А заощадженні на цьому зусилля витратити на вдосконалення сайту? Мені здається це більш перспективним.
Для тих, хто так не вважає пропоную дати свої варіанти відповідей на приблизно такі запитання:
№1. Кому може бути цікавий Дігіром?
мої варіанти:
а) видавцям (поритися в надії „намити” і стирити з-під носа Капранових ними виплеканого золотого автора. Жарт)
б) просунутій молоді, точніше її маню-у-усінькій частинці (справді є такі фанати, що хочуть бути в курсі укрсучліту будь-якою ціною. До речі, саме серед таких я вперше побачив наживо людей, що не тільки дочитали Карпу до кінця, а й сказали, що це круто.)
в) фахівцям, яким гра... письменники-початківці цікаві як процес.
г) друзям чи недругам авторів розміщених у ньому.
д) пишучій братії. В основному для того, щоб пересвідчитись, що „вони ж пишуть ну нічим не гірше, і навіть краще за цих нездар, а доля така несправедлива...”
е) конкурентам-альманахам. До речі, хто скільки їх знає? Ці „чималі камінці” падають без кругів регулярно не один рік і твори там не менш „високого рівня” ніж в Дігіромі! Впевнений, що абсолтна більшість авторів Дігірому їх не тільки не виписує і не купує, а навіть усі не перелічить. Що ж тоді такого дивного в нетріумфальній долі Дігірому?
є) іншим категоріям читачів, існування яких всеодно не означає народження масового попиту на альманах.
Мої висновки:
- потенційна аудиторія альманаху мікроскопічно мала , боротися за неї через магазини – нереально і непотрібно. (Хоч вбийте, але ніяк не можу уявити цю людину, яка зайшла в книгарню і замість витратити гроші (плюс пожертвувати місцем на домашній полиці) на щось гарантовано вартісне, купить будь-який альманах напханий романтичинми вправами початківців у писанні текстів). Повторюся, НМД це може зробити лише непересічний читач з якихось непересічних мотивів. І звідси напрошується ще один висновок:
-всі вищеперелічені категорії читачів в купі з цим непересічним, як правило, мають доступ до інету, де можуть зайти на сайт і почитати це все абсолютно на шару, і не вдома, а на роботі :), і не застигле, а в процесі, тобто з останніми відгуками.
Це дуже просто: заходиш собі на Гак, де перше, що кидається у вічі:
„А це наш альманах, рекомендуємо усім почитати, він того вартий!”...
Як наочне втілення гасла „від рукопису до книжки”, як втирка для носа різним там „болітцям”, як альтернатива наполовину змахльованій топ-20-ці, як красномовний результат діяльності пані Редакції, як замануха для тих самих болітць, як ознака солідності ГАКу, як свідчення певного рівня прописаних тут авторів, як т.д. і т.п.
І за цією кнопкою, виконаною у формі обкладинки (впізнаваність - велика справа!) можна прочитати перелік авторів, яких Редакція вважає найбільш цікавими, перелік творів, які увійшли в альманах, лінки на це все діло... і саме-саме найголовніше:
Пропозиція для маніяків! Для придбання Альманаха тепер не потрібно бігати, висолопивши язика, по усім книгарням, а прямо тут замовити поштою!
( І зовсім це не марудна справа організувати цю доставку, Господи, фігня яка!)
І висилаючи спраглим можна вкладати в нього... втім, хай власники самі думають, що треба в нього вкладати, його висилаючи .
Так же ж, шановна Редакціє? Де блукає бодай фантом альманаху на сайті?!Признайтеся, куди ви запхнули результати праці цілого колективу митців і своєї в першу чергу? Ви її не поважаєте? Вам за неї соромно? Чи може ви, чйорт поб'єрі, їх не поважаєте?!! Негайно, негайно признавайтеся!
№2. Кому потрібен був Дігіром?
Мої варіатни:
а) авторам у ньому розміщеним та їх близьким. Для відчуття власної значущості.
б) власникам сайту для стимулу авторів і для козирнути перед „болітцями” (от вже далося мені це визначення! Чуєте, Олесю, це вже не „гадючник” і не я його сюди приверз!)
в) Редакції, як звіт про недарма з'їдений хліб.
г) не знаю. Видавцю він в збиток (як і сайт, до речі), продавцю... ну хіба що понтанутись (правда, невідомо перед ким), або ж не відмовити Зеленому Псові на прохання приткнути десь у залі .
Мій висновок:
Завдання своє альманах виконав, так що замість нарікати на його невідомість слід би вклонитися у ніженьки трудівниці Редакції зі Спонсором. І тихенько радіти. І не забувати, що за словом „спонсори” стоять чиїсь реальні особисті гроші, у даному випадку не вкрадені, а чесно зароблені. А не вимагати промоції своїх пробних текстів, яка теж, між іншим, щось коштує.
Коротше. Перечитав написане і особисто мені ще більше ніж спочатку стало здаватися, що зосередитись краще на вдосконаленні і розкрутці сайту. Бо це те, в чому зацікавленні абсолютно усі і воно й справді варте серйозного обговорення. Ви як, панове?
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design