Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2471
Творів: 44356
Рецензій: 86665

Наша кнопка

Код:



Художні твори Проза Альтернативна проза

Коли лютую

© Щєпкін Сергій, 10-04-2017
Коли я лютую – біжу до комп’ютера і гасаю по асфальтовому покритті на найкращих авто людства на найвищому рівні складності у грі «Race Driver GRID».
Ото результати виходять!
Залишаю за спиною всіх, і далеко за спиною! На найвищому рівні складності! Можете навіть спробувати самі.
Думаю – чому це так виходить, що саме коли лютую – результат найкращий?
Зціпивши зуби тисну педаль газу, і відпускаю тільки тоді, коли натискаю гальма. Можна навіть одночасно, інколи тільки так і можна вирватись вперед! У штовханині стараюся потрапити поміж, так легше: спочатку одного під зад, другий сам морду підставляє, і все це збоку, збоку. Трапляється, що хтось нахабно не пропускає, не пропускає тебе і все: сам не спішить, і тобі не дає. Тоді на двигуні треба, по-іншому не вийде. Впіймати його на гальмуванні, а в тебе щоб оберти були, і бажано в повороті – і гай-гай, дихай газами! На швидкісних прямих найкраща траєкторія – твоя! Цим не можна поступатись ніколи. Хто поступається найкращою траєкторією, того скоро зіштовхнуть із траси, тому та траєкторія і є найкраща. Це схоже, коли ви в карти піддаєтеся – скинете козирі, а потім брати не дадуть. Хоча це не стосується, якраз, поворотів. У повороті можна робити все, що не заборонене правилами: заїжджати, наприклад, в рамках червоних ліній, але якої сторони (лівої чи правої) – то вже моя справа; наробити диму активним прокручуванням ведучих коліс так, щоб хто менше зростом – не було видно неба; якщо ти перший – вибирати траєкторію і прискорення так, щоб вони то співпадали, то не співпадали із задніми, тоді їм тебе ніколи не обігнати. Взагалі, поворот – це поворот, на них стратегії розробляють у Формулі-1,  правда я не розумію їхніх автомобілів: після кожного разу як поїв, чи як схуд треба сидіння міняти. Як на мене – незручно. На моїх авто такої опції не передбачено. Та й швидкості там більші!
Ба, головне трохи не забув! Всі ті гонки відбуваються зовсім без страху, ну ніскілечки не страшно розбитись! Esc, restart – і все о’кей! Хоча з іншої сторони – завжди приємно «приїхати» з першого разу, сам себе майстром почуваєш, з реальністю порівнюєш, та й коли лють – чесно скажу – менше розбиваюся. Та й згасає вона однаково і після десяти вдалих гонок, і після розбиття. Дівається кудись, і все, як ніби вийшла, поки я на газ тиснув.
А результати у грі залишаються, на них потім хтось рівнятися буде.
Чи знайде ключик?

***

Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)

не сподобалось
сподобалось
дуже сподобалось



кількість оцінок — 1

Рецензії на цей твір

[ Без назви ]

На цю рецензію користувачі залишили 1 відгуків
© Avtor, 10-04-2017
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.34658980369568 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

«Глінтвейн дорогою на Говерлу» Василя Карп’юка [рецензія]
Нова книга прозаїка та поета Василя Карп’юка потішить спраглого до спокою та забуття, втомленого містом …
«Історія — готовий список сюжетів, сідай і пиши», — Роксана Тимків
Фото: Степан Поліщук. Роксана Тимків — молода українська письменниця. На цьогорічному Форумі видавців …
Вся правда про роман «Правда про справу Гаррі Квеберта»
Після виходу друком роману «Правда про справу Гаррі Квеберта» 27-річний Жоель Діккер прокинувся відомим. …
З’явиться книжка про жінок, які створили Україну
Видавництво «Видавництво» анонсувало випуск нової книги. Безпрецедентний для України проект під назвою …