Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2536
Творів: 45775
Рецензій: 89563

Наша кнопка

Код:



Художні твори Проза Авантюрна проза

Правила конкурсу

© Конкурс Гоголівський ярмарок, 12-10-2018
Літературний конкурс україномовних коротких творів «Гоголівський ярмарок» (далі «Літературний конкурс Гоголівський ярмарок», або «конкурс», рівнозначно використовується скорочена назва «ГЯ») – некомерційний вільноініціативний захід, метою якого є залучення до творчого процесу якнайбільшої кількості талановитих до письменництва людей,  підвищення літературної майстерності учасників конкурсу, популяризація українського слова і українства як такого, а також розширення спілкування і розвага учасників.
Ідея та назва конкурсу «Гоголівський ярмарок», графічні знаки та програмні елементи, методика, правила та порядок проведення, рекламні та організаційні матеріали конкурсу є інтелектуальною власністю і захищаються авторським правом.

Статус конкурсу
Конкурс задумано як такий, що проводитиметься неодноразово, періодично, принаймні двічі щороку весною та восени.  
Черговому конкурсу може присвоюватися назва сезону і рік проведення: «Літературний конкурс осінній Гоголівський ярмарок -2018».

Статут конкурсу
Конкурс проводиться на підставі норм і правил, викладених у наступних документах:
1. Правилах конкурсу;
2. Технічних правилах конкурсу, довідникових матеріалах і статтях;
3. Анонсах конкурсу, оголошеннях і роз’ясненнях теми;
4. Cуддівському регламенті.
Спірні ситуації вирішуються рішенням суддів та адміністратора.

Мова конкурсу
Мова конкурсу - українська. Під час спілкування також. У цитатах, оформлених за правилами, можуть використовуватися всі мови світу,   а у конкурсних творах – у діалогах чи будь-де за потреби як засіб фоностилістики з перекладом у виносці або у контексті.
Ми не заперечуємо жодного способу сучасного українського мовотворення, у тому числі сленгів, суржиків, діалектів і діалектизмів, запозичень і абревіатур, за художніх потреб – «міцних» українських висловлювань і навіть лайок. Але тільки українських; носії «язикових» зонівсько-гомофобних збочень будуть нещадно видалятися.

Тема, терміни та етапи конкурсу
Тема конкурсу і терміни етапів  конкурсу встановлюються кожного разу окремо, у окремих анонсах. Публікація анонсу є початком конкурсу.
Період від початку конкурсу (часу опублікування анонсу) до початку прийому творів є першим етапом, так званим «часом тиші», який надається учасникам конкурсу для написання конкурсного твору. Як правило, термін такого етапу складає від двох неділь до місяця.
Другий етап - передномінація і прийом творів. Він починається з оговореного до хвилини і секунди часу і закінчується так само точно у визначений строк, як правило, «з» і «до» 00 годин, 00 хвилин за Київським часом визначених у анонсі дат.  За цей період часу учасники повинні встигнути подати свої твори у передномінаційний список. Передномінаціна перевірка розпочинається як тільки твір з’являється у списку, проводиться за можливістю швидко, результати доводяться до автора як тільки передномінатор прочитає твір – так, щоб у автора по можливості залишився час щось виправити або допрацювати.
Третій етап – розподіл учасників на групи. Цей етап полягає у передномінаційній перевірці творів, поданих ближче до закінчення другого етапу, і розподілі учасників на групи (якщо є така необхідність). Як правило, триває від двох до п’яти діб.
*Твори подані у останній день прийому залишаються у невигідному становищі через те, що автори можуть не встигнути зробити доопрацювання у випадку повернення творів передномінатором. Тут нічого не зробиш, така їхня доля.
Четвертий етап - робота журі і (чи, або) самосудне оцінювання у групах. Починається з опублікування, власне, списків груп.  Триває на протязі часу, достатнього для того щоб учасник або суддя прочитав і оцінив всі твори у групі (із розрахунку, що середньостатистична людина може уважно прочитати у вільний від основної роботи час до 50-ти тисяч знаків з пробілами (десь 20 сторінок тексту стандартних параметрів, або приблизно 4 конкурсних твори, і, наприклад, повідомлення у обговоренні).
П’ятий етап – визначення фіналістів конкурсу, робота журі і (чи, або) самосудне оцінювання фіналістів.  Триває на протязі часу, достатнього, щоб прочитати і оцінити всі твори-фіналісти.
Шостий етап – оголошення результатів і підведення підсумків.

Учасники конкурсу.
Учасником конкурсу може бути будь-яка особа яка є автором певного твору. Автором твору ми вважаємо особу(автора) або групу осіб(співаторів),  ім’я якої(яких) зазначено під час подання твору на конкурс, незалежно від того, це справжнє ім’я або творчий псевдонім.
Крім авторства, участь у конкурсі може бути обмежена лише технічною необхідністю бути зареєстрованим (мати аккаунт) на сайті (сайтах), на якому(яких) проводиться конкурс.
Від одного автора надається на конкурс один твір.

