Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51586
Рецензій: 96021

Наша кнопка

Код:



Ошибка при запросе:

INSERT INTO `stat_hits` VALUES(NULL, 9174, 0, UNIX_TIMESTAMP(), '3.135.213.116')

Ответ MySQL:
144 Table './gak@002ecom@002eua_prod/stat_hits' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed

Художні твори Проза контрольна робота

“Спочивай спокійно”

© Віталій Дерех, 17-04-2008
Об’єктом нашої рекламної кампанії виступає бюро ритуальних послуг з повним циклом поховання або кримування та процесу прощання з покійником за будь яким релігійним обрядом “Спочивай спокійно”. У підприємства, яке діє у місті Тернопіль, є свій невеликий крематорій, викуплена велика ділянка цвинтаря по вулиці Микулинецькій, є деревообробний цех для виготовлення трун та хрестів. Ковальський та каменярський цехи, для виготовлення надгробків, кованих огорож та парканів. У швейному цеху виготовляють одежу для покійників, та принагідно роблять поховальні “вінки скороботи” зі штучних квітів”. У штаті підприємства числяться копірайтери, які складають “прощальні слогани”, написи на вінках та некрологи у пресі. Є священники різних конфесій та сект, лами, мулли, буддійські монахи та равини. Позаштатними працівниками, з відрядною системою оплати праці числяться жерці-прибічники релігії великого Кулухту, язичницькі жерці та жерці релігій африканських племен.  “Спочивай спокійно” (надалі “СС”) на ритуальному ринку уже 7 років, і донедавна мала свого постійного клієнта. Але ці клієнти, як це часто буває у ритуальному бізнесі помирали, і коли “СС ” поховали останнього, мали значний прибуток та відсутність нової роботи. Щоб забезпечити себе новими клієнтами, яких можна поховати, “СС” використали частину коштів для проведення рекламної кампанії, яку спланувало самотужки керівництво підприємства, яке не є фаховим стосовно питань реклами.
Слоганом рекламної кампанії, який розміщувався переважно на зовнішніх носіях  таких як бігборди та сітілайти “Спочивай спокійно – ми все зробимо самі, тобі залишається тільки вмерти” позитивно сприйняла громадськість, проте потенційні клієнти (люди літнього віку та важко хворі, тобто майбутні мерці та їх родичі) єдині, хто сприйняли слоган як блюзнірство та образу їхньої гідності. Через це у “СС” не зверталися, ба навіть  бюро за цей слоган змушене було відповідати на декілька судових позовів. Після цього керівництво звернулося до нас, з проханням провести масову рекламну кампанію, щоб “СС” утвердилося на ринку як найбільший та найпопулярніший надавач ритуальних послуг. На нову хвилю реклами керівництво підприємства виділило значну суму грошей, які виручили  похованням постійних клієнтів та не потратили на попередню, невдалу рекламну кампанію.
Щоб провадити рекламу “СС” ми визначили коло потенційних користувачів ритуальних послуг та спробували, побудувати рекламу підприємства так, щоб усі вони стали споживачами нашого рекламного продукту.
Рекламний продукт ми спрямуємо основною силою на непрямих споживачів. Тобто людей, які власне займатимутья похованням а не будуть похованими. Вони бо відіграють найбільшу роль у виборі надавача ритуальних послуг.
У нашому, дещо специфічному випадку, непрямих споживачів поділимо на дві категорії – це вбиті горем родичі, які важко піддаються впливу реклами через свій нестабільний психологічний стан та працівники тернопільського геріатричного будинку, лікарняні санітари й тюремні наглядачі. Ці люди не дуже побиваються за покіником, раді поховати його з найменшими проблемами та ще й отримати за це якийсь бонус.
Відповідно вплив на родичів покійного потрібно здійснити ще до того, як він помер. Родичі мають знати, що найпростіший спосіб поховати близьку людину – звернутися у “СС”. Щоб коли настане момент смерті, вони уже знали, що потрібно дзвонити у “СС” та мали під руками номер телефону.
Оскільки майбутнім родичем покійного може виявитися кожен, реклама має бути масовою і всюдисущою.
Основние спрямування буде на зовнішню рекламу – тролейбус розфарбований у чорні барви та з символікою “СС” ми замовимо у ПП “Тернопільелектротранс”, яке у зв’язку з зменшенням попиту на їх послуги, раде заробити гроші будь яким шляхом. Бігборди й сітілайти зробимо максимально коректними. Поруч з новим слоганом “Спочивай спокійно” - ми подбаємо, щоб ніщо не заважало вашій скорботі” друкуватимемо цитати з Біблії, Корану, Рігведи та інших писань. Оскільки Тернопіль місто християнське, переважатимуть цитати з Біблії. Розташування реклами на бігбордах та сітілайтах замовимо у тернопільській філії рекламної агенції “Ідеї які продають”. Там же замовимо трансляцію рекламних роликів по Тернополю під час рекламних пауз всеукраїнських каналів (Агентство вже більше року займається наданням таких послуг). Також проведемо точкові акції – діти на роликах у чорних футболках та символікою “СС” роздаватимуть рекламні буклети. Газетну площу та ефір на місцевих телеканалах “ТВ-4” та “Смайл ТВ” отримаємо безкоштовно – запропонуємо журналістам відзняти програми та написати статті про наш крематорій, найдивніші поховання різних обрядів та актуальні проблеми ритуальних послуг. Такий матеріал цікавить журналістів. Тому з цим проблем не буде.
Для музичногоканалу “Смайл ТВ” відзнімемо кліп за учаттю  тернопілських виконавців. Слізливий кліп про те, як син ніяк не може поховати маму, аж поки не приходять працівники “СС”  та не забирають тіло, яке уже почало розкладатися з рук сина та з усіма почестями передають його землі. Синові ж працівниці “СС” підставляють свої оголені плечі для того, щоб він мав куди поплакатися – таким чином вносимо для цікавості перегляду у кліп елементи еротизму.
Для другої категорії непрямих споживачів, тобто працівників тернопільського геріатричного будинку, лікарняних санітарів й тюремних наглядачів впровадимо акцію – за кожного приведеного ними клієнта даватимемо невеличку пластикову труну. Зібравши сім таких трун, можна виграти стильний наплічник з символікою “СС”. Також, домовимося з компанією “Київстар”, і на додачу до наплічника вручатимемо безкоштовний акційний стартовий пакет даного оператора.
Не варто залишати поза увагоюю і прямих споживачів, яких, у даному випадку, можна назвати й непрямими. Майбутніх покіників агітуватимемо написати у заповіті, щоб їх поховали у “СС”. Оскільки матеріальним заохоченням на помираючих вплинути важко, як бонус за такий напис у заповіті пропонуватимемо безкоштовну бесіду на загробні теми з нашим священником, мулою, равином чи жерцем.
Після таких заходів “СС” розповсюдить по місту авторизовані точки замовлення ритуальних  послуг у “СС”. Точки розташуються у 33 тернопільських супермаркетах та на ринках. Щоб клієнти могли швидко і без проблем віднайти своє “СС”.
Подальші кроки рекламної кампанії плануватимемо відповідно результатів попередніх кроків. Через це збиратимемо усю інформацію про перебіг кампанії та ретельно її аналізуватимемо.
Контрольна робота з
дисципліни рекламознавство
Студента ФПК групи ПР-2
Віталія ДЕРЕХА



“Рекламна кампанія бюро ритуалних послуг
“Спочивай спокійно””

Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)
кількість оцінок — 0

Рецензії на цей твір

...якесь співпадіння...чи?

На цю рецензію користувачі залишили 3 відгуків
© фак, 20-08-2009

За контрольну - двійка

© МС Vyshnevskyy, 03-01-2009

[ Без назви ]

На цю рецензію користувачі залишили 1 відгуків
© Зоряна Биндас, 28-11-2008
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.030881881713867 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати