Жінка за кермом – явище цілком і повністю випадкове. Ті, хто конструював машини в далекому 19 сторіччі, і гадки не мали, що за кермо сядуть представниці чарівної статі. Жінки надали автомобілю своєї неперевешеності та непередбаченості, змусивши тих самих конструкторів вивчити щонайменше психологію жінки. Відтоді, як жінки сіли за кермо, питання про сутність автомобілю як засобу пересування відпало само собою.
Жінки за кермом бувають різні – смуглявки і білявки, з тонким обличчям і після солярію, ті, яких носять на руках, і ті, кого іще носитимуть. Одягнені за модою, і від кутюр, дуже вже розумні і хороші стерви. Вони всі різні – але поєднує їх одне – водять вони однаково.
Пізнати жінку за кермом просто – як день починається із «мівіни», так привітання із улюбленим авто починається із пестливого до нього ставлення. Усі – хоч би навіть і трактори з повнопривідними екскаваторами – усі отримують ім’я. Малюк, Лютік, Пі-Пі, та Марсель – імен у машин забагато. Треба було б і в техпаспорті виправити: автомобіль «Міні –Купер-Люсік», 21055БС, рік випуску такий-то.
Майже усі жінки ламінують свій талон водія. Для зручності. Він безумовно так набагато краще зберігає свої корисні властивості – не гнеться, не псується, не вбирає в себе запах квітучих парфумів. Міліціянти на дорозі хіба-що не знають про те – і дуже дивуються, не знаючи, де пробивати дірки за порушення правил. Воно і краще – посміхнуться собі в вуса і відпусять жінку за кермом «Купера-Люсіка».
У жіночих автівок свої прикмети! Варто повісити знаки «У», «Черевичок», та приклеїти напис «Везу себе в перукарню» - і у жінки за кермом повна свобода руху. Чоловіки завжди прорядно пропускають жінок, бо знають, що запізнення в перукарню на 2 хвилини має непередбачувані наслідки. Особлива забавка для чоловіків на дорогах - спостерігати, як дівчата паркують своїх малюків.
Парковка машини займає у жінки від 1 до 10 хвилин. Якщо за правилами дорожнього руху – тоді рази в три довше. Автомобілістки дуже шкодують, що слово «даїшник» - чоловічого роду, інакше вони переписали би правила на свій розсуд: скажімо, відстань від узбіччя до машини – метр, або як у Львові – паркування посеред вулиці.
Тюнінг жіночих авто – це окрема пісенька. Їм не потрібні різні дурні штуки – неонові лампи, диски з обертами і музикою, або сталеві «кенгурятники» на бампері. Зазирнімо всередину! Такого дизайну немає навіть в вашій холостяцькій оселі. На підлозі – м’яка ковдра і рушники – для м’якості, руль прикрашений намистом, м’які іграшки «а-ля Антошка» - по всьому периметру, і ще сотні речей, які вдалося купити в модних салонах. Трохи псують цей дизайн інтер’єру червоні шкіряні сидіння – та в тім, це скоріше помилка виробника, так би мовити, заводська комплектація.
Нам вдалось запитати чоловіків на вулицях, що вони про все це думають:
Володимир, 23 роки, маляр: - Жінка за кермом – це красиво, я навіть якось біля Мак Драйву з однією познайомився! Вона так чарівно поїдала чузбургер за кермом.
Алік, 47 років, менеджер: - Жінка за кермом? Згадав! Вона увімнула лівий поворот, посміхнулась водієві праворуч, обійняла свого плюшевого ведмедика, кінчиком нігтів переключила передачу і поїхала – прямо на червоне світло. Хто? Яка-яка? Чому недосвідчена? Ні! Ні! Ні – То була моя дружина!!!!
Жінок запитувати ми не стали. Чому? Нехай вони ні про що таке не здогадуються і їздять собі спокійно. Пам’ятайте: Жінки водять «PRADO» - а це дуже безпечно для вашого гаманця! Тільки один місяць знижка 1% на колеса Toyota Land Kruser Prado в салоні на Гончара.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design