Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2455
Творів: 43995
Рецензій: 85767

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Ну що сказати...

(Рецензія на твір: Агов, шановна ГАКівська громадо! , автор: Avtor)

© Яна Устимко, 28-01-2017
Так, колись було, було. Шкода,що загуло. Сильні автори пішли, і н стало кому критикувати так, щоб аж пір'я літало)). Люди ображалися за таку критику, але без неї стрімнина перетворилася на болітце. З прозою краща ситуація, там не було таких баталій, як на поезії, і звідти автор не пішли "всі разом"
Ну і справді, ФБ таки теж спричинив відхід. Ще одна платформа для публікацій з власним фан-клубом)).
І ще таке є : на ФБ теж є літгрупи, але вони теж спалахують і гаснуть, як зірки.(.
Щодо авторів, які пішли. Справді, дехто став зіркою, і тепер вважає, що йому не пасує сходити з Олімпу до простих смертних). Інші пишуть в шухляду, або ж знаходять можливість дрібних публікацій, або ж заробляють то тут, то там на писанині. Отаке.
Я сама сюди заходжу нечасто, вряди-годи, під настрій. Як нині.

З повагою.

Яно, а мені здається якраз навпаки. Я переглядаю з задоволенням поезію, не рецензую, бо я в стилях поезії профан, тож конкурси по поезії Ви зорганізовуйте, я хіба щось графоманське туди напишу). А прозу не дуже зараз жалую, в мене трохи гумористичний ухил, а всі гумористи, здається, звідси вже повтікали)
Надія

© анонім (46.200.6.—), 31-01-2017

якщо що, то конкурси підтримую. нехай прозаїки організовують для прози,а поети для поезії. колись тут була гарна традиція - конкурси перекладів. на жаль, тепер нема кому їх проводити((. ну і в останньому, наскільки пам'ятаю, мало авторів взяло участь.

© Яна Устимко, 31-01-2017

Надіє, з прозою тут непогано. і застою ніби не було і нема. а от з поезією...ми про поезію балакаємо. хоч ,бачу, що за останні дні з'явилися нові гарні автори. чи може не нові, а ті ,що колись пішли, а тепер повернулися. я вже навіть прокоментувала їхні твори.), і не тільки я. але знову ж таки, чого вони , ті гарні автори, інших не коментують, або тільки хвалять? невже те, що хвалять таке вже ідеальне, що і покритикувати нема що?))

© Яна Устимко, 31-01-2017

Ну придумайте якийсь конкурс. Обіцяю брати участь в прозі, канєшно, хоч часу не дуже є. Хоч бми конкурс оповідання-детективу.
З повагою Надія

© анонім (46.200.194.—), 31-01-2017

Я лише хотів як краще. А чомусь вийшло як завжди...

© Avtor, 30-01-2017

Справа в тому, що у можливих рецензентів немає бажання спілкуватися з не зовсім адекватними авторами. Вони ж бачать, до яких наслідків це приводить і до якої поведінки призводить. В чому я виявляю неадекватність?
Можливо, я помиляюся, і тому я поділюся своїми помилками, щоб у майбутньому їх не припускатися.
Наприклад, автор користується закритими "дужками" у великій кількості. Після речення або фрази. Це означає, що він відповідає, підвищуючи голос. В Інтернеті це так позначається. То як з ним розмовляти?
Я б не став. Мені би вистачило одного випадку. Пояснювати марно, бо мої чи інші поради нічого не важать.
Більш того - тебе ще образять, причепивши назву "тролля".
Побачивши таке на прикладах з іншими дописувачами, я не чіпатиму
такого автора. Ось я і не підтримав Янину критику.
З соромом, О.

© Олександр Ман, 30-01-2017

Маєте рацію, один - не воїн. Сподіваюся, що підключаться й інші, кому дійсно не байдужа якість творів.
Матимете час і бажання, зазирайте. Декому з наших поетів не завадить добра встряска :)

© Avtor, 30-01-2017

ну от, от спробувала. сталося так, як і казала. несприйняття, саркастичне поливання і т. д.
а мені тае треба?
я собі так думаю, що для реанімацї потрібно кілька людей. коли скаже одна людина, то одне сприйняття, якщо на помилку вкажуть двоє - геть інше
.один в полі не воїн).

