Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51558
Рецензій: 96010

Наша кнопка

Код:



Ошибка при запросе:

INSERT INTO `stat_hits` VALUES(NULL, 32180, 0, UNIX_TIMESTAMP(), '3.141.38.5')

Ответ MySQL:
144 Table './gak@002ecom@002eua_prod/stat_hits' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed

Художні твори Проза Альтернативна історія

День святого Валентина (Київ-Париж)

© Богдан Образ, 16-02-2012
День святого Валентина – не таке рожеве свято, як його малюють. Насправді, це каталізатор стосунків. Тобто багато стосунків започатковуються до дня святого Валентина і більшість пар розходяться приблизно через тиждень після свята. Згідно статистики у “Книзі облич” (зміна статусу серед 10 000 учасників), можна відзначити що більшість стосунків руйнуються по понеділкам, під час “весняного брейку” (після дня святого Валентина) і за два тижні до католицького Різдва (25 грудня). Між іншим, на Різдво пари майже ніколи не розходяться.
День святого Валентина - це свято, що дає можливість освідчитися у коханні. Але невже для цього немає інших днів?
Люди немов би бояться бути самотніми у цей день. У Парижі день святого Валентина охарактеризували святом самогубства, адже чимало людей зустрічають 14 лютого на дні Сени, на рейках метро чи РЕР, на бруківці після польоту з останнього поверху...
А як розуміти фразу “святкувати” день святого Валентина? В день святого Валентина не ходи без вазеліну? Або це єдине свято, після якого болить не голова?
День Святого Валентина у Франції – це 100% свято споживання, “свято секретарок”. Безліч підприємств розглядають цей день виключно для збільшення свого товарооброту. Тому коханим обов’язково дарують квіти за декілька євро, цукерки та шоколадки за декілька десятків євро, вишиті серця від ексклюзивних модельєрів за декілька сотень євро...
Згідно досліджень, якщо 74 євро – це середня сума, яку хлопець витрачає на вдале перше побачення, то на вдале свято Валентина слід витратити щонайменше вдвічі більшу суму. Але навіщо? Подарунки – це не підкорення маркетинговим нормам чи усталеним традиціям. Передусім, це намагання принести радість і посмішку коханій людині. Подарунки повинні підкреслювати почуття, а не матеріальне становище. Існує хороша арабська приказка, що той хто дарує мало, дарує від щирого серця, а хто дарує багато – дарує від своєї розкоші.
Коли на день Святого Валентина я подарував Х ланцюжок з білого золота за чималу суму, у неї це викликало чомусь алергію і подразнення шкіри. Коли на день Святого Валентина я обмежився красивою валентинкою Y, вона обурилася чому я не запросив її у кафе чи на “діскацєку в клубє”. А Z я нічого не дарував на 14 лютого, адже коли люди закохані, то кожен день – це день Святого Валентина.

Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)
кількість оцінок — 0

Рецензії на цей твір

Комерційними

© Tamara Shevchenko, 16-02-2012

[ Без назви ]

© Віктор, 16-02-2012

[ Без назви ]

На цю рецензію користувачі залишили 2 відгуків
© Таня, 16-02-2012
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.042946815490723 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати