлікт”
Класові, расові, ґендерні — будь-які конфлікти виникають на підґрунті влади. У вступі до цієї книги …