Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2600
Творів: 47342
Рецензій: 92107

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: Ми звичайні (частина 1), автор: Вікторія Штепура)

© Інра Урум, 12-07-2019
Загалом згоден і з оцінками і критикою від Максима та Уляни, тому зверну увагу лише на два-три технічні моменти – те, власне, на чому перечепився, яко читач: важко однією рукою набирати номер на мобілці, так само важко намагатися спиняти кровотечу однією рукою, а за текстом виглядає так, що Богдан і телефонує і надає першу допомогу (в іншому випадку руки його товариша так само були б заюшені кров’ю) – правдоподібніше було б якби той його друг телефон тримав біля обличчя Богдана (з відповідними ремарками типу «піднеси ближче, я не чую», це б могло додавати інтриги розмові батька з сином по телефону - просто за фактом наявності якихось відволікаючих факторів в і так не тривіальній бесіді). Також герой у вас чудово знає, що з пораненим треба говорити весь час, просто не затикатися, але по ходу дії цього не відчувається, виникають якісь павзи, коли за текстом ідуть певні дії, щось до когось говорять, але не обов’язково до дівчини. До того ж в таких ситуаціях оці «розмови з пацієнтом» бувають дуже специфічними, в залежності від конкретної людини: одні жартують, інші кричать або наказують, треті матюкаються чи несуть повну ахінею – на перший план виходить не що говорити, а сама необхідність не замовкати. І це таке круте джерело, оця лексика, для підсвічення тексту, такий потужний механізм занурення читача з головою у самий вир подій - мені здається ви тут дарма цим не скористалися. Ну, й також бабця, дрібничка але – реакція її більш-менш природня – автору вибирати, яка саме, проте вона вперше, коли з’являється, не так виглядає людиною в ступорі, а радше повішеним пальтом, реквізитом, як неживий предмет – трохи, наче ви її недописали, при чому там, можливо, якогось одного слова не вистачає, аби вона ожила, і перетворилася на сторопілу жінку, а не просто умовний персонаж. Такої.

Так, це справді допомагає) Дякую)

© Вікторія Штепура, 13-07-2019

Звик розглядати написання рецензій на ГАКу, як спроби самому краще розібратися, як треба писати і як не треба. Але, якщо вам такі коментарії стануть чимось у пригоді, буду тільки радий)

© Інра Урум, 12-07-2019

Дуже дякую) Справді, слушні зауваження. Тобто, що за виром подій не вистачає якихось деталей, що додають опуклості. Наприклад, щодо Богдана і мобілки – так, воно так і було, тобто мобілку тримав перед Богданом інший хлопець, увімкнувши гучний зв’язок. Але, певно, у тексті чогось не вистачає, аби це стало достеменно зрозуміло. І з бабцею така ж ситуація – не вистачає якоїсь індивідуальної риси, фрази… та й, мабуть, з іншими персонажами. Тобто, до певної міри виходить ситуація штибу «головний герой і манекени довкола»… Дякую, ви мене наштовхнули на дуже корисні речі. Це справді треба виправляти.
Щиро дякую)

© Вікторія Штепура, 12-07-2019

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.41705203056335 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …
Графічний роман “Серед овець”
Графічний роман Корешкова Олександра «Серед овець», можна було б сміливо віднести до антиутопії, як …
Добірка художньої літератури козацької доби
Друзі! В інтернет-крамниці “Онлайн Криївка” представлена цікава добірка художньої літератури …