Мобільний зв'язок вже давно увійшов у наше життя і став навіть звичнішим, ніж користування стаціонарним зв’язком. Кожен оператор намагається розробити оптимальні тарифні пакети. Все робиться ….
Тут можна було б написати «для нашого з вами блага»…
проте як відбувається насправді?
Нові вигідні тарифи, пакети хвилин, пакети смс, пакети ммс, мобільний інтернет з пакетами мегабайт.
От і я нещодавно придбав собі пакет «Life півлимона хвилин» з послугою Інтернет + Росія. Дзвони безкоштовно в мережі, до Росії по 0,60 копійок за хвилину, ще й 20 МБ інтернету щодня.
Проте ейфорія розвіялась дуже швидко. Виявилось наступне:
1. Неправда про вартість тарифного пакету.
Придбавши пакет і ЗАПЛАТИВШИ ГРОШІ (15 грн.) ви НЕ КУПУЄТЕ ЗАЯВЛЕНИЙ ТРАФІК. Для того, щоб тариф був активований, Вам необхідно ПОПОВНИТИ РАХУНОК ще на 10 грн. Отже, сам пакет НАСПРАВДІ коштує 25 ГРН.
2. Неправда про тарифікацію дзвінків до Росії.
Навіть поповнивши рахунок ще на 10 грн. ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ ДЗВОНИТИ ДО РОСІЇ ВСЬОГО ЛИШЕ ЗА 0,60 ГРН. Бо така послуга виявилась ПЛАТНОЮ. Для підключення послуги Інтернет + Росія ВАМ ТРЕБА БУДЕ ВИКЛАСТИ ЩЕ 6 ГРН. А ПОТІМ ЗНОВУ І ЗНОВУ.
3. Неправда про безкоштовний Інтернет.
Як написано на тарифному пакеті щомісяця Ви отримуєте 600 МБ безкоштовно. Але це неправда. ДЛЯ ОТРИМАННЯ МБ ВАМ ТРЕБА БУДЕ ВИКЛАСТИ 6 ГРН. (підключення вищезгаданої послуги Інтернет + Росія. Отже платити доведеться. Причому щомісяця.
Але не такі то вже й великі гроші – 25 грн. одноразово (А ЗОВСІМ НЕ РОЗРЕКЛАМОВАНІ 15) та по 6 грн. щомісяця. Якби не…
…
Користуючись пакетом іншого оператора (не будемо називати його, щоб не було прихованої реклами) для дзвінків у мережі, при щомісячному поповненні на певну суму (заздалегідь повідомлену), отримую певну кількість безкоштовних хвилин на певну кількість часу. І все це повідомлено заздалегідь. Перевіряючи рахунок USSD запитом бачу кількість грошей на рахунку, кількість бонусних хвилин і термін дії бонусів. За три дні до закінчення терміну дії бонусів отримую СМС «Зверніть увагу! Термін дії бонусних хвилин у тарифному плані «…» закінчується ….».Навіть, коли я забуваю перевіряти рахунок, мене повідомляють про його стан. Прекрасний сервіс! ….Але на жаль, це не про Life.
Власне, якщо вчасно не надавати повну інформацію, то можна настругати непогано грошенят. НЕЧЕСНО, АЛЕ Ж ДЛЯ ОПЕРАТОРА ВИГІДНО. У пунктах 1,2,3 ми вже переконались, що НЕПОВНА ІНФОРМАЦІЯ (а тим більше НЕПРАВДИВА) ВИГІДНА ОПЕРАТОРАМ.
…
Отже, підключили Ви послугу Інтернет + Росія, радісно линете у безмежний WEB-простір. … СТОП! Не поспішайте.
Спочатку ПЕРЕКОНАЙТЕСЬ, ЧИ ПОСЛУГА ВЖЕ ПІДКЛЮЧЕНА.
Але запевняю Вас, Ви не зможете це зробити, поки не увійдете в Інтернет. Кумедно? На жаль, ні! Якщо у Вас на рахунку є кошти, але немає мегабайтів ( і коли Ви вже користуючись послугою, вже використали їх), Ви не побачите на екрані мобільного жодного мегабайту. НЕПОВНА ІНФОРМАЦІЯ (хоча, власне це є навіть не неповна, а НЕПРАВДИВА ІНФОРМАЦІЯ). Інформація про використаний трафік зявляється лише після того, коли трафік почали використовувати. Нонсенс, але для Life це правило, як любязно пояснює оператор.
