Зустрів украй знервованого сусіда. Поцікавився, що його, завжди спокійного, вивело з рівноваги.
-- Та хотів прикупити дещо з побутової техніки. Облазив кілька різних супермаркетів. І ось, бачиш, повертаюся ні з чим.
Треться-мнеться, щось не домовляє. Але, відчуваю, хоче відвести душу.
-- Чи можу чимось допомогти?
-- Та ти ж, мабуть, теж такий...
-- Тобто?
-- Ну, розумієш, спершу побачив непогану модель пилосмока. Глянув на цінник. А там... А на ньому... Слухай, що на ньому...
-- «...Зроблено у гаражі» такому то.
-- Гірше! Там значиться сума, що закінчується у гривнях на «9», і ще й у копійках – теж кінцева «дев’ять». Я, грішним ділом, подумав, що то якийсь тимчасовий жарт у конкретному відділі. Гайнув до іншого, в якому праски продають. І там, уявляєш?!. Ні! Ти уявляєш?!.
-- Ну-у, мабуть, на цінниках муляли тобі очі кінцеві «дев’ятки».
-- Авжеж! Я тоді побував у ще деяких супермаркетах та крамницях...
-- ... Через ті «дев’ятки» на цінниках так нічого й не придбав, як бачу.
-- Ні, «як бачиш-ш-ш»! Оту пошесть – зазначати ціни з кінцевою «дев’яткою» -- я замітив ще кілька років тому. Сподівався, не на довго. А воно... Хочу щось купити, а воно... закінчується на «дев’ять». То мене отака традиція торговців надовго відбила бажання купувати будь що. Років зо три не заходив до супермаркетів! І ось побував на свою голову... Керівники отих супермаркетів, їхні маркетологи, чи як їх там, що, хіба покупців зовсім за дурників вважають? Вони що, гадають: якщо «намалювали» на ціннику 999 гривень, то це – не тисяча?! Формально воно, звісно, не тисяча. Вони що, паразити на наших гаманцях, не розуміють, що це дратує покупців більше, ніж коли б на ціннику написали: 1001 гривня?! А коли бачиш: 999 гривень, то хочеться сказати: «Не треба здачі мені одну гривню! Подавіться ви нею! Тільки не показуйте своє примітивне ставлення до покупців. Не такі ми дурні, як ви вважаєте». На початку бізнесової ери у нашій країні ціни на «дев’ятку» сприймалися деякий час, можливо, і як щось чарівно-привабливе. Але душе швидко на те з’явився скепсис у покупців. І зовсі я вже опустився в осад, коли на ціннику впали мені в очі ще й «...99 копійок». О-о, це вершина цинізму торгових мереж!
Що було далі? Сусід поступово купив все, що йому та його родині треба. Тільки витратив дещо більше часу, позаяк оминав товари з цінниками на «9». І що найголовніше, почав твердити він, такі товари виявилися набагато якіснішими. А, можливо, сусіду то лише так здається? Зустрінете його, перепитайте!
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design