Вона була чесна, без усіляких там лозунгів,
взагалі нічим не прикривалася, отак й любила себе, оголеною
(Майже Літвінова)
Я забула якою я є
І про крила, що то є моє
(Герда)
(красива жінка, спокушає)
Я тремчу. Вдивіться........павутиння огорнуло мої плечі, груди, воно коливає мене і я спалахую звуками. Я – музика. Мене вносить до ваших осель, у ваші душі, у ваші почуття. Я не захищаюсь, не рию окопів і не клацаю затвором. Я тремчу. Уся... я розкриваюся...ось воно, моє життя, туго вкладене сповиванцями: нотні зігзаги, тонкі пільці, ніч...Я люблю себе. Суперчесна та супермузична, в моїх шатенових очах – ре. Дзенькую бардзо що слухаєте, відтоді я починаю...
(оповідає) В моїх піснях немає кінця і початку, немає добра і зла. Я заколисаю вас, притисну до свого серця і зовсім трішечки – опущу. Там тепло і там народжуються звуки. Ви розкриєте мені свої обійми поцілунком і замружитесь від щастя. Так було завжди, відтак буде і тепер. Потім ми розійдемось, а я останнім “ля” залишусь дзвеніти у вашому тілі, десь нижче, там, де вгасають всі звуки.
(з награною приреченістю) Я екзистенційна, це успадковане і невичерпне за визначенням. Солодкими, як у сирени, розливами я віднайду вашу душу і приготую з неї найтоньшого смаку паштет, пригощу вас: “Гей, хлопче, наразі два драй мартіні та гілочку мирту”, якою звінчаємо наше блюдо. Паштет з печінки аудиторії поглинається швидко, потім – кашарель, солов’ї з воронам та запах хвої у ванній. Добривечір, Вечір. Я запрошувала тебе на вечерю, але, бачу, з тобою приплентались ще двійко старих друзяк: привіт артистам німого жанру! – музика не обов’язково повинна випромінювати назовні – ми це знаємо. Розкраявши внутрішній простір на квадранти і розташувавши там королів, королев, слонів та пішаків, Музика свавільно зриває з себе труси і що ж ми бачимо? ...(неначе легкий відступ після риторичного питання) (Далі б безсумнівно вбачив би яєчки Фідія, без яких йому не співалось і не малювалось. Ми ж знімаємо капелюхи, присипаючи свій внутрішній простір пір’ям та іншим неліквідом, шаркаємо ніжкою, робимо поворот на 180 і знерухоміємо, бо саме в цей час десь береться скрипка. Вона підбирає розірвані згарячу музичні труси, з тугою дивиться в оті дірки, що їх наробила музика, питається в Бога поради і не діждавши її, віддає йому свою душу. Ну й грець з тобою! (далі йде лайка тонкої панни, очі в прищурі, слова неначебто випорскують з вузької шпарини поміж губ, легка зверхність у голосі і таємна насолода від цих брудних слів). Стара хвойда, говєнна клошарка, жебрачка, муза необдарованих римовиків і текстовиків. Ау фідерзейн, скрипка!
(підбиваючи підсумки і легенько знизуючи плечима)
Еклектика, пані та панове. Падам-падам-падам
(швидкий але плавний перехід) Але я – Єва Браун. Моя рука впевнена, мій слух чудовий, а тіло чуйне. Я вдягаю свої крила, здіймаюсь у небо і зупиняю час. Алілуйя.
Ось на мотузці висить музика. Це моїх рук справа, я не поспішаю забирати стільця з-під її ніг, а зхрещеними руками торкаюсь свого духовного серця. Я дивлюсь на свою музику і пригадаю вираз стародавніх китайців: “Музика повинна бути радісна та спокійна, тоді у державі панує щастя”. Але, ми – щасливі? Тоді я вам заспіваю, заспіваю про те як маленька дівчинка боязко торкається клавіш, інструмент заплямовано свічним огір’ям та мереживом. “Во-са-ду-лі-во-го-ро-дє-бє-га-ла-со-ба-чка...”, золотаві кучері погойдуються, експресія зростає, фортепіано розчиняється у собачому валуванні...ось вони – сходи у небо, туди, де прикріплено (ким? чим?) мій мотузок, на якому висить мій м’юзік. Шовковий мотузок, (грайливо пропонує) спробуйте-но...
(погляд героїні здіймається догори, в замисленому блаженстві, зупинився, застиг, вона на хвильку щезла, з нею – й аудиторія. Через секунду з натугою вона повертається, вириваючи себе з блаженого стану, безсила.
Начебто прохання, але наразі й трішки сердиться на аудиторію котра вимагає її повернення) Досить про музику, я втомилася. Мені зле, налийте п’ятдесят рому, тону в м’якому дивані. (знову починає набирати сили, з’являється чисто жіночий легкий сарказм). У голові пробка, у серці дірка, на ногах мозолі. Мандруюча мадонна – це я. Гов!, пілігріми, ануж бо помузичимо трішечки. (починає забуватися, іі начебто несе у човнику, але з іншого боку вона чудово усвідомлює про що вона говорить). Я пропоную вам пізнати насолоду спільного сприйняття музики, бо ніщо не наблизить нас одне до одного так як це. Легким рухом я приховую свої босії ноги, підтягую до себе пілігріма, хапаючи його за борідку – так я створюю настрій. (починається поступове зростання гучності голоса, рахування дій майже за відсутності пауз). Один, два, три. Я видобуваю вічне ля, пілігрим підспівує, я потопаю в його очах, стрибнула, впала, падаю, чорна діра, час б’ється на кванти, обрій подій спливає, мене віджимає до центру, там, (на короткий час зависає, гальмує, зменьшує швидкість) де розмаже й виплюне з іншого боку, в антисвіт, з його антимузикою. Де зачаровують не звуки, а паузи, де сплачують не за слова, а за пропуски, де стокатто перетворюється на легато, а фуга Баха на жахіття Шнітке.
(майже пошепки) “Зберіть мене” і хтось нечутно ставить мій вініл (крещендо від шепоту до захвату). О, коханий голос, о музика всіх музик, о нескінченне щастя плескання рук, мозку, життя. Смерть буде обходити нас, я обіцяю тобі це, бо ти – мій Бог, бо ти – це я. “Ми смєжєни блаженно і лєгко как лєвоє і правоє крило*… Гдє твої крилья, коториє нравілісь мнє?** Наразі вони опущені, кинуті долу квіткою анемони, блукають першими незвільненими акордами у наших душах, закликаючи до споріднення і молитви, до оранки і адюльтеру, до зради собі у фіналі, бо не зрадиш – не зрозумієш. Візьми мене й виплюнь, закликає музика, розчини мене, якщо не в змозі – розчинись у мені, солодка моя, білявочка. Давай-но танго, хочеш танго? Танцюю, вимірюючи свої па з мотивом, що струмує з мене. Хочеш до Парижу? Там весна, шансон, родимка над верхньою губою та запах бузка. Хочеш до Парижу? (як тихі відгомони, згасаюче відлуння) Хочеш до Парижу...хочеш до парижу...хочеш...
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design