У кімнаті було прохолодно. Відчинене вікно впускало до оселі осінню прохолоду, яка робила помешкання незатишним. Та й сам вигляд з вікна не навіював приємних думок. Навпроти будинку виднілись хрести та надгробки старого кладовища, яке давно було заборонене для поховань, так як вільного місця більш не залишилось (так, люди в цьому місті не надто хапались за життя, тому смерть була частим прохожим на його вулицях). Без смаку підібрані шпалери та оббивка для дивана з кріслами довершувала те відчуття неприємного перебування у чотирьох стінах. У кутку стояв сервант повністю заставлений книгами, що свідчило про те, що господар полюбляв читати і, судячи з присутності Гамсуна, Достоєвського та Маркеса на полицях, у літературі мав смак, на відміну від декорування. У цій кімнаті просто-напросто не було на чому зосередити своєї уваги: жодного яскравого акценту чи дорогої дрібнички на камінній полиці (зрештою, не було і камінної полиці, де ця дрібниця могла б лежати). Усе було пронизане якоюсь сірістю та відвертою буденністю, від яких хотілось утекти і не повертатись. Безумовно, у такій кімнаті не могла жити особа з насиченим життям чи яскравими спогадами - вони просто не личили б одне-одному. Натомість, це помешкання напрочуд вдало пасувало б якомусь дрібному клерку, який цілими днями перебирає документи, а додому приходить лише перебути ніч, і знову на роботу. Ніяких емоцій чи почутів, лише гостре відчуття того, що тут хтось живе, вірніше, існує.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design