Користуючись Інтернетом, та вже дещо навчений досвідом формату «Ми – Лайф, ти – дурень» Ви, певно будете перевіряти кількість використаних МБ щохвилини. … Та перевіряйте хоч щосекунди. У оператора вже про все потурбувались. І мабуть саме тому ВІДОМОСТІ ПРО ТРАФІК НЕ ОНОВЛЮЮТЬСЯ ВЧАСНО. Тобто, КОЛИ ОПЕРАТОР ГОВОРИТЬ, ЩО У ВАС НА РАХУНКУ 6 МБ ( а хто ж як не він знає, Ви ж не сидите з калькулятором, складаючи докупи використаний трафік)… так от, КОЛИ ОПЕРАТОР ПОВІДОМЛЯЄ, ЩО У ВАС НА РАХУНКУ 6 МБ, НАСПРАВДІ НА РАХУНКУ 2 МБ. А може й менше. ЩЕ хвилину тому було 6 МБ і гривень 12 на рахунку, і ось вже на рахунку все по нулям. Кінець у Life приходить непомітно. А МБ понад тарифних коштують ой як недешево! От і виходить, що влетите у копієчку.
І, звісно, НІХТО ВАС НЕ ПОВІДОМИТЬ про закінчення терміну дії тарифного Інтернету. А навіщо? Менше знаєте, більше грошей витратите.
Памятається, як колись Life увірвався на мобільний ринок. Вигідні тарифи приваблювали, як гарячі пиріжки. Проте дуже швидко охололи покупці. Кепський, іноді вкрай поганий зв'язок, сумнівні акції, після яких без причини знімались кошти з рахунку. Пригадую, як років зо три тому з мого рахунку було знято понад 12 грн. Додзвонившись (за 56 хвилин, постійно чуючи запис «ми постійно працюємо над покращенням покриття» вже самому хотілось когось «покрити») отримав відповідь, що кошти зняли за підключення якогось віртуального плеєра. Але ж я не замовляв, - навіть розгубився я від такого нахабства. Оператора на мить заціпило. Проте подальша відповідь ошелешила ще більше. – Вам надходила СМС про можливість підключення плеєра?, - суворо запитала дівчина. – Можливо, я не памятаю, якщо смс була суто рекламною і не зацікавила мене, я її просто стер. – Вам запропонували підключити віртуальний плеєр і Ви не відмовились. – Що значить не відмовився? Мені ваш плеєр не потрібен. Я не погоджувався. – Шановний, - вже менторським тоном продовжила дівчина, Ви чуєте мене, чи Ви взагалі слухати не вмієте і слухаєте лише себе. Треба було надіслати слово «Ні» на вказаний в смс-ці номер. Ви не відмовились від запропонованої послуги. Послуга вже підключена і гроші, відповідно знято. Ви хочете відмовитись від послуги на майбутнє? Тоді наступного місяця грощі зніматися не будуть. …Такого нахабства я вже не стерпів. – Ні, шановна, я хочу, щоб ви мені повернули незаконно зняті кошти. - Це не можливо.
Врешті не стану описувати нашу розмову з оператором, бо дуже непросто було переконати у своїй правоті. Довелося цитувати статті законів. Звісно, я не погрожував і тим більше не просив. Просто знав, що я правий. І не тому, що юрист, і не тому, навіть, що знаю законодавство. А тільки тому, що це саме законодавство існує і воно рівне для всіх. Гроші мені таки повернули. У повному обсязі. У той же день. Проте…
Як ми всі памятаємо, після гучного приходу Life серйозно втратив позиції і майже занепав.
Привабливі тарифні плани говорять про велике бажання повернути втрачене. Але втрачене що? Закони, але вже ринкові, закони маркетингу говорять, що прибуток (оте втрачене) збільшується при охопленні більшої кількості споживачів. Але ті ж закони, ті ж правила говорять, що прибуток збільшується при покращенні якості товару, обслуговування. А однією зі складових якісного обслуговування є повага. Якщо споживачів, тобто нас з Вами поважають, то з нами перш за все чесні.
З нами чесні?
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design