Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2658
Творів: 49552
Рецензій: 94097

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: Сага про радіобуй (наслідування А.Санченка), автор: Третє Я (колишній ТШЗ))

© Юрій, 07-05-2007
Херсонський кавун звучить краще. Краще його та під херсонський коньяк. ..А ці дурниці можна почути вскрізь, от тільки чи варто їх переоповідати? Той, кому ви наслідували, назвав твір байкою, зрозуміло, не як літературний жанр. Та все ж, може він чи автор, скаже, яка тут мораль чи де сміятися або плакати...
З повагою... до грузинів-мореплавців. Шість років прожив у Грузії, 1986-1992.

Це нескромно з моєї сторони, але раз вже серед нас з'явився "грузин", ризикну запропонувати один свій "грузинський" твір для прочитання.
Якщо будуть зауваження щодо Грузії, вислухаю уважно. :)

http://www.gak.com.ua/creatives/1/2518

© анонім, 09-05-2007

Домовились. Люблю поговорити. Надіюсь на взаємність. Все гаразд)))

© анонім, 09-05-2007

Юрію, ви таки буркотун. :) Відчувається, що вас ніколи не посилали з пилкою по металу відпилювати лапу якоря для профілактики. А ви ніколи не відрізали тієї лапи якоря автогеном :)

Я сам не раз пересвідчувався в реальності найвразливішої морської брехні. Бо моряки зазвичай не брешуть, вони прикрашають. За законами жанру.

Антон Санченко

© анонім, 08-05-2007

Не сперечаюсь, бо ми добре знаємо, що ніякого грузинського сухогруза не було. В радянські часи всі судна - радянські. Стати капітаном тоді по блату можна було, але не з вулиці приходили на флот капітани , навіть грузини. Не такі вони вже і тупі були, ти більше, в основном, за кордон ходили чорноморські сухогрузи. До речі, навіть сьогодні можна дізнатись прізвища всіх капітанів ЧМП, про заступників керівника і мови нема. Так само і в інших пароплавствах. Я вже не кажу про аварії суден в Чорному морі. Подивіться статистику. Якщо найдете щось схоже і приблизне хоча б за останні тридцять років- з мене коньяк.
Я про інше. Сам люблю слухати цікаві розповіді і різні байки. Але навіть в побрехеньках треба знати міру. Я - за художній вимисел. Та саме велике морське брехло скаже, скільки за добу можна пройти на шлюпці і скільки від центру нашого моря до будь-якого берегу. І вже ближче до правди, будь такий випадок - через двадцять хвилин капітан полетів би за борт шлюпки разом з буєм - вчитися ним користуватися.
Там, де йшлося про квитки я спеціально поставив значок жарту))))))

© анонім, 08-05-2007

Дякую панові Юрію за увагу до мого скромного твору. З байкою тут дійсно міжмовна гра. Те, що ми звемо байкою, росіяни - баснею. А моряки взагалі вживають слово "травля". А сухогрузи возять сухі грузи, а людей не возять. Тому квитки туди не продаються. Щодо на веслах за тиждень Чорне море - для команди, яка врятувалася з потонулого корабля це нереально. Хяба для якихось відморожених спортсменів. Тим більше, коли на носі сидить капітан з радіобуєм у руках. Психологія.
І шторм, бо сухогруз потонув не від штилю. Т. Ш-З

© анонім, 08-05-2007

Переконали. Не повезло й цього разу команді зі штурманом. Тиждень в шлюпці дивився на капітана з, вибачачаюсь, буєм у руках і не міг второпати, що цього разу буй треба повернути так, як весь час хотілося, коли сухогруз не тонув. Звісно, і команда була така сама як капітан зі штурманом, іншими офіцерами і радистом, їй теж подобалися прогулянці на шлюпці чи на боті. І щоб зовсім у ваших очах бути нудним - за тиждень самому можна переплисти Чорне море на резиновому човні, якщо знати течії і вітри. А якщо ще знати рекомендовані курси цивільних кораблів і райони обліту прикордонних літаків і вертольотів хоча б радянських (мова скоріш за все про ці часи іде).., але це вже зовсім нудно. Дякую за пораду щодо придбання квитків на грузинські сухогрузи.)

© анонім, 07-05-2007

Це був я. Антон Санченко

© анонім, 07-05-2007

Бачите, шановний Юрію, я ті, як ви кажете, "дурниці" колекціоную. Потім впорядковую і видаю за власні твори. Т. Ш-З. просто додав до цієї колекції ще одну :)

Сміятися вже можна, починайте.

ЗІ. Взагалі-то на флоті такі історії мають ще повчальне значення. От скільки не повторюй штурманові, що буй не можна перевертати догори антеною, бо він автоматично вмикається, він не запам'ятає. А історію запам'ятає. В слушний момент згодиться.

© анонім, 07-05-2007

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.68061089515686 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

Історія Європи. Український погляд
Кожен з нас має знати історію власного народу. Бо історія – це його посвідка на проживання на рідній …
Погляд на світ через призму пародії.
«Прометей поміж грудей» – тільки ця провокативна назва збірки чого варта! І це не натяк, це те, про …
День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …