Завдання наступне: написати пробний сценарій для 7-8ми хвилин пілотної серії сіткому, назва якої «День народження Бандери». Фантазуйте самостійно. Не бійтесь експериментувати. Формат – сітком, ситуативні комедійні сцени, нарізка анекдотичних ситуацій сюжетно зв’язаних між собою. Дуже важливо, щоб гумор був тонкий, не «дубовий», і зрозумілий міжнародній аудиторії. До фігури Бандери ставлення в Польщі та Росії цілком негативне, у Львові (Україні), навпаки, позитивне. Конфлікт персонажів серіалу на заданій темі в кінці серії має перейти в загальний мир і порозуміння. Найкращим авторам буде запропоновано продовжити сценарій серії до кінця.
Серіал про життя постійних та змінних багатонаціональних працівників/мешканців готелю з назвою «Східна Європа», що знаходиться у Львові.
Пропозиції приблизні – для обговорення (затвердження, змін та доповнення):
Оригінальна ідея. Тема внутрішньо- та міжнаціональних стосунків є величезним джерелом оригінальних жартів й філософських висновків, які майже ніяк не висвітлювалась ніде на телебаченні. У зв’язку з розпадом СРСР, незалежністю України, розширенням ЄС, усіма іншими перетурбаціями в Східній Європі – тема міжнаціональних стосунків в регіоні набрало нового звучання. Тепер, не боячись звинувачень в націоналізмі, усі можуть відкрито говорити одне про одного, демонструючи свої комплекси, стереотипи, хибні чи правомірні уявлення про сусідів. Як би там не було, Східна Європа – наш спільний дім, зі своєю добросусідською історією чи сварками, теперішніми стінами чи великими дверима між номерами-квартирами, зі своїми уявленнями та стереотипами про тих, хто живе поруч. Хтось йде вперед, хтось тупцяється на місці, а хтось тягне усіх назад – але ми усі приречені бути сусідами, і не відгородимось одне від одного мурами. Тож ділімося досвідом, вивчаймо одне одного – і найкраще осмислювати й розвивати наші стосунки крізь добрі жарти й самоіронію.
Серіал робиться для ринку країн Східної Європи (бажано й для ринку російського) – тому усі персонажі є збірними образами представників своїх національностей (без специфічностей субетносів чи представників тих чи інших регіонів представлених країн).
Персонажі постійні:
Управляючий – поляк /чоловік (центральний персонаж, впроваджує новітні управлінські технології)
Співачка – пів-полька/пів-українка / жінка управляючого (центральний персонаж, коли твереза – зухвала полька, як вип’є 50 гр – стає затятою українкою. Приховане прізвисько «Бєхєровка»)
Бармен – чех
Адміністратор – українка (типаж совєтської готельної адміністраторки)
Швейцар – естонець (вічно пригальмовує)
Завсігдатай – росіянин (застряв на чужині, ностальгує по матінці-Росії, поносить "нєзалєжность" і "європєйскіх жлобов", і напивається через тоску й нереалізованість)
Непостійні:
Міліціонер – українець (хабарник та контрабандист)
Прибиральниця – білоруска (жінка міліціонера, предобра душа)
Єврей (з сусіднього антикварного магазину. Грає також аптекаря, міняйла, ювеліра…)
Повія – космополітка (говорить на всіх мовах, не зрозуміло якої національності, подружка співачки. Знаходиться під крилом власника)
Власник – росіянин (має напівкримінальний бізнес в Східній Європі, і час від часу з’являється в готелі з різними жінками та в компанії стереотипних російських персонажів)
туристи - українці, поляки, росіяни, угорці, чехи, австрійці/німці, американці і т.д.
Інтрига: готель «Східна Європа» знаходиться у Львові, Україна. Росіяни все ще вважають Україну Малоросією. Поляки досі ностальгують: «Lwow – to jest polskie miasto!»… Тут були і чехи, й угорці, австрійці, німці… Львів (без акцентуванні уваги на самому місті), як перетин інтересів, як інтернаціональний готель – уособлення старої й нової Східної Європи.
(не боятися різко жартувати, не соромитись вживати міжнаціональні ярлики – основне, щоб в кінці кожної сценки ніхто не був ображений. Зберігати паритет між позитивним та негативним висвітленням національностей).
Для участі у конкурсі, необхідно від свого імені додати твір з позначкою "Конкурс комедійних сценаріїв" та надіслати посилання на нього за адресою: dmytro@rawa.kiev.ua
Останній термін подачі - 5 листопада.
А тепер головне, "Медіа Дім РАВА" підпише контракт про співпрацю з переможцями конкурсу.
Час пішов, бажаю усім успіхів. Пам'ятайте, не перемагає той, хто нічого не робить.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design