Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2518
Творів: 45398
Рецензій: 88832

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Хоч тема і не нова.

(Рецензія на твір: 191, автор: Ніка Нікалео / Veronica)

© Микола Мисковець (91.124.22.—), 13-01-2010
Але написали цікаво, пані Вероніко. Добре виписані характери, внутрішній світ героїв. В деякій мірі впізнав себе... ні, не в головному героєві, в чоловікові Віоли. Я теж флегматичний і малоемоційний, та це тільки ззовні. Такі люди надійні, і почуття в них не слабкіші ніж у відкритих емоційних натур. Не зовсім зрозуміло, як такий чоловік міг зрадити, та ще й таку жінку, як Віола. Мабуть там теж було щось надто неординарне. Хочеться продовження, і пояснення мотивів тієї зради. І ще одне, цитата: «... вона йому набридала своїм постійним святом і такою ж голосною, як і вона сама, їх донею.» НМСД, якось трохи незграбно, як це, набридала донею? Може, разом з донею.
З повагою, Микола.

Вау, я теж такими захоплена! Іду на вашу авторську...
З повагою,

© Ніка Нікалео / Veronica, 13-01-2010

Радий за Вашу знайому :) і надіюсь що і у Вас вийде гарне продовження цієї історії. А що до чоловіків, то далеко не всі вони однакові, як врешті і жінки...
Серед чоловіків є досить значна частина однолюбів, просто вони менше на виду. Я навіть колись давно написав оповідання "Гамидер", там мій герой, незважаючи на те, що він невиправний балакун і балагур, ще й любить пофліртувати, проте теж однолюб.

© Микола Мисковець, 13-01-2010

Дякую, за щирий інтерес, пане Миколо, і за теплу рецензію. Коли впізнаєш у комусь себе, стає втричі цікавіше. А мене зачепило ваше здивування зрадою чоловіка героїні. Адже, періодичні стрибки в гречку, на мій погляд, для мужчин нічого не важать. Я добре розумію, ваше зацікавлення, перш за все, тому що ви схожі за темпераментом, та пояснити цього, на жаль, не можу((( Я ж лише жінка. Хіба може йому набридло оте постійне свято, звичайно разом з донею, як ви зауважили. Іноді я теж хочу усамітнитися, але можу зробити це тільки глупої ночі, коли усі сплять. А я спілкуюсь із компом. А чоловік героїні - з дівками:))) Непогане пояснення. Думаю, що їхньому шлюбові бракує спілкування, зацікавлення чоловіка інтересами дружини, бо ж це так необхідно творчим натурам. Щоб їх любили, захоплювалися ними...Це підштовхує до прогресу! Ось вчора, наприклад, подзвонила мені одна знайома письменниця і поділилася радісною новиною, що нарешті закінчила свій "довготривалий" роман. До завершення якого я її надихнула, бо більше уже нікому. Мені було дуже приємно таке чути. Бо вона повернула мені сторицею те, що мені не коштувало нічого ( я із задоволенням прочитала ще незавершене і щиро переконала її у вартісності книги і вкладеної праці.) Планує його на "Коронацію слова".
Ось так, все просто, на мій погляд. "Люби іншого як самого себе". Не треба скупитися на щирі, добрі слова. Хоча іноді треба і авансу трошки дати)))
З повагою і вдячністю,

© Ніка Нікалео / Veronica, 13-01-2010

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 1.0714058876038 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Перехрестя жіночих доль крізь століття
Саме так можна коротко описати події  книги Наталії  Тисовської «Київські канікули». Кмітлива американська …
Що може бути ніжнішим за «Ніжність»?
Шеф Наталі мав звичку щоранку читати у словнику визначення якогось слова. Коли вона увійшла до кабінету, …
100 історій про дівчачу силу
Книжка, яка надихає неймовірно велику кількість дівчат і жінок, дає змогу повірити в себе, своє покликання, …
«Сліпі убивці» вигаданих і справжніх світів
«Сліпий убивця» Марґарет Етвуд — приклад «шизофренічного» наративу, у якому один герой розпадається …