Вони все ще сиділи у затишній кімнаті. Мандрівник з майбутнього дістав з тумби пару келихів і наповнив їх червоним вином. Потім він підняв руку у сторону телевізора, клацанням пальців включив його і крутячі пальцем у повітрі, почав переключати канали.
-" Цікаво, я у минулому, але як іі у нас, купа каналів інформації, а подивитися нема чого."
Потім, знайшовши один з музичних каналів, притиснувши один великий палець до вказівного, почав їх терти один об одного, від чого звук в телевізорі то збільшувався, то зменьшувався.
-" Це телекінез?" Не витримав я
-" Що? Та ні. Це Soli, технологія управління гатжетами, давня технологія"
-" Але повернемося до нашої розмови. Що ти там говорив, про вивчення шхляхівництва у школі?"
-" Ну, в трафіку дуже багато інформації і багато з неї не є достовірною, так от, ми і вивчаємо, як знаходити шлях до вірної інформації. А в середній школі, кожен вивчає свою спеціальність. Я вибрав спортивне виховання, військова справу. Між іншим, закінчив з відзнакою"
-" А як ви підключаєтеся до трафіку?"
-" Через нейрону сітку. Хіба ви такої не маєте?"
-" Я навіть і не чув про таке."
-" А які ж у вас зараз технології?
Я дістав свій IPhone 5s
-" О, брязкальце! Ми такі даємо дітям до трьох років, їм ще рано використовувати нейронку. Ця модель, здається називається " Яблучко", дуже подобається малечі."
-" Але все таки , повернемося до розмови, а саме до навчання."
-" А, що тут продовжувати, школа для нас місце, де батьки залишають нас під наглядом вихователів, бо всьому, про що вчать у школі, можна дізнатися з любої точки у всесвіті. А потім, у старших класах, я пройшов тест "Визначення" і отримав ранг "Адаптоід".
-" Не зрозумів, а це що ще таке"
-" Тест, що проходять усі діти у вищіх класах, " Адаптоід", наприклад означає, що моє тіло та розум можуть адаптуватися до любої роботи або обставин. Тест не дуже важкий, в залі виставляють десять незручних локацій, і тобі потрібно за годину знайти зручне положення для тіла на кожній з локацій, наприклад мій результат 8 з 10."
-" А які, ще існують рангі?"
-" Які? Ну не дуже багато: "Робо-інженер", "Космо-мандрівник", Держ-діячь", але більшість людей стають " Мережевими янголами"."
-" І чим займаються ці "Янголи"?
-" Чим займаються? Ведуть свої сторінки у трафіку: вибирають собі гру, героя, прокачують його, заробляють трафік, виконуючи завдання, збільшують ранг. Ну ти зрозумів. Між іншим, гра " Початок XXI століття" , найпопулярніша у наш час."
-" Тобто, ти хочеш сказати, що більшість людей у майбутньому живуть у віртуальній реальності?"
-" Так, а що їм ще робити?"
-" А Facebook, ще існує?"
-" Так, це найбільше і найдавніше кладовище у трафіку. Кожен може зайти на сторінку, наприклад прадіда, та подивитися чим він жив, чим цікавився, про що думав. А на "гробки", ми усі зустрічаємося на їх сторінках, прикрашаємо, чистимо від спаму, спілкуємося, а недавно, справили діду нову іконку, заплатили 15000 токенів. Знаєш, у наш час існує теорія, що наш всесвіт також є одною з таких ігор, хоча вона і не доведена."
-" Ого, цікаво. А "Робо-інженери", що роблять? Хоча тут зрозуміло."
-" Так, "Робо-інженери" розробляють та лагодять роботів та транспортні девайси. " Космо-мандрівники" в більшості вправляються з звездолітами, ви здається називаєте їх дальнобійниками. "Держ-діячі" можуть працювати як вчителем, так і президентом в реальності, чи у віртуальній грі. Хоча існують і віртуальні монархії, наприклад найбагатша віртуальна країна Google. Ну а "Адоптойди" можуть в принципі займатися усім, чим хочеш. Але я вибрав військову справу, тому ще вивчив " теорію виживання" та "рукопашного бою", а ще я вивчив " базове управління космічними бойовими пристроями."
-" О, розкажи мені про військові простої."
-" Так, я на цьому знаюся." Він дістав з кишені шкіряні рукавички, та вдягнувши їх підняв шматок залізного прямокутника. Той був приблизно розміром 25 на 10 см., та 5 см., у товщину. В ньому було зроблено багато прорізів та дірок, з тої сторони, що довше, було чотири отвори у вигляді квадрата, потім плоский проріз, приблизно 5 на 0,5 см., потім виріз побільше, десь 6 на 3 см., а з верху і знизу від прорізу, чотири сквозні дірки, діаметром в см.. Потім перпендикулярні прорізи, два розміром 5 на 0,5 см., да ще один над ним розміром 5 на 1 см., ще два таких прорізи, тільки перпендикулярно, руба видно чотири дірки, дві діаметром в см., і дві в два раза більше.
-" Дивись, це імпульсний пістолет"
-" Можна" - запитав я. Предмет опинився у мене в руках, хоча пістоль був відносно невеликим, важив він кілограмів тридцять. -"Ого, як ти стріляєшь з такої зброї?"
-" В мене є гідравлічні перчатки, збільшуючи сили людей до сорока разів"
-" А зброя ця руйнівна?"
-" Ну як сказати. Колись я був у "Музею транспорту", і бачив там літак Boing, здається, так от, з цієї зброї я можу рознести такий літак, приблизно з трьох вистрілив, на максимальних показниках. Хоча, тут є і "режим живої сили", так от один вистріл пробиває захисне поле сьомого покоління, та жидку броню сорокового періоду
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design