Авторські права і плагіат.
Авторські права на твори залишаються за авторами. Подаючи твори на конкурс, автори тим дають згоду на відкриту електронну публікацію і оприлюднення лише у рамках конкурсу, а також вільне цитування творів, рецензування і незалежну критику.
Конкурс так, щоб цілеспрямовано не перевіряє твори на ідентичність та унікальність і не несе відповідальності за випадки подання на конкурс чужих творів під своїм іменем, або використання у цілому або частково чужих творів та ідей (плагіат). Якщо випадки плагіату буде встановлено справжнім автором або кимось з учасників конкурсу, то вони вправі надати про це інформацію адміністратору конкурсу; за підтвердження звинувачень твір знімається з конкурсу.
*Не є плагіатом фанфик – твір за мотивами іншого твору.
**Не є плагіатом використання авторського світу, та його складових: збіг географічних назв, імен персонажів та героїв, образів, характерів та характеристик тощо.
***Неавторський переклад іншомовного твору і його оприлюднення без зазначення справжнього автора є плагіатом.

Відкликання творів з конкурсу і видалення з архівів
Автор має право у будь-який момент, не пояснюючи причин, відкликати конкурсний твір з конкурсу. Для цього достатньо написати листа з тієї ж електронної пошти, з якої твір було направлено на конкурс, і зазначити назву твору, автора і фразу на кшталт «відкликаю від участі у конкурсі». Твір буде видалено зі всіх списків на протязі доби.
Як вже заявлено, конкурс має бути продовжуваним і неодноразовим. У проміжках між проведенням конкурсів конкурсна пошта продовжить діяти і буде переглядатися, як мінімум, два-три рази на місяць. Якщо у автора з’являться причини для видалення твору з архівів конкурсу (тобто зі списків минулих конкурсів), можливо, у зв’язку з умовою видавництва щоб твір не був «засвіченим» у мережі тощо, організатори конкурсу таке прохання обов’язково виконають, як тільки прочитають листа.

Анонімність.
Участь у конкурсі не передбачає обов’язкової анонімності авторів. Конкурс є відкритим.  Однак немає ніякої заборони для учасників подавати твори і спілкуватися під псевдонімом, з новоутвореного аккаунту, зберігаючи тим, за бажанням, особисту анонімність.

Конкурсний твір.
Конкурсний твір – це закінчений зразок писемної творчості, який має певну художню, розважальну та пізнавальну цінність, створений автором-учасником конкурсу у визначених конкурсом тематичній і обсяговій рамках.  Тематичне обмеження конкурсного твору встановлюється під час оголошення теми. Обсягове обмеження складає не більше 12 тис. знаків з пробілами (приблизно 1600 слів), і не менше 6 тис знаків з пробілами (приблизно 900 слів). Рамки обсягового обмеження можуть бути змінені для кожного з наступних конкурсів.
Знаком конкурсних творів є зазначення «Конкурс Гоголівський ярмарок-2018:» перед назвою.
  
Порядок розміщення творів, технічні умови і «Кудишонажимать»
Конкурс може проводитися із залученням можливостей різних сайтів і ресурсів, тому технічні умови проведення конкурсу, у тому числі порядок подання творів на конкурс і довідник для новачка «Кудишонажимать» (відповіді на найбільш розповсюджені питання) публікуються окремо, можливо, щоразу інші для кожного конкурсу.

Передномінація
Під час передномінації твори, надані на конкурс, визнаються конкурсними, тобто такими, що мають певну художню, розважальну і пізнавальну цінність і не виходять за рамки обмежень щодо теми і обсягу.  Порядок передномінації наступний. Передномінатор  попередньо читає твір і допускає його на конкурс, остаточно відхиляє його, або відхиляє для доопрацювання. Приводи для того, щоб остаточно відхилити твір від участі у конкурсі є наступні:
1. Текст не є художнім твором.
2. Твір не відповідає темі.
3. Твір підпадає під заборони українського законодавства як такий що є порнографією, містить сцени жорстокості і насилля над дітьми тощо.
4. Твір містить «язикову» обсценну лексику.
5. Твір продовжує мати велику кількість явних граматичних помилок після двох повернень на доопрацювання.
Твір відхиляється на доопрацювання:
1. Такий, що виходить за рамки обмежень за обсягом.
2. Такий, що має велику кількість явних граматичних помилок – двічі.
Передномінатором є один із суддів, одноособово. Як саме суді будуть між собою розподіляти передномінаційні твори – то справа суддів.
Про результат передномінаційного розгляду повідомляється автору. Автор твору, відхиленого за невідповідністю темі  має право на одноразову апеляцію. Твір буде розглянуто іншим суддею ще один раз без права відхилення на доопрацювання – або приймається, або остаточно ні.

