Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2685
Творів: 51000
Рецензій: 95739

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: мені подобається реклама нових мобільних операторів, автор: Наталія Маринчак )

© Сергій Ляшенко, 19-04-2008
вірш вцілому сподобався. сподобався отой стиль певної "кавалковости".
тема дихотомії я - світ (принаймні мені здалося, що цей вірш можна розглядати і під таким кутом зору, хоча не хочу сказати, що се тут головне, просто, мабуть, мене те хвилює чи, можливо, якось зачіпає) завше була для людства не чужою. а для двадцятого віку і взагалі стала чи не наскрізною.
цікавим є певного робу "антиекзестанційний" підхід: незважаючи на певну соціяльну відторгненість вірогідний фінал не типовий (хоча як сказати).
ще вбачив, у пляні інтертекстуяльности, нотки, які читаються у "Автостопі" Забужко. я маю рацію?
з повагою, друг Ґвер.
  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 1.8162798881531 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Історія Європи. Український погляд
Кожен з нас має знати історію власного народу. Бо історія – це його посвідка на проживання на рідній …
Погляд на світ через призму пародії.
«Прометей поміж грудей» – тільки ця провокативна назва збірки чого варта! І це не натяк, це те, про …
День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …