За закритою завісою, на сцені, чується ніби суперечка. «Та ні-ні, мені теж подобається!» «Коли ви порахуєте усі мої склади, то самі побачите, що там все правильно!» «Так і я вам те саме кажу! Жодних норм не порушено, ні до чого не придерешся! А той у комісії бачте! Та ви не журіться сильно! Такі завжди бувають!» «Один на всю комісію, а таке сказав!» «Так-так, а інші на нього тільки поглянули, а головний ще й посміхнувся з нього» «А що з нього візьмеш, дурень дурнем, тільки й посміхатися!»
Раптом завіса починає повільно розчинятися (саме розчинятися, випаровуватися, ставати прозорою) і глядачам стає видно невелику жіночку в статичному костюмі з брюками і високою укладеною зачіскою. Вона стоїть спиною до зали і затуляє собою чоловіка, який вищий від неї зростом. Чоловік замовкає і понад головою жіночки здивовано дивиться у залу. Жіночка повертається, ніяковіє, каже: «Ой!» і швиденькими коротенькими кроками тікає зі сцени. Чоловік, теж в костюмі-трійці з краваткою, міцної статури, передпенсійного віку, продовжує здивовано дивитися у залу, потім чемно кланяється, майже по-військовому повертається на дев’яносто градусів наліво і, ледь вище екватора піднявши підборіддя, рішуче починає крокувати зі сцени до підсобних приміщень. При цьому розминається з двома незрозумілого вигляду молодиками, більше схожими на технічних працівників, аніж на служителів Талії чи Мельпомени, які виходять на сцену і розмовляють, не звертаючи уваги на зустрічного, потім зупиняються і не помічають, що завіси немає зовсім, а глядачів повна зала.
– Слухай, мені одна знайома недавно розповідала: «До нас на танці, ну де я ходжу, на пілон, прийшла оце була одна новенька. Теж десь така, років під тридцять» – молодик розповідає із вдаваним награванням, ніби злегка копіює свою знайому. – «Зразу наче нічого, а потім така до нас: «А чому це ви на мене уваги не звертаєте?» Тренерша витріщилася на неї, і ми теж. «Хто уваги не звертає?» - всі зупинилися робити наші спеціальні рухи. «Ну ви ж усі бачите, що в мене не виходить так, як у вас усіх, що я не встигаю за вами! Не встигла я одне зробити – а ви вже інше робите! І ви не призупинитеся, не зачекаєте! Я що сюди прийшла? Я прийшла сюди задоволення отримати, а не для чогось там іще, а ви з мене дурочку робите!» Всіх наче заціпило, стоять і мовчать. Тренерша теж, і не знає, що сказати. Потім я така, повертаюся до цієї новенької, і кажу: «Слухай, призупинитися ми не можемо, бо виконуємо все під музику, ти розумієш? Хіба можна призупинити музику?! Я теж, та й кожен, хто тільки приходить, – він спочатку не встигає. І нічого не вміє. І ми тренуємося. Бо це швидше тренування, аніж танці. Розумієш – тренування! Справжнє задоволення з’являється тільки тоді, коли в тебе щось починає виходити. Інакше то не задоволення! Ми зараз он іще до пілона дійдемо, там побачиш, якщо ще ні разу не пробувала» Всі на мої слова почали піддакувати і кивати головами. А новенька презирливо оглянула нас усіх і така: «Я що – дурочка? Я прийшла сюди задоволення отримувати, а не пахати! Пойнятно вам?!» І пішла на вихід. Ми такі потискали плечима, та й пішли на пілон, бо вже й музика незамітно дограла» – молодик ніби скидає маски, стає собою, і заглядає в обличчя співрозмовника. – Отаке мені знайома розповідала, чуєш, отаківо люди є!
– Так а при чому тут все це? Я тобі про зозулю і півня взагалі-то, які згадалися недавно, коли оце дивилися в календар, ну щоб привід, як кажуть був, так там саме день народження Крилова…
– А хіба це не одне і те ж?
Із зали хтось коротко свистить, іще хтось підкашлює. Двоє оглядаються, і теж в різні боки тікають зі сцени.
Галогеновий дим зі спеціальним підсвічуванням знову роблять завісу видимою.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design