Ноті РЕ набридло бути постійно другою. Через це у неї часто псувався настрій.
― Ти чому бутиш? ― якось запитала вона у нижньої ДО. ― Гадаєш, я тебе боюсь?..
― Нічого я не «думаю». Це ― моє місце: «бутіти» нижче тебе.
І нота ДО озвучила свою висоту. Мовляв, найперший поверх.
РЕ аж скривилася, закрила вуха і порадила своїм сусідкам ― МІ, ФА, СОЛЬ, ЛЯ, СІ ― теж не слухати.
Раптом, СІ й заявляє:
-- Ти, пані РЕ, брехуха!!.. Нота ДО мешкає поверхом вище мене, а не біля тебе.
На підтвердженння цього нота ДО взяла свою звукову висоту. Після неї, наче відлунням, озвалася нижня ДО. Відтак навпаки.
Що тут здійнялося! Переляк. РЕ, МІ, ФА, СОЛЬ, ЛЯ, СІ й не підозрювали, що ДО виявиться такою хитрою і займе помешкання одразу на двох поверхах ― найнижчому й найверхньому. О-ого! Це ж вона гроші лопатою гребе, здаючи в оренду верхню квартиру!
Гвалт! Метушня!
ЛЯ вирішила, що їй не місце на поверсі серед СОЛЬ і СІ, які мають бути сусідками, тому що починаються на С. А вона ― ЛЯ ― має жити над верхньою ДО. Чому? Тому що вона ― ЛЯ! І цим все сказано.
― Отож бо! Ти тільки ― ЛЯ... ― якомога іроничніше пролялякала СОЛЬ.
Вона не хотіла бути після ЛЯ. Тоді виходитиме СОЛЬ-СІ? Що це за порядок між їхніми поверхами створиться?.
―А ти поселяйся нижче ФА, ― запропонувала СІ. ― А ще нижче ДО, яка на першому поверсі, ― до підвалу. Там стеля не протікатиме під час дощів.
ЛЯ ― стриб! ― й опустилася нижче ФА.
― Я й не знала, що переді мною росла «ФА-СОЛЬ» ― справжня КВАСОЛЯ. Ха-ха!..
― Ти, нотно несподіванко, чого ти тут каламутиш воду ― кхе-кхе! ― тобто звуки? Чому гасаєш поверхами? ― звернулася МІ до ЛЯ. ― Я була сусідкою ФА. Нас, подружок, так і називали МІ-ФА... МІФА... Навіть ласкаво: МІФОЧКА. Як мило звучит: МІФОЧКА! Ласкаво-чаруюче! А мали на увазі зразу дві ноти. А після теперішніх перестановок що буде? МІ-ЛЯ! МІЛЯ? Як це: МІЛЯ?!.
Ноти так засперечалися, що й забули через що зчинився гвалт у їхньому будинку ― через те, що живе у ньому хитра ДО на першому й останньому поверсі.
― На верхньому не я, а моя доросла дитина, верхня ДО, ― виправдовувалася нижня ДО.
― А ми що, раби?..
―Ви не «раби». Ви засліплені чорною заздрістю. Спробуйте, і кожна з вас теж має право на помешкання для своїх дітей ― нижня РЕ для вищої РЕ, нижня МІ для вищої МІ... Нехай вони житимуть у квартирах інших під’їздів-октав. Тим цікавіше буде нам усім!
ЛЯ, не довго думаючи, послала свою доньку ЛЯ (верхню) до сусіднього під’їзду-октави. Аж зітхнула з полегшенням ― правду говорила нижня ДО: помешкання там є, гарне й не протікає. Телефонує по мобільному донька, рада.
За ЛЯ й решта нот почали обживати в інших октавах місця для своїх дітей. Тільки після цього настав мир та спокій у їхньому товаристві. Композитори, як і раніше, охоче залучають їх до своїх музичних творінь: до пісень, кантат, ораторій, опер, сюїт... І ноти ніколи більше не зчиняють гвалт через начебто подвійний заробіток ноти ДО від здачі в оренду зайвого помешкання. Буває, що на адресу ЛЯ якоїсь там октави бурхливі оплески лунають довше, ніж ноті ДО кількома поверхами-октавами нижче. Але заздрощі ні до кого більше не приходять. Хоча... Хоча, можливо, через те, що на верхньому поверсі під час дощів все ще протікає стеля. Від чого тут радіти?!.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design