Оцінювання конкурсних творів
Судді та учасники конкурсу, оцінюючи конкурсні твори,  у тому числі під час «самосудних» етапів,  спілкування на форумах,  у рецензіях і оглядах є абсолютно вільними й незалежними,  і керуються виключно своїми художніми смаками, відчуттями і розумінням цінності писемної творчості.  Будь-які обмеження є недопустимими.

Відповідальні особи конкурсу. Суддівство
Відповідальними особами конкурсу є адміністратор і судді. Адміністратор вирішує адміністративно-організаційні питання, судді – оцінюють твори.
Суддями конкурсу є запрошені особи, які, за думкою організаторів, можуть зробити свою справу найбільш об’єктивно і з найбільшою користю для учасників. Це можуть бути авторитетні автори, критики, або й зовсім сторонні особи. Адже головним суддею будь-якої книги є Читач, який не завжди є письменником чи професійним критиком.

Система конкурсного «самосудного» оцінювання
Система самосудного оцінювання полягає у тому, що учасники оцінюють твори один одного. Якщо творів більше ніж 18-20 то вони поділяються на групи, до 12-15 учасників у кожній групі (бо ж треба всі прочитати). Оцінки виставляються від 1 до 10, причому треба задіяти всі оцінки, й комусь поставити 1, комусь – 2, 3, 4… а комусь – 10. Якщо творів у групі більше ніж 12, то у деяких творів будуть однакові оцінки – то нормально.
Якщо одна група – оцінюються всі твори у групі, крім свого. Якщо дві і більше груп – оцінюються твори іншої групи, перехресно.
«Самосудною» оцінкою твору є середня, тобто утворена від складання всіх отриманих конкурсним твором оцінок і розділення на їхню кількість.

Оцінки журі
Кожен суддя виставляє оцінки всім учасникам конкурсу. Оцінкою конкурсного твору від суддів є така, що отримана від складення всіх оцінок суддів і розділення на кількість оцінок.
«Змішана» система оцінювання
Гоголівський ярмарок має «змішану» систему оцінювання. Тобто проводиться і самосуд і оцінювання журі. Переможці виявляються складанням двох оцінок – самосудної і оцінки суддів.

Рецензії і огляди
Учасники конкурсу, ознайомившись з творами суперників, направляють на адресу конкурсу для публікації свої огляди-вердикти з оцінками, вказавши кому скільки поставили, додавши хоч декілька слів по кожному, обґрунтовуючи свою оцінку. Таким чином кожен учасник отримає кільканадцять гарантованих рецензій на свій твір.
Судді також можуть публікувати рецензії по такому ж принципу. Судді у даному випадку відрізняються від учасників тим, що не мають конкурсних творів, і тому їхня критика є апріорі  більш виваженою і об’єктивною.
Крім учасників, дуже хотілося б побачити думки незалежних критиків; організатори конкурсу і учасники будуть дуже раді будь-яким критичним статтям, оглядам, окремим рецензіям і коментарям від читачів, адже Читач – основний суддя і критик для будь-якого і найгеніяльнішого твору.

Спілкування – правила поводження, флуд і флейм
Варто пам’ятати, що тут оцінюються лише твори;  будь-які переведення акцентів на особистості,  глупощі типу «дураксамдурак» будуть нещадно присікатися. Розпивання міцних напоїв, паління, бійки, флуд, і  флейм – у спеціяльно відведених місцях.

Оголошення переможців і підведення підсумків
Термін оголошення результатів, як правило, встановлюється заздалегідь, однак може бути скорегованим. За підсумками конкурсу готується підсумковий огляд, у якому збираються весь розмай думок щодо конкурсних творів, публікується підсумкова таблиця оцінок, оголошується переможець, а також учасники, які посіли друге та третє місця.

Нагороди конкурсу
Основною нагородою конкурсу є занесення імен переможців до історії Гоголівського конкурсу. І цей, і кожен з наступних конкурсів може мати додаткові відзнаки і респекти для переможців.

Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)

не сподобалось
сподобалось
дуже сподобалось



кількість оцінок — 3

Рецензії на цей твір

А печенькі де?)

На цю рецензію користувачі залишили 5 відгуків
© , 13-10-2018

[ Без назви ]

На цю рецензію користувачі залишили 2 відгуків
© Володимир Ворона, 13-10-2018

Коли оголошення теми

© Конкурс Гоголівський ярмарок, 12-10-2018
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 1.2584471702576 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Ірен Роздобудько «Прилетіла ластівочка»
Ми знайомимося з 99-літнім чоловіком – містером Ніколасом Леонтовичем (Ніком Лео) – у домі для людей …
Перехрестя жіночих доль крізь століття
Саме так можна коротко описати події  книги Наталії  Тисовської «Київські канікули». Кмітлива американська …
Що може бути ніжнішим за «Ніжність»?
Шеф Наталі мав звичку щоранку читати у словнику визначення якогось слова. Коли вона увійшла до кабінету, …
100 історій про дівчачу силу
Книжка, яка надихає неймовірно велику кількість дівчат і жінок, дає змогу повірити в себе, своє покликання, …