Ми обоє могли доторкнутись неба разом, та нас розділяла банальна причина — паралельні світи перестали бути паралельними. Слово «перестали» треба писати в лапках, звісно ж, бо це лише на перший погляд, адже всі знають, що під теплим шаром води є ще один, холодний, навіть відчувають його кінчиками пальців, та холод іншого змушує гребти все швидше і швидше, тому ти просто пливеш далі, щоби на думки не лишилось часу. Так і тут, але я не буду говорити про те, що ти і так знаєш. Краще згадай, принаймні спробуй — літо дві тисячі сьомого. Тихий літній вечір. Повітря вже не густе, але ще бринить, і десь далеко в кишках Бруківчатого Шляху, який чадить парами, брязкотить цепами, гуркотить колесами легіонерських колісниць, неспішно вуркотить Місто, перетравлюючи липневий день до кінця. В’ється вервечкою річка між присадкуватими стовпчиками будинків, за ними — мости та віадуки, праворуч переливається неоновими вогнями зікурат, увінчаний вежею мобільного зв’язку, а небокрай губиться в тумані і рідких літніх сутінках (хоча би ради цього треба було дістатись так високо). Люд, у різномастих ковпаках, повзає десь внизу, переходячи від ятки до ятки, чути сміх, гупання барабанів Молоха та музику цитол і сталевих гітар, арф і саксофонів, флейт, пральних дошок і мідіпадів; долинають гучні заклики продавця щурів, який десятками голосів розхвалює свій товар, десь поряд, схоже, продають солодку стерильну вату, шоколадки з козячим молоком та морозиво з бузиновим смаком; неподалік від пахучих лип на колах, викладених різнокольоровими кахлями, раз у раз з глухим звуком випускають довгі вогняні язики Пожирачі Вогню; сумна поні біля гасового ліхтаря струшує головою в брунатній шовковій накидці. Звуки ярмарки якийсь час тягнуться за скрипучим чортовим колесом, й, зрештою, поволі помирають, і вже через хвилину чути лише старечий скрип незмазаних коліщат, слабкі удари порожніх кабін об металеві балки і шум вже далекого міста. Зрештою колесо зупиняється, і я, перехилившись через загородку, бачу німе кіно під ногами, барвистий килим з людських тіл, квітучий ліс життя. Можна видихнути і зняти ковпака. Тепер все, я тут навічно. Ця кабінка, поїдена іржею та часом, моя нова й остання оселя. Ти спитаєш, що я тут роблю? Я просто знав, що всьому настане кінець, і ти також це знаєш, завжди знала, тому, нехай і не без остраху, я вирішив не чекати те, що і так трапиться, краще закінчити все тут, у самому череві розваг, щоби в останні хвилини бачити, як під ногами буяє життя. Ти ж теж там була, Ребекко, усе трапилось так само, ну майже так само, і ти також кілька годин дивилась вниз на людей, стоячи на краю будинку на Жуках, нехай це і був не наш світ Тринадцяти Дзеркал, де світи змішуються кожну тридцять третю добу, у тебе нудний земний світ сонячної системи (однієї з них); у тебе все скучно і лінійно… Але ж Місто… Вого вічне, міжчасове; воно подорожує крізь час і навіть між часом (часАми), тому воно — те саме, скрізь і завжди, у всі віки, часи і епохи, як і його люди, котрі ніколи не піднімають догори голови.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design