- На минулому уроцi я вам казала пiдготувати аналiз "Втраченого поколiння" Захара ван дер Бюйтена. Всi твiр прочитали? Добре. Гарчанко, прошу до дошки... Швидше!
(в класi чути шепiт: "Тормоз", далi: ги-ги-ги)
- Ну, Гарчанко, перекажи нам своїми словами змiст п'єси.
- Ну, там описується...
- Без "ну" i без "там"!
- У творi показанi... взаємини людей... Описується їхнє життя i... мрiї...
- А хто, на твою думку, є головним героєм "Втраченого поколiння"?
- Головний герой... е-е... баба Килина.
(в класi регiт)
- Тихо! Головним героєм "Втраченого поколiння", Гарчанко, є, хоча тобi це й може видатися дивним, втрачене поколiння. I кого з персонажiв п'єси ти можеш до нього зарахувати?
- Я можу зарахувати... бабу Килину.
(разом з класом регоче й вчителька)
- Далася тобi ця баба Килина. Сiдай вже. Оцiнка сам знаєш яка... Прочитав хрестоматiю i думаєш цього вистачить? А там лише уривок з бабаою Килиною. Це все одно, що судити про "Виродкiв з пекла", прочитавши тiльки "Кривавих дiточок". Мваячня! На от мою книгу... Вцьому шостому томi з мого власного сорокатомника ван дер Бюйтена повний текст. Прочитай, Гарчанко, долучайся до прекрасного!
(голос вчительки стає романтичним)
- Колись твори цього письменника були дефiцитом i, щоби отримати цю збiрку, я вiддала свою честь...
(дзвiнок перериває чиєсь заздрiсне зiтхання)
- На наступне заняття всiм написати твiр на тему "Гомофобiя в доробку Захара ван дер Бюйтена". Урок закнчено.
(чути стукiт нiг, голоси школярiв, потiм все стихає - вчителька залишається одна в класi. Сiдає за стiл. Плаче. За вiкнами бiжуть хмари)
кiнець
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design