© Яна Устимко, 30-01-2017

Тут "штатним", як Ви, Авторе, кажете, рецензентам, неорана цілина роботи.
Наприклад, автору вірша (наприклад, сонета) конкретно вказується на певні недоліки, а той автор відповідає, що йому краще відрмо, чого він хотів і чого він домігся. Тобто, ми бачимо прояви автопського нігілізму і профанації. Якщо вже в даному випадку я згадую сонет, то я нагадаю, що цч віршова форма має певні канони. І вони висвітлені в Інтернеті у відповідних статтях.
Другому автору вказується, наприклад, на граматику, а його більше цікавить, хто йому радить або зауважує.
То уявіть, в яких і з чим і з ким працюватиме рецензент.
Його ж не слухають, якщо він не хвалить.
Так само можна уявити порушника Правил дорожнього руху, який замість того, щоб виконувати вимоги, скажімо, регулювальника, почне йому ставити якісь свої питання та інформувати про свої намври робити саме тею що він саме й робить.
Можна було б навести більше прикладів нігілізму та некомпетентності або спрощених підходів до вимог поетики, але це буде довго.
І тому легше забути про таких-о авторів.
Їм потрібні не рецензенти.
З пов., О.

© Олександр Ман, 29-01-2017

Якби я краще розумівся на поезії, то залюбки пішов би з вами в бій :-)

© Avtor, 29-01-2017

я почала. наступним буде легше)). цікаво, хто ризикне)

© Яна Устимко, 29-01-2017

Нажаль, багато хто виставляє своє, не бажаючи читати інших. Інші практикують рецензії навзаєм, або коментують лише друзів. Ті ж, хто не знаходить реакцію на свої твори, йде її шукати по інших сайтах. Це нормально. Риба шукає , де глибше. А Капранови колись мали штатних професійних критиків. Вони цього не приховували

© Avtor, 29-01-2017

з них коментують інших одиниці.

© Яна Устимко, 29-01-2017

може і так. але вчора-нині бачу знайомі імена. кажу про розділ поезії.

© Яна Устимко, 29-01-2017

Думаю, Ви трохи помиляєтесь. На сайт приходять і ті, хто хоче навчатися. Вони намагаються активно коментувати інших, але, не отримуючи уваги до власних творів і хоча б якоїсь реакції з боку тих, роботи кого вони прорецензували, відходять, бо їм це набридає. Ось таке замкнене коло

© Avtor, 29-01-2017

а власники ніколи і не дописували сюди, і не критикували. у всякому разі не зустрічала. я тут з 2009 року, хіба були раніше.
ну і я б критикувала. але кого? власне, що залишилися переважно ті, якіим критики не треба. лише плацдарм для публікацій.

© Яна Устимко, 29-01-2017

Дякую за відозву! Так, нажаль критики "щоб аж пір'я летіло" вже немає. Лишилися ще сильні рецензенти, але і вони не знаходять на сайті того, на що розраховували. Подібні проекти - це велика робота. Потрібно постійно підтримувати інтерес до сайту авторів, заохочувати їх. Власники пограються, а потім їм набридають власні іграшки. І далі все тримається лише на інтузіазмі окремих авторів.

© Avtor, 29-01-2017

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.53874492645264 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Антиутопія нового рівня: Тиха смерть конфіденційності в «Сфері» Дейва Еґґерса
Коли Мей Голланд влаштовується на роботу в каліфорнійську компанію «Сфера», вона опиняється в скляній …
Кохання, життя і привид: Огляд «Японського коханця» Альєнде
«Японський коханець» — друга книжка Ісабель Альєнде, перекладена українською мовою. На відміну від «Оповідок …
Добірка літератури про виховання дітей
Цього разу ми зробили добірку книг Нашого Формату, мова у яких йде про виховання дітей. Ці книги стануть …
Три книги Регіни Бретт, які допоможуть змінити життя на краще
Якщо життя повернулось до вас не найкращою своєю стороною, а доля продовжує фарбувати сьогодення сірими …