З самого початку варто сказати, що час і простір безкінечні. Або можливо вони інколи й закінчуються, але людям не вдається це відчути. Ніхто ще ніколи не знаходив кінця світу і не бачив, як закінчується час.
Наступне не менш важливе запитання чи матеріальні простір і час. Наприклад, Енгельс вважав, що знаходитись у просторі - значить бути у формі розташування один біля одного, а існувати у часі – значить бути у формі послідовності один після одного.
Особисто я вважаю, що час і простір не матеріальні, оскільки ми їх не бачимо і не можемо потримати в руках. Хоча люди досить вправно виправили проблему часу встановивши єдину для всіх систему координат. Якщо б її не було, не було б і ніяких політичних соціальних і інших устроїв на всій планеті. Бо для кожного час і простір був би своїм, приватним. Світ би тоді приблизився до первісного. До сприйняття людиною себе, як частини великого задуму, як частину природи і навколишнього світу.
Кінематограф по відношенню до простору і часу - має багато привілеїв. Погоджусь із Дзигою Вертовим щодо його виразу, що кіно - це організована реальність - а отже простір і час,що організували. І від початку знімального періоду фільму, саме оператор, режисер і актори є творцями організованої реальності. Простір і час – є одним з найважливіших елементів створення усієї атмосфери фільму.
Кінематограф не може жити без простору. Тому,що на камеру не можна зняти щось абстрактне - тільки конкретне. Сферою кіно є фізична реальність. Але фізична реальність не лежить в основі створення кіно – тому що справа митця - не фіксувати реальність, а показувати своє бачення, свою реальність.
Простір і час в кінематографі грає вличезну роль, як сюжетотворчий елемент, як елемент створення атмосфери. Головна суть заключається не в тому, як створюється окремо простір і окремо час, а якого значення вони набувають у взаємодії.
Наприклад, герой знаходиться в тюрмі (його простір може бути дуже маленьким і тісним, для цього потрібно створити декорацію, в якій би герой здавався великим по відношенню до інших предметів, а спосіб зйомки може бути: впритул до героя) вже дуже довго ,так от його час треба показувати інакше( а час його плине дуже повільно і розтянуто - можна спеціально розтягувати сцени з його участю, а рухи його повільні), ніж час наприклад бізнесмена( у бізнесмена простір - це все місто, тому він може рухатись дуже швидко, у нього відбувається постійна зміна середовища, через це складатиметься враження,що він усюди, а час його спливає швидко, він ніби-то тільки що прокинувся, а зараз вже вкладається спати). На цьому контрасті й може вибудовуватися конфлікт.
І наостанок хочеться сказати, що найякісніше використання цих параметрів повинно(!) призводити до того, щоб ваш фільм проходив крізь простір і час до наших нащадків.
Як доповнення: а ще уважно слідкуйте за тим, в якому просторі знаходитесь ви, можливо, саме через не прибрану кімнату ви не можете зняти гідне кіно.
Також слідкуйте за своїм часом, можливо зараз ви втрачаєте головні 5 хвилин у своєму житті.
Оце і все.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design