По педагогіці у мене була п’ятірка. Але теорія теорією, а практика практикою. А ще, пам’ятаючи слова, сказані колись великим класиком: “Теорія, мій друже, сіра”, я дуже уважно придивлялася до роботи шкільних метрів, до всіх тих педагогічних прийомів і методів, які застосовували у своїй роботі шкільні практики. Цей запис я зробила в щоденнику на початку своєї педагогічної діяльності:
“Заходжу до учительської. Поміж присутніх виділяються троє. Він (учень шостого класу) – ніби колючий їжачок, що тримає напоготові всі свої голки. Вони (класна керівничка і учителька математики) – оплот порядності, справедливості і взірець палкого педагогічного красномовства.
- Скільки разів я тобі вже говорила про це? Та чи ти не розумієш? Та у твоєї мами (мама – директор однієї із шкіл району) ще ж більше отут-от (різкий жест рукою на шию і плечі ) ніж у нас. А ти оце що? Ти ж ганьбиш її! Чого ж ти оце її ганьбиш? Га?! Ну чого ж ти мовчиш?! Га?! Ти знаєш такі прислів’я: “Яке коріння таке й насіння”, “Який корінь такий і відросток”, “Яблуко від яблуні недалеко котиться”? Га?! ( Класна керівничка – вчителька української мови й літератури). То це що? Ти вредний, то, виходить, і твоя мати вредна? Ну кажи, вредна твоя мати? Вредна? Чи чого ти мовчиш?!
-А чого ви такі дурні запитання ставите?
Класна керівничка повільно, з виразом пекучої образи опустилася на стілець.
- Все, - тихо, не вимовила, а ніби проспівала вона. – Все. Більше я з тобою розмовляти не буду. Можеш іти, – додала, тримаючись за серце.
- Та ви тільки подивіться на нього! Он як грубіянить! - довго лунали обурені вигуки вчителів. Я ледь стримувалася, щоб не розреготатись. Оце так виховали!”
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design