Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2698
Творів: 51622
Рецензій: 96045

Наша кнопка

Код:



Ошибка при запросе:

INSERT INTO `stat_hits` VALUES(NULL, 24866, 0, UNIX_TIMESTAMP(), '52.14.234.146')

Ответ MySQL:
144 Table './gak@002ecom@002eua_prod/stat_hits' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed

Художні твори Проза Мініатюра

Бідохудожник

© Антон Смірнов, 12-08-2010
Перш ніж щось написати, задавайтесь питанням
не що ви хочете написати і не як ви хочете це написати,
а що ви хочете передати тим, що напишете.

Він намалював картину. Ся картина була суцільне прокляття символізму. Полотно посередині пусте. Тільки по закрайкам фарба розбризкана у всі сторони. І в рамці, яка теж була навмисно обляпана фарбою, він поніс картину в мекку демонстрацій всезагального мистецтва, на Андріївський спуск. «Спускайтесь в самий низ», – порадив йому гнітючим голосом старожил кисті і мазка: «І чекайте свого зіркового часу». Старожил був явно старанно відпресований міліціянтами. Звісно! Ці старожили вже в печінках сидять. І міліціонери рвуть усі жили щоб звільнити доріжку, ведучу до Володимирської гірки від усякої художньої тарабарщини.
– Що за маячня? – запитав у нього один перехожий. – У вашій картині відсутній композиційний центр.
–  Але ж вона символічна…– не встиг він договорити…
– Абсолютне порушення законів композиції.  І я не бачу тут алегоричних ілюстрацій, тільки спробу фарби вирватися із картини.
– Дайте я вам поясню, – мало відразу ж не впав бідохудожник до жалюгідного видовища, пояснень своїх думок-крео. Та що тут, правда, було пояснювати.
Перехожий, немов «сходив по малому» своїми словами, висловився, розвернувся і пішов. Широко говорив, але слухав дуже вже вузько. І бачив так само.
– А це хоч масло? – запитує вже наступний.
– Вищого ґатунку! Якщо зараз підкину, то картина за законом підлості впаде саме маслом вниз, - розрядив посмішкою тривожну серйозність свого обличчя бідохудожник.
– Ай, взагалі вже мізки поїхали у вас, людей мистецтва. Кожен, у кого дах з’їжджає - біжіть творити! Та саме життя це біг навздогін за своїм дахом.
– Ха-ха, критикан мені знайшовся ...
Поблизу епіцентру подій стояв художник. Ще один торгаш своїм добром. У зв’язку з дорожнечею масляної фарби їв він лише раз на день і займався йогою для відшкодування космічною їжею відсутність білкової. Біля нього стояла картина з нагромадженими шматками засохлого масла, які звалювалися в якийсь пейзаж. Поспостерігавши за всією цією історією, він, нарешті, запитав:
– Ну і в чому ж, власне, символізм роботи то?
Бідохудожник не витримавши самотності нерозуміння, моментально загорівся як фанатський фаєр і почав випалювати зі швидкістю кулеметної черги:
– Знаєте, ця картина відображає відразу дві речі: мистецтво і суспільство. Ну як би мистецтво це пошук свободи. Свобода це спроба вийти за рамки. Ця картина символізує собою вихід людини із рамок. Вона символізує собою все мистецтво. Вона символізує собою життя людини в суспільстві.
– Ну а чому тоді всередині порожнеча?
Бідохудожник пірнув у глибокодумне мовчання. Велет у роздумах, ревний оратор. Повіки, немов завіса, почали закривати зелені очі. Через кількоро секунд він їх відкрив і спокійним голосом з посмішкою промовив:
– Ну напевно свобода повинна бути голодною ... В усіх сенсах.
– Ем, щодо голоду ти це все ж таки перегнув, – скоса поглядаючи на свою «нагодовану» маслом картину вимовив другий торгаш. Після ще кількох косих поглядів він нарешті взяв цю картину в руки і додав:
– Ось! Бачиш, на цій картині хоч і немає виходу за рамки, але вона символізує собою і свободу, і мистецтво. Шукай мистецтво на полотні, а не за його рамками. Шукай свободу всередині себе. А-то потім у собі нічого не залишиться. Свобода тільки всередині і ніде більше. Бери картину на пам'ять. Все одно вже майже рік не продається.
І от стоять вони удвох зі своїми мистецтвами. Голодний художник з ситою картиною і волелюбний бідохудожник з картиною, що нагадує шлунок першого ...
Раптом до двох живописців підійшов хлопчина, який був свідком всієї оказії. Він з посмішкою занурив очі спочатку в одну картину, потім в іншу і дожовуючи вишневу Хуба-бубу промовив:
– Та яка різниця, все одно вас ща міліціянти звідси попруть! Хі ... Он бетономішалки їдуть на гірку. Якийсь віповий будинок зводити. Ідіть, шукайте свою свободу в якому-небудь іншому місці. Волелюбні.

Написати рецензію

Рекомендувати іншим
Оцінити твір:
(голосувати можуть лише зареєстровані)

не сподобалось
сподобалось
дуже сподобалось



кількість оцінок — 3

Рецензії на цей твір

[ Без назви ]

На цю рецензію користувачі залишили 3 відгуків
© , 17-01-2011

«Трудно счітать сєбя звездой і работать в котєльнє» (с)..

На цю рецензію користувачі залишили 2 відгуків
© , 29-12-2010

Твір по духу)

На цю рецензію користувачі залишили 1 відгуків
© Віка Бабенко, 11-11-2010

Там масла до...

На цю рецензію користувачі залишили 2 відгуків
© Олекса Мельник, 12-08-2010

Вибачте, Антоне,

На цю рецензію користувачі залишили 3 відгуків
© Юрій Кирик, 12-08-2010

Символічно,

На цю рецензію користувачі залишили 1 відгуків
© Tamara Shevchenko, 12-08-2010
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.041161060333252 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати