Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2455
Творів: 43985
Рецензій: 85729

Наша кнопка

Код:



Художні твори Проза Літературна публіцистика

На ціннику кінцева "...9"

© Микола Васильович СНАГОВСЬКИЙ, 10-06-2015
   Зустрів украй знервованого сусіда. Поцікавився, що його, завжди спокійного, вивело з рівноваги.
  -- Та хотів прикупити дещо з побутової техніки. Облазив кілька різних супермаркетів. І ось, бачиш, повертаюся ні з чим.
       Треться-мнеться, щось не домовляє. Але, відчуваю, хоче відвести душу.
-- Чи можу чимось допомогти?
-- Та ти ж, мабуть, теж такий...
-- Тобто?
-- Ну, розумієш, спершу побачив непогану модель пилосмока. Глянув на цінник. А там... А на ньому... Слухай, що на ньому...
-- «...Зроблено у гаражі» такому то.
-- Гірше! Там значиться сума, що закінчується у гривнях на «9», і ще й у копійках – теж кінцева «дев’ять». Я, грішним ділом, подумав, що то якийсь тимчасовий жарт у конкретному відділі. Гайнув до іншого, в якому праски продають. І там, уявляєш?!. Ні! Ти уявляєш?!.
-- Ну-у, мабуть, на цінниках муляли тобі очі кінцеві «дев’ятки».
-- Авжеж! Я тоді побував у ще деяких супермаркетах та крамницях...
-- ... Через ті «дев’ятки» на цінниках так нічого й не придбав, як бачу.
-- Ні, «як бачиш-ш-ш»! Оту пошесть – зазначати ціни з кінцевою «дев’яткою» -- я замітив ще кілька років тому. Сподівався, не на довго. А воно... Хочу щось купити, а воно... закінчується на «дев’ять». То мене отака традиція торговців надовго відбила бажання купувати будь що. Років зо три не заходив до супермаркетів! І ось побував на свою голову... Керівники отих супермаркетів, їхні маркетологи, чи як їх там, що, хіба покупців зовсім за дурників вважають? Вони що, гадають: якщо «намалювали» на ціннику 999 гривень, то це – не тисяча?! Формально воно, звісно, не тисяча. Вони що, паразити на наших гаманцях, не розуміють, що це дратує покупців більше, ніж коли б на ціннику написали: 1001 гривня?! А коли бачиш: 999 гривень, то хочеться сказати: «Не треба здачі мені одну гривню! Подавіться ви нею! Тільки не показуйте своє примітивне ставлення до покупців. Не такі ми дурні, як ви вважаєте». На початку бізнесової ери у нашій країні ціни на «дев’ятку» сприймалися деякий час, можливо, і як щось чарівно-привабливе. Але душе швидко на те з’явився скепсис у покупців. І зовсі я вже опустився в осад, коли на ціннику впали мені в очі ще й «...99 копійок». О-о, це вершина цинізму торгових мереж!
Що було далі? Сусід поступово купив все, що йому та його родині треба. Тільки витратив дещо більше часу, позаяк оминав товари з цінниками на «9». І що найголовніше, почав твердити він, такі товари виявилися набагато якіснішими. А, можливо, сусіду то лише так здається? Зустрінете його, перепитайте!


Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)
кількість оцінок — 0

Рецензії на цей твір

І мені муляє

© Олександр Ман, 27-08-2015

Західні маркетологи...

На цю рецензію користувачі залишили 1 відгуків
© Микола Цибенко, 11-06-2015
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.52891516685486 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Три книги Регіни Бретт, які допоможуть змінити життя на краще
Якщо життя повернулось до вас не найкращою своєю стороною, а доля продовжує фарбувати сьогодення сірими …
Кліффорд Сімак «Резервація гоблінів»: Боротьба за знання
Кліффорд Сімак все зріле життя працював у газеті Мінеаполіса: спочатку як журналіст, потім — редактором …
Добірка нових досліджень від сучасних істориків
Видання історичних книг набирає обертів, і тому ми вирішили зробити добірку нових видань з історії України. …
«Людський фактор» Карлґаарда: Книжка про нематеріальні конкурентні переваги
Коли хтось розпочинає стартап, чи обіймає керівну посаду в провідній комерційній організації, неминуче …