- Музика є дуже важливою в нашому житті. Я любити музику дуже сильно. В основному я любити такі види музики, як...
- Люблю, Семе, люблю.
- Так, вибачте, я люблю такі види музики: естрадну... Міс Гувер, я не можу – вона дуже важка.
- Знаю Сем, зараз для тебе ця мова важка. Але не пройде і двох років...
- Не пройде, міс Гувер, не пройде – я загнусь за пів року, зламаю язик, пошкоджу ротову порожнину і втрачу залишки свого юного розуму.
- Але, Сем, твої батьки. Як на рахунок твої батьків? Ти подумав про своїх батьків? Що скаже Джоан, що відповість Джеймс? Ти знаєш, як ти їх засмутиш? Вони ж бо платять шалені гроші, щоб ти, ледарю, вивчив українську як свою рідну. Як вони після цього спокійно поп’ють чайку?!
- Ну той що? Мені байдуже. Вона не для мене. Ця мова мене доконає! Навіщо вона мені здалась?
- А ти, мабуть, хотів би поїхати цього літа в Київ? Всі з вас хотіли б. В культурну столицю. Відвідати їх паби і холи, насолодитися розкішшю їх вулиць і магазинів? Скуштувати справжнього рошенівського шоколаду і запити його класичним живчиком?
- Київ, звичайно – хто ж не хотів би.
- До речі діти, в мене радісна новина. Семе, ти якраз нагадав мені: консульство України розгляне наші документи в четвер. Нас попросили підійти і щось заспівати, щоб вони побачили, що ми дійсно британський шкільний хор, а не якісь там нелегали.
- Урааааааааа!!!!
- І все ж Міс Гувер, я не розумію чому всі повинні вчити ту українську?
- Сем, ну як тобі сказати...
- Так і скажіть.
- Розумієш, Семе. Зараз ти знаходишся в творі. Все твоє життя, всі твої переживання, всі твої мрії і надії заховані в кількох рядках і без них ти абсолютний нуль.
- Брехня, міс Гувер. Відверті макарони. Ви хочете, щоб я повірив в цю маячню?
- Семе, тобі вирішувати. Але одне слово. Одне слово проти чудової барвистої милозвучної історичної співочої мови і ти, Семе – дівчинка.
- Аааааа я дівчинка!!! (дівчинка-Сем бігає по класу)
- Це не так і погано. От якби ти був мікробом.
- Ааааа, я мікро... (зник).
- Нумо дітки, хто ще хоче, розповісти на пам’ять домашнє завдання. Чи ви також вважаєте українську надто важкою?
- Ні-ні. Я, я, я. (піднімають руки).
- Гаразд, але перед цим давайте підготуємо пісеньку, що співатимемо в четвер.
Діти починають співати пісню, що оповідає про нелегку долю українського народу та його героїзм, а автору не залишається нічого, окрім як поставити.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design