Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2438
Творів: 43650
Рецензій: 85081

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: Сага про йорга, 5 глава. Сверге!, автор: Sholar)

© ВЛАДИСЛАВА, 24-08-2016
Цікаво. Сцена з ГГ і Риссю трохи оживила сюжет, бо він вже почав здаватися занадто чоловічим. Автору видніше, але не впевнена, що в ті часи хтось знав такі слова, як амфетамін і барбітурат. І речення з лисицею і випорожненнями, як на мене, не надто вдале. З повагою, В

Так. Є дефіцит кохання. Терміново поглиблюю тему...
Повирізати усілякі збочення... Більш чітко і однозначно вести тему з'язків між світами, бо воно якось мляво і незрозуміло, хто що подумав і як саме дикі люди виготовляли Estezi. Йду працювати.

© Sholar, 25-08-2016

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.36538696289062 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Назустріч власній тіні: Огляд І книги серії “Земномор’я” Ле Ґуїн
Вигаданий світ, і чарівники, і їхня школа, і дракони — але все не таке, як можна очікувати. Більш дивне, …
Українські книги, які читають у всьому світі
Перед вами добірка видань українських письменників, які відомі не лише в Україні, але й за кордоном. …
«Літня книжка» Туве Янссон про дитинство, втрату, буденне та неможливе
Ніжний мох під ногами, теплий вітер, непокірливе море. Самотній острівець, на якому коротають літо герої, …
Класифікуйте конфлікти – полегшає!: Огляд книги “Результативний конфлікт”
Класові, расові, ґендерні — будь-які конфлікти виникають на підґрунті влади. У вступі до цієї книги …