Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51622
Рецензій: 96045

Наша кнопка

Код:



Ошибка при запросе:

INSERT INTO `stat_hits` VALUES(NULL, 7092, 0, UNIX_TIMESTAMP(), '13.59.217.1')

Ответ MySQL:
144 Table './gak@002ecom@002eua_prod/stat_hits' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed

Художні твори Проза Альтернативна історія

СПРОБА АЛЬТЕРНАТИНОЇ ХРОНОЛОГІЇ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

© Ірина Голик, 09-11-2007
“Альтернативна хронологія” включає тільки питання розвитку авіації України і зовсім не розглядаються питання внутрішньої та зовнішньої політики, розвитку економіки, військові питання. “Хронологія” доповнює концепт-твір “Повітряні чорнороби війни” і не виходить за рамки описаних там подій.
Ірина Голик

ПРОТИСТОЯННЯ
СПРОБА АЛЬТЕРНАТИНОЇ ХРОНОЛОГІЇ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
"Я напишу поему про війну
і хай поема вийде поганою,
зате війна буде, як треба".
(Дебре)

24 січня 1918 року – проголошення незалежності Української Народної Респу-бліки Четвертим Універсалом Центральної Ради.
3 березня 1918 підписано Брестський мирний договір.
29 квітня 1918 року проголошення Гетьманом України Павла Скоропадського
1 січня 1919 року польські війська зайняли Вільно (Вільнюс)
1919-1920 – заворушення в Україні, ініційовані Радянською Росією.

1920 рік
квітень – Вийшов у світ перший номер часопису “Авіація і час”.
травень – Закінчення заворушень на території України. В Гуляй Полі склали зброю залишки формувань армії Нестора Махненка (Нестора Махно).
30 вересня1920 року – початок польсько-литовських переговорів.
7 жовтня – підписано угоду про демаркаційну лінію між Польщею і Литвою.
жовтень – збір зернових в Україні піднявся до рівня 1913 року.

1921 рік
березень – Гетьман України П.П.Скоропадський надсилає персональні запро-шення повернутися в Україну Ігорю Сікорському і Олександру Про-коф’єву-Сєвєрському та іншим російським емігрантам.
квітень – Повернення в Україну з ПАСШ Ігоря Сікорського разом з іншими ро-сійськими емігрантами, з якими створив авіабудівну фірму.
червень – До України виїжджає Олександр Прокоф’єв-Сєвєрський
серпень – В Сімферополі засновано перший авіаційний завод фірми І.І.Сікорського. Розробка літаючого човна С-34. Два двигуна по 200 к.с. Дослідний зразок розбився при перших польотах.
жовтень – О.Прокоф’єв-Сєвєрський засновує фірму (майстерню) точних авіа-ційних приладів з 20-ма працівниками в Севастополі.

1922 рік
січень – вибори в Віленський сейм, який проголосив Віленський край не-від’ємною частиною Польщі. Польський сейм включив Вільно в склад Польщі.
листопад – Прийняття Указу Гетьмана про вибори до місцевих (повітових) Рад в 1923 році. Прийняття Указу про персональну відповідальність дер-жавних чиновників місцевих (повітових) органів державної влади пе-ред населенням повіту за управління цією територією. Прийняття Указу Гетьмана України про колективну відповідальність депутатів місцевих (повітових) Рад перед виборцями повіту. Прийняття Указу Гетьмана про Тимчасовий Трудовий Кодекс: мінімальна поденна пла-та, максимальний робочий день, обов’язкові вихідні дні і т.д.

1923 рік
Авіаційні майстерні Севастополя, Києва, Харкова, Одеси відновлю-ють роботу. Збільшення кількості робітників, обладнання, зайнятої під вироб-ництво площі. При майстернях відкриваються курси підвищення кваліфікації для робітників і перепідготовки інженерно-технічного складу. Розширення з ра-нгу майстерень до статусу заводів. Харківський завод починає модифікацію бо-мбардувальників “Муромець” у пасажирські літаки. Відновлює роботу Олекса-ндрійський моторобудівний завод. Випуск двигунів для пасажирського варіанту бомбардувальника “Муромець”
В Одесі створена фірма Олександра Сєвєрського. Розробка і вироб-ництво авіаційних приладів. Випуск малих серій швидкісних поштових літаків.
Наказом Головнокомандуючого Збройних Сил України Гетьмана П.П.Скоропадського у Вінниці розміщено Штаб Військово-Повітряних сил України.

1924 рік
Ігор Сікорський почав теоретичну розробку концепції гелікоптера. Сікорський завжди мріяв про мирні польоти і службу гелікоптерів людям у по-всякденному житті. Як і інші піонери авіації він мріяв про “народні” літальні апарати. Ще до початку Великої війни він намагався створити у Києві дешевий літак для всіх, хто бажає літати. Приклад автомобільних фірм, які створювали “народні автомобілі”, надихав багатьох конструкторів створювати і “народні літаки” для сімей середнього достатку. Доходи українців, які постійно росли да-вали підставу сподіватися на швидке втілення мрії в життя. Розробляється про-ект апарата, розрахованого на перевезення 2-3 осіб. Дальність і швидкість не важливі. Машина проектується, як максимально легка і проста в обслуговуванні – не складніша від “народного автомобіля”, під двигун потужністю 100-150 кін-ських сил.
Створення у Вінниці держаного конструкторського бюро спеціальної техніки (авіаційні озброєння) – підприємства “Форт”. Призначення КБСТ – роз-робка технічних завдань на виготовлення авіаційних засобів ураження, тактико-технічних характеристик авіаційної зброї.
Київський політехнічний інститут виділяє авіаційний факультет в окремий вищий навчальний заклад – Київський авіаційний інститут. Факультети – літакобудування, авіаційні двигуни, льотний.
Фірма Сікорського приступила до серійного випуску літаючих чов-нів. Розробка літаючого човна С-38. (8 пасажирів, 2 двигуна по 425 к.с.) Перші серійні зразки – 50 апаратів закупило Управління морської рятувальної служби. Ще 25 апаратів – морська патрульна охорона. Мала серія човнів С-38 (Модифі-кації А, Б, В) Всього випущено 25 екземплярів.

1925 рік
Маріупольські ремонтні авіаційні майстерні (роторні двигуни “Гном-Рон”) починають власне виробництво авіадвигунів потужністю 100-150 к.с.
Розробка Сікорським гелікоптера ВС-300.  

1926 рік
Закінчено макет гелікоптера С-20 (модифікований ВС-300). Переве-зення 2-3 осіб на дальність до 150 км. Двигун 110 к.с. роторний. Відсутність до-статньо кваліфікованих пілотів не дала змогу розвернути серійне виробництво таких літальних апаратів. В Конотопі створено авіабудівну майстерню по випу-ску малих серій гелікоптерів С-20.

1927 рік
липень – Вибори Президента України. Складання повноважень Глави держави Гетьманом України П.П.Скоропадським
Створено відкрите акціонерне товариство по виробництву легких ме-талів для авіаційної промисловості. Започатковано будівництво комбінату по видобутку поліметалічних руд в Нікополі.
В Київському авіаційному інституті розпочато проектування нових двигунів повітряного охолодження разом з німецькою фірмою БМВ – “Баварсь-кий Моторний Завод”.
Авіабудівна фірма І.Сікорського створює з іншими фірмами – мото-робудівною, акціонерним заводом виробів з легких металів, транспортною ком-панією авіабудівний концерн “Авіаційна корпорація Сікорського” по випуску літаючих човнів великої дальності. Початок регулярних поштово-пасажирських перевезень в басейні Чорного моря.

1928 рік
Розпочато будівництво Центру авіаційних досліджень в Святошино (Авіамістечко).

1929 рік
Розробка “АКС” літаючих човнів С-32 “Кліпер” (34 пасажира, даль-ність 1500 км, 4 двигуна по 750 к.с.)
Розробка фірмою К.Калініна пасажирського і вантажного літака К-30 (4 двигуна по 750 к.с. 4 тонни вантажу/ 34 пасажири)

1930 рік
Початок боротьби за авіаційну “Блакитну стрічку Атлантики” Замов-лення на 59 літаючих човнів від 4 авіатранспортних компаній України і Німеч-чини. Замовлення фірмою Пан Амерікен 6 літаючих човнів С-32.

1931 рік
Початок серійного виробництва у Харкові вантажних і пасажирських літаків Калініна К-30. Замовлення від країн Скандинавії на 12 машин.

1932 рік
У Харкові створюється авіабудівний концерн на базі Харківського авіаційного інституту і авіаремонтних майстерень “Харківський авіаційний концерн”. Головний конструктор – Йосип Нєман. Створення паротурбінної си-лової установки для важких літаків на Харківському турбогенераторному заво-ді. Один з провідних інженерів Гліб Євгенович Лозіно-Лозінський.
В Одесі створено Групу вивчення реактивного руху під керівництвом С.П.Корольова.
В Київському політехнічному інституті створено групу проектування ракетних літаків під керівництвом В.М.Чаломея.

