Я оце сьогодні стояв у черзі в супермаркеті і раптом зрозумів, що вможливлення безумовності — це майже те саме, що і надання перспектив відсутності будь-яких апеляцій, а сама суть даного питання полягає в самій суті цього ж таки питання, адже зрозуміти причини — це виконати певні мисленнєві операції, у результаті чого ми дійдемо певних висновків. Інакше, безумовно, виникне вакуум, що означатиме простір, вільний від речовини, а це вже становить неабияку проблему і може призвести до непередбачуваних наслідків, що в нинішній культурній і політичній ситуації не надто добре. Утім сам процес протікання, самозаглиблення, аналізу, дослідження, вивчення, навіть у середині XVIII століття, засвідчив свою ефективність, продовживши масове поширення після Першої та Другої світових воєн, не зазнавши суттєвих змін і трансформацій. Проте, все ж, ми можемо виділити два аспекти: перший — його зазвичай означують на початку, а сам він отримує певне цифрове позначення, і другий, який подається за ним, однак, цифрове позначення у цьому контексті має геть зовсім інше. Певна неузгодженість, утім, суттєво не впливає на постановку питання, адже зазвичай порядок денний уже затверджено, і база, якщо продовжувати цю думку, безапеляційно дотримує основи, котра, водночас, ніяк не змінює каркас, про який писали ще послідовники т. зв. "наукових вчень", які аналізували дослідження вже вивчених питань. Що ж до самого простору, часу і його місця в системі координат, то можна ще додати, що ці всі поняття є просторово-часовими, і до них, безумовно, дотичний топос, котрий інколи трактується як томос або хронос. Внесемо ясність у наше внесення: час ковергентно асимілює семантику місця, водночас простір — це термін наднауковий, який передбачає як діахронічну синхронію, так і синхронізовану діахронію, що також інколи виявляється на рівні ризомних сполук у терцових партіях мислєннєвих фугато і піколо, альбертієвих басах і ейншейнівських ударних партіях акцентованої стилістики хризопеїчних зрізів, звісно, в секулярному контексті. Інше питання стосується більше кінематографу. Рустикальний петрикор музичних виражальних засобів рахманних тенденцій завжди еволюційно поступальний, водночас омерта як така, загалом і водночас, переакцентовує увагу послідовників американської (та, мабуть, і діахронічної) сфумато на зовсім інші ракурси. Повертаючись до питання кінематографу, можна з упевненістю зазначити: про щось упевнено стверджувати в цьому контексті недоцільно, ба навіть ариматично (не плутати з терміном, виведеним Дж. Жданським у рамках вивчення досліджень праць т. зв. «філософії етимології»). Отже, як можна помітити, все насправді дуже просто, і виникає подив, чому це було складно зрозуміти, адже все лежить на поверхні чи, можливо, не все.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design