Сьогодні вісімнадцяте флореаля. Якраз, мабуть, мали б цвісти каштани. Кажуть, свого часу подивитися на цвітіння київських каштанів з'їжджалися люди з усього світу. Особисто я в це не вірю. От не було людям чого робити - лиш дивитися, як цвітуть каштани? Воно-то, може й гарно, але хіба не достатньо роздивитися ці квіти на картинці? Навіщо їхати кудись світ за очі? Тим більше, що така подорож могла б бути доволі небезпечною. На кожнім кроці вас могли б захопити ісламські чи православні терористи, і ще невідомо, які з них гірші.
Кажуть, що раніше терористів було не так багато, як оце зараз. Я в це не вірю. Просто деякі антисоціальні елементи намагаються ідеалізувати минуле, щоб очорнити наше щасливе сьогодення.
***
Ми живемо у двадцять сьомій київській п'ятнадцятихвилинці. Нам тут добре. Ми щасливі. Терактів практично не буває.Їжі і води вдосталь. З вікна видно великий клаптик неба поміж стінами, а два дні влітку, у двадцятих числах термідора, ми навіть бачимо сонце. Звісно, якщо воно не ховається за хмарами.
Кажуть, що в інших київських п'ятнадцятихвилинках сонячних днів буває більше. Ну, я в це не вірю. Ми ж проживаємо у найкращій київській п'ятнадцятихвилинці. Так нас щодня навчає наш староста. А він же не буде нас обманювати, не така він людина. Його ж нам прислали із самого Парижу! Попередній староста був родом із Мілану, це теж десь неподалік Парижу, але йому б я не повірив. І люди наші йому не вірили, тому Вони його ліквідували, а замість нього нам прислали нового.
***
Сьогодні я буду доліплювати з пластиліну Ейфелеву вежу.
Наш староста, П'єр, пообіцяв, що того, хто виліпить найкращу Ейфелеву вежу з пластиліну, він буде рекомендувати вищим інстанціям для поїздки на екскурсію в Париж. Я в це не вірю, бо хто ми такі, щоб нас випустили в Париж? Але ліпити все одно буду. Бо все одно більше нічого робити. А якщо взагалі нічого не робити - то Вони з тебе зроблять гамбургери для макдональдза. Нічого не робити у нас не можна. Постійно потрібно щось робити: або ліпити щось із пластиліну, або вирізати лобзиком з фанери якісь фігурки, або вишивати якісь квіти на шматках тканини. Вони перевіряють, хто що зробив за декаду.
***
22 флореаля.
Зранку приходила Наташа. У неї, на відміну від попередньої Наташі, чорняве волосся, третій розмір грудей, хоч загалом тіло у неї не таке пишне, як у попередньої Наташі.
Теперішню Наташу звуть насправді Роза.Це смішно, бо попередню Наташу звали Ромашкою.
Куди поділася Ромашка - я не знаю. Роза теж не знає.
Роза розмовляє неохоче. Коли у нас взаємопроникнення - таке враження, що вона думає про що завгодно, лише не про свою роботу. Дивиться кудись повз мене, наче мене зовсім нема, наче я порожнє місце. Ромашка виконувала свою роль набагато краще.Напишу заяву, щоб її повернули мені назад, а Розу нехай хоч би й у макдональдз, раз із неї Наташа ніяка.
У другій половині дня знову ліпив з пластиліну. Виходило погано. Не було зовсім натхнення. Повернув все назад, як було позавчора.
За вікном, здається, був дощ. Цікаво, куди Вони дівають воду з дощу?
***
02 преріаля
Довго нічого не писав. Вони забрали у мене усі зошити та письмове приладдя, відключили електрику. Був покараний за те, що неправильно ліпив. Виявляється, я ліпив не Ейфелеву вежу, а якусь Пезанську. Звідки мені було знати, яка насправді ота Ейфелева вежа, коли Вони постійно вимикають мені електрику?
Сьогодні приходила Наташа (котра Роза), принесла мені мої зошити і письмове приладдя. Також виконала свою основну роботу. Знову дивилася кудись повз мене. Вперлася очима в стінку, наче там щось таке намальоване надто важливе для неї. А там же нічого не намальовано, просто гола стіна.
Я запитав у Наташі (Рози), чи не вдалося їй щось дізнатися про Наташу (Ромашку). Вона тільки похитала головою, що означало "ні". Після чого вдягнулася і пішла.
Добре, що електрику мені відключили у флореалі, а не взимку, в нівозі. Дні були довгі, світла вистачало, щоб щось ліпити. Я розділив пластилінову кулю навпіл, на дві частини. З одної частини ліпив Ейфелеву вежу, а з іншої - портрет Ромашки, вірніше - голову. Поки ще не забув, як вона виглядала.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design