Спочатку Димко запитав:
- Ти як? “Чуствуєш” себе в силах?
- Так!
- Ти справишся, - і усміхнувся.
Я подумав: він мене “кидає на ізмєну”, але якщо я в силах, то мушу витримати. Ось яке “замисловате” питання!
А потім ще подумав, чи не сказати Димкові, що я подумав, що він “нагваль”.
- Не запивай пивом: дон Хуан не запивав пейот нічим!
Посперечався, що дон Хуан запивав пейот текілою. Потім подумав, що це може бути настій, назви якого я не пам’ятаю.
Не міг зрозуміти, чи згадав я, чи сам придумав фразу “молоко молодого пейота”.
За столиком, накритим різнобарвною скатертиною, сидів мужик і насміхався з того, як я незґрабно злажу по сходах до виходу. Я подумав (УВАГА!), що це бабуся, яка продає квіти і всім усміхається.
Димко прокоментував: “Квіти – це добре, квіти – “цветы жизни”!”
Попрощався з Димком і за його порадою пішов до “Дзиґи” відвідати виставку.
Було темно і холодно. Довелося докласти зусилля щоб розширити зіниці і добре все бачити. Майже дійшов до “Вернісажу”.
Придумав, що з самого початку розвитку люди мали можливість самі настроювати величину зіниці, в залежності від того, яку картинку хотіли сприймати. І лише шляхом наполегливих тренувань у процесі довготривалого розвитку розміри зіниць знайшли своє сьогоднішнє положення. Як пружинка – розтягуй її чи стискай, а все-одно повернеться до звичного розміру.
Як пружинка. Подумав, що таку ж аналогію провів би мій тато. Але це мене не хвилювало, бо я вже читав C.Лук’яненка і знав, що всі аналогії – фальшиві!
Чому я приперся до Порохової Вежі? Мені ж у “Дзиґу” треба! Мабуть, зовні виглядаю як п’яний.
Якщо б я з дитинства тренувався у п’яному стані ходити рівно? Спрацював би “ефект пружини” методом “непосильних тренувань”? І мій п’яний вигляд був би такий, як і тверезий. А згодом і кращий. Бо через роки тіло в звичайному стані втратить навички, а п’яні “настройки” залишатимуться “молодими”.
Відчув кожний суглоб у колінах і знав, як вони рухаються, коли я йду.
Подумав: щоб перенести думку з цього стану в звичний, треба ніби запхати її до шухляди. Постарався цю думку “запхати до шухляди”.
- Добрий вечір, - став розмірковувати, з якого кінця починати.
- Добрий вечір, - тьотя включила світло.
Вирішив розпочати з коротких відомостей про художників. Не надто цікава інформація, але напрямок задано. “Задуплення” вийшло серйозне. Перед кожною картиною виникали інші думки. Я споглядав їх з різноманітних ракурсів. Деякі з картин довелося роздивлятися “в профіль”.
Вирішив: або виставка дуже класна, або я дуже обкурений. Збоку, мабуть, виглядало, що хлопчина корчить з себе естета-інтелектуала або просто зайшов погрітися. Цікаво, справив би я приємне враження у тих, хто тут знаходиться, якби продекламував: “Вже вкотре я відвідую цю виставку і кожен раз відкриваю для себе щось нове у тих самих роботах!”?
- А ви бачили відеофільм до цієї виставки?
- Звичайно! Але я б із задоволенням переглянув його знову. Впевнений, знайду багато нового і в ньому!
- Будь-ласка! Для Вас – все, що завгодно. Почувайтеся як вдома!
Але я промовчав. Ще раз підійшов до дошки з даними про митців. Обоє з Луцька – ось чому Димко так рекомендував! Не попрощався – подумав, що буде вже занадто пафосно.
Пошкодував, що так швидко вийшов, адже в холі ще стільки картин, в які можна “задуплитися”.
У тролейбусі. Стоїть вона. Перше кохання. Спиною до мене. Підійти, привітатися? Зауважить, що я накурений? Поки моє EGO боролося з сором’язливістю, ми проїхали першу зупинку. Що ж тепер придумати? “Привіт! Їду звідки? З центру! Я тебе теж здалеку не впізнав. Бачу – симпатична дівчина. Зважився підійти познайомитися. Підійшов – і знайомитися не треба!”. Їй буде приємно? Розкажу про виставку в “Дзизі”. Покажу проколоте вухо.
Друга зупинка.
І що потім?…
Третя.
Стою біля дверей. Обернулася. Побачила. Підійшла. Її зупинка.
Кінець.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design