1933 рік
Розробка “АКС” нового трансатлантичного човна “Ескалібур” (4 дви-гуна по 1500 к.с., 56 пасажирів, дальність 5600 км)
В Харкові засновано дослідне конструкторське бюро (Турбо КБ) і за-вод по дослідному моторобудуванню. Головний конструктор Архип Михайло-вич Люлька.

1934 рік
Початок розробки проекту десантно-транспортного гелікоптера С-34 під поршневий чотирнадцятиціліндровий двигун потужністю 1400 к.с. Швид-кість (максимальна/крейсерська) – 206/150 км/год, злітна вага – 6300 кг, даль-ність – 400 км. Вантажопідйомність – 2250 кг, 18 повністю екіпірованих солда-тів, або 8 носилок з пораненими.
В Харкові в КБ Нємана проектується розвідник ХАІ-5
Початок серійного виробництва С-34 “Ескалібур”. Серія 34 машини для 8 авіатранспортних компаній України, Європи і США.
Розробка Турбо КБ газотурбінних двигунів для гелікоптерів потужні-стю 1200, 1500, 1700 к.с.; для гвинтових літаків потужністю 4000, 6000 к.с.

1935 рік
Розробка Турбо КБ турбогвинтового двигуна потужністю 15000 к.с. для нових вантажних літаків К.Калініна
Початок серійного випуску Харківським авіазаводом розвідників Р-34 (ХАІ-5). Всього випустили 469 машин у варіанті розвідника і 124 – розвідника-бомбардувальника.

1936 рік
Початок розробки проекту нового важкого дальнього (стратегічного) бомбардувальника К-36 Костянтина Калініна. Дослідні роботи виявили необ-хідність розробки нових засобів аварійного покидання літака екіпажем.

1937 рік
Початок розробки проекту нового турбінного гелікоптера.
Розширення моторобудівного заводу в Олександрівську (переймено-ваний в Запоріжжя) для випуску нових потужних двигунів для вантажних літа-ків і важких дальніх (стратегічних) бомбардувальників.

1938 рік
11 березня – Прикордонний конфлікт на демаркаційній лінії між Польщею та Литвою.
17 березня – Підписано договір між Україною і Литвою про взаємодопомогу.
березень-квітень – В Литву повітрям і морем прибувають українські війська.
А.М.Люлька переїжджає до Запоріжжя (колишнього Олександрівсь-ка), де очолює КБ Моторобудування.

1939 рік
Початок серійного виробництва гелікоптера С-34. Закупка Головним Командуванням Повітряних Сил 6 машин для проведення випробувань.
Близькосхідний конфлікт на Синайському півострові. Участь україн-ських добровольців у конфлікті.
Розробка катапультних крісел для нових висотних і швидкісних літа-ків.

1940 рік
Замовлення ГК ПС 50 гелікоптерів С-34 для дослідної перевірки ідеї повітряно-штурмових формувань.
Розробка гелікоптера С-40 (глибока модернізація С-34). Введення бронювання підлоги, бортів, бронескло кабіни, перекомпоновано вантажну ка-біну: введення рампи в кормі і дверей правого борту, лебідки для підйому паса-жира по лівому борту.
Розробка проекту турбінного гелікоптера С-41.
Розробка швидкісного розвідника “Комар”
Замовлення КБСТ розробки стрілецько-артилерійського озброєння для повітряно-штурмових (аеромобільних) військ.

1941 рік
Формування в кожному з п’яти Оперативних Командувань по одній повітряно-штурмовій (аеромобільній) бригаді.
Початок серійного випуску гелікоптера С-41. Два ГТД по 1800 к.с., маса пустого/максимальна – 5500/1300 кг, швидкість максимальна/крейсерська – 250/230 км/год, вантажопідйомність – 4000 кг, до 25 повністю екіпірованих піхотинців або 12 носилок з пораненими. Транспортно-бойова модифікація мала бронювання підлоги і бокових проекцій за рахунок меншого навантаження.

1942 рік
4 вересня – ультиматум СРСР до України про звільнення Білорусько-го Автономного Краю.
6 вересня – радянські війська перейшли кордон України

Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)
кількість оцінок — 0

Рецензії на цей твір

[ Без назви ]

© Владимир Голик, 07-03-2009

Період роздроблення прогрес чи регрес в історії України

© Крістіна, 16-01-2008

[ Без назви ]

© Сергій Грабовський, 24-12-2007

Добро добре і говорити

© Галина Михайловська, 10-11-2007

интересно но несогласен

© игорь малюк, 10-11-2007
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.049499034881592 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати