Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2646
Творів: 48892
Рецензій: 93595

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Козляткам, Богданочко, розкіш на сайті?

(Рецензія на твір: Сценарій без назви -3, автор: Богдана)

© Орлик (193.19.241.—), 15-07-2009

Та все ж наше життя - то гра! Так нехай це буде весела гра! ))))


Сільська поетеса, чорнявка Марина
Творити нетлінне бажала до згину.
"Не пишеш пісень – значить хисту катма!" –
Сказав голосистий безвусий вівчар.
Сестра позіхала й просила: "Вгамуйся,
Бо я від поезій - таких - утоплюся!"
Сусідка ховала насмішку в хустинку:
"Зурочив хтось бідну школярку Маринку!.."

© Світлана Залізняк (Лана З-К)


Чи не так? )

---------------------------------------------------------------
Тільки казала ще сестро Альонка братику милому дурню Іванку, щоб той не пив з отих мудрих рецензій, творів та відгуків, що їх тут пишуть гури, маестри, МалИни і Педри, бо перетворяться його таланти на відгомінок отого болота, що тут створив той розгніваний Велес, та до якого постійно звертають всі оті дрібні душонки-МалИни, що заповзали вже двічи на пагорб, та все одно вони знають про себе, що в них в душі лиш рідота отруйна, що те болото вже їх засмоктало, що полетіти вони вже не можуть, як би усі вони не придивлялись до тих птахів, що у небі ширяють...


Я свій попкорн у кінотеатрі схрумала. Тільки-но повернулась з "Гаррі Поттера", трохи розчарована. хотілось більшого. Єдине, що сподобалось - початок динамічний і морський пейзаж зі скелями.
Снейп теж порадував око.
Та оце зайшла на ГАК, а тут такі прокламації... боже ж ти мій!!!! ) Бачу не сумуєте)
Зараз буду читати та сміятися)))

© Богдана, 19-07-2009

Йой, та у вас тут кімната сміху, дивлюсь :)) Так, де мій попкорн?
Богдано, нічо, що я тут, у партері подивлюсь? :))

© Сталева Кицька Panzervaffe, 18-07-2009

Зграя...

© , 18-07-2009

Богданочко-МалИна, біда у тому, що ви не помічаєте неприємні для вас коментарі.

"Тож нащо ви підписуєтеся моїм тутешнім (виключно для сайту ГАК) іменем під своїми "коментарями-відгуками"?
Орлик"

© анонім (145.100.100.—), 18-07-2009

Ти недотумкала половину слів у моєму вірші і щось отут мекаєш? Ти словника в руках не тримала. Тебе ніхто й не назве поеткою. Горе ти ......Не дождешся... Діагноз.

© , 18-07-2009

Біда у тому, що пані Свєталюба усвідомила себе поеткою, а ви її, мов необразовану у море штовхаєте)))

© Богдана, 18-07-2009


"А трон у зграї один і за нього міцно вчепилась Наталка Д."



"молода людина, яка ще не усвідомила себе письменником, приходить на берег моря і, скільки вистачає погляду, бачить простір. Бо Море безмежне, нічим не заплямоване і ніким не підкорене. Це прадавнє Море, таке, яким бачили його впродовж багатьох тисячоліть наші пращури, бо звертаючись до творчості, людина звертається до своєї підсвідомості. Море і є підсвідомістю і колективним несвідомим, звідки приходить вся творчість".

http://gak.com.ua/review/13131

Тож у Морі вистачить місця всім...
На відміну від пагорочка "Коронації слова". ;))

© анонім (82.66.170.—), 18-07-2009

Бажаєте прибитися до зграї?
Ви, часом у дитинстві не вигравали на конкурсі "Обдарована дитина?" Бо Наталка-орлик вигравала. А трон у зграї один і за нього міцно вчепилась Наталка Д. ))))
Тому будете грати свиту при "королеві дощу з чорних стріл"
Та підтанцовка теж річ непогана, адже ви не горда? )

© Богдана, 18-07-2009

Невігласи так роблять... Бездара.

© , 18-07-2009

Орлик мав рацію. Бідна авторка. Невихована.

© , 18-07-2009


"пан Орлік, зробивши розумне обличчя ( і як це йому вдається - дивуюся!) перебрехав моє по-батькові."

То сценарист "перебрехав" ваше "по-батькові" (© Тож головні риси характеру показані вірно).
До речі, як і "по-батькові" Ірини Михайлівни...

Орлик

-------------------------------------------------------------------------------------------
История должна быть интересна присутствующим, иначе они перестанут вас слушать. Но есть и усложняющий момент - главная героиня "Маша", которая может в один прекрасный момент сказать: "А я трусиха, я бы никогда не полезла в тот темный подвал!"
Вот и все, ваша прекрасно выстроенная история накрылась медным тазом: главная героиня не может сделать то, что вы ей приписали.

© анонім (193.19.241.—), 17-07-2009

Богдано, то я з себе не вичавлюю ввічливу посмішку, мені дійсно в кайф. Я багато років провела (змарнувала) в одному НДІ , у відділі науково-технічної інформаціїї. От місцинка була - майже Соловки... Так ми з подружкою скрашували собі часи до дембелю тим, що писали схожі речі про співробітників. Щоправда, нам було зручніше - адже всі були поруч, і можна було просто занотовувати монологи та діалоги. Що ми й робили, регочучись як скажені. А всі дивилися на нас, як на божевільних...
Вам складніше. Хоча в рецензіях - відгуках - відповідях матеріала теж вистачає. А ще ж твори - там вже точно нічого не приховаєш.
На той випадок, якщо всі наші твори кануть у Лету, а Ваш сценарій залишиться, хочу сказати, що пан Орлік, зробивши розумне обличчя ( і як це йому вдається - дивуюся!) перебрехав моє по-батькові. Мого батька звали Георгій. Але це я для історії, а не для Вас, як сценаріста. Ви вільні називати своїх персонажів, як заманеться.
Чекаю на продовження.
З повагою, Галина М.

© анонім (77.120.129.—), 17-07-2009


"тільки Орлик в нас трохи тугодум, але думаю йому теж дійде.
© Богдана, 17-07-2009"


Богданочко-МалИна, ви вже неодноразово були помічені у використанні чужих імен для своїх провокацій...
І не тільки на цьому сайті...
Тож нащо ви підписуєтеся моїм тутешнім (виключно для сайту ГАК) іменем під своїми "коментарями-відгуками"?

Орлик

-------------------------------------------------------------------------------------------
Тільки казала ще сестро Альонка братику милому дурню Іванку, щоб той не пив з отих мудрих рецензій, творів та відгуків, що їх тут пишуть гури, маестри, МалИни і Педри, бо перетворяться його таланти на відгомінок отого болота, що тут створив той розгніваний Велес, та до якого постійно звертають всі оті дрібні душонки-МалИни, що заповзали вже двічи на пагорб, та все одно вони знають про себе, що в них в душі лиш рідота отруйна, що те болото вже їх засмоктало, що полетіти вони вже не можуть, як би усі вони не придивлялись до тих птахів, що у небі ширяють...

© анонім (193.19.241.—), 17-07-2009


"Пане Орлику, не треба мене захищати - я до Вас за допомогою не зверталася. Я до авторки сценарію жодних претензій не маю. Я помадою не користуюся, а якби користувалася, то, напевно, плямкала б - це нормально."

Та я ж так і сказав, що ви не "плямкаєте", на відміну персонажу у "вправі" Богдани-Малиної...

Орлик

-------------------------------------------------------------------------------------------
История должна быть интересна присутствующим, иначе они перестанут вас слушать. Но есть и усложняющий момент - главная героиня "Маша", которая может в один прекрасный момент сказать: "А я трусиха, я бы никогда не полезла в тот темный подвал!"
Вот и все, ваша прекрасно выстроенная история накрылась медным тазом: главная героиня не может сделать то, что вы ей приписали.

© анонім (193.19.241.—), 17-07-2009

Я скоро у вас зовсім закохаюсь, пані Галино!
Звісно, що моя героїня не може бути вами, хоча б тому, що ми з вами незнайомі)
Я лише беру деякі риси для колориту)))
Я це вже всім пояснила, тільки Орлик в нас трохи тугодум, але думаю йому теж дійде.
Дякую!

© Богдана, 17-07-2009

Пане Орлику, не треба мене захищати - я до Вас за допомогою не зверталася. Я до авторки сценарію жодних претензій не маю. Я помадою не користуюся, а якби користувалася, то, напевно, плямкала б - це нормально. Кота з собою не тягаю, бо його закачує в транспорті, і він воліє бути вдома. Але я від нього ані на крок. Ось зараз він спить на балконі, у затінку, а я притулилася поруч з ноутбуком. Хоча мені було б значно зручніше в іншій кімнаті за компом стаціонарним. Тож головні риси характеру показані вірно.
І взагалі Галина Михайлівна - може, це і не я зовсім. Поживемо - побачимо.
А Ви не намагайтеся посварити мене з авторкою, і з рештою громади. Мені компанія до вподоби. Навіть Ваня, якщо перестане обзивати бидлом усіх на всі боки, а буде звертатися так виключно до відображення в дзеркалі, що не можна заборонити жодній людині і кожному корисно для самовдосконалення, теж видається останнім часом цілком нормальним.
В усякому разі відмова від вживання спиртних напоїв - це вчинок! Поважаю. Сама хотіла б кинути звичку випивати ввечері пляшечку пива, але поки що несила.
Щиро, Галина М.

© анонім (77.120.129.—), 17-07-2009

"Це на мою думку у вас невиліковне))))))
© Богдана, 17-07-2009"

Чому ж невиліковне, Богданочко?
Он, хлопчик banana-321 вже "виліковується" ...

© Коли йдеться про творчість - пишіть, що хочете. Коли ви починаєте викладати біографію нашого автора, слід або дотримуватися фактів, або розуміти, що ви брешете.
Наш сайт створено не для того, щоб брехати.

© анонім (217.148.84.—), 17-07-2009

А тут, як завжди!
Знавіснілий Орлик з піною у роті віддає накази, незрозуміло кому. Начебто усі зразу кинуться виконувати )))))) Що ж це за манія така?
Як страшно жити.... маючи такі перехльости у голові) Співчуваю, але допомогти нічим не можу. Це на мою думку у вас невиліковне))))))

© Богдана, 17-07-2009


Дівчинко alisa18 (вас таких в i.ua вже 17 є?) з кривавим ножем. Ви кажете: "Ні, Орлик не ядучий, Орлик завидучий))) І він дуже злоститься, що не може писати сам. Тому і цитує різні психологічні простирадла з аутотренингів, та чужі вірші".
Але ж ви хвалилися, що напишете щось своє...
Та, окрім кількох творів-тренінгів і не дуже цікавих "психоделічних" посилань, так і не спромоглися...
Але ж "головні герої" ваших "вправ" не роблять те, що ви їм приписуєте:
Іван Лузан (dalai_lama Іван ``Tier``) вже не п'є;
Кат (Лісничий) на дерева не лазить, він їх (гнилі) спилює або спалює;
Михайло (Alarich-Командор Карповий) ще не був помічений у "розгубленості";
Галина Михайлівна Михайловська (Halyna M) не "плямкає", а цілком обачно та виважено зараз розмовляє...
То чому ж, вихована дівчинко, тут "заздрити"?

Орлик

-------------------------------------------------------------------------------------------
История должна быть интересна присутствующим, иначе они перестанут вас слушать. Но есть и усложняющий момент - главная героиня "Маша", которая может в один прекрасный момент сказать: "А я трусиха, я бы никогда не полезла в тот темный подвал!"
Вот и все, ваша прекрасно выстроенная история накрылась медным тазом: главная героиня не может сделать то, что вы ей приписали.

© анонім (193.19.241.—), 16-07-2009


"Те, що запропоновано Вами, пане Орлику, в якості аргументованої відповіді всього лише довга цитата.
© Лявон Попільняк, 15-07-2009"



Пане Лявоне.

Ви сподіваєтесь, що пара "злободенних" віршів на вашій сторінці надасть вам "експертної" ваги?

Орлик

-------------------------------------------------------------------------------------------
Тільки казала ще сестро Альонка братику милому дурню Іванку, щоб той не пив з отих мудрих рецензій, творів та відгуків, що їх тут пишуть гури, маестри, МалИни і Педри, бо перетворяться його таланти на відгомінок отого болота, що тут створив той розгніваний Велес, та до якого постійно звертають всі оті дрібні душонки-МалИни, що заповзали вже двічи на пагорб, та все одно вони знають про себе, що в них в душі лиш рідота отруйна, що те болото вже їх засмоктало, що полетіти вони вже не можуть, як би усі вони не придивлялись до тих птахів, що у небі ширяють...

© анонім (193.19.241.—), 16-07-2009

Попільняк Олексо-Лявоне, нащо робити зацікавлений вигляд, коли розмовляти не збираєшся?
Що там із запропонованою рецензією на статтю Таміли Соколик?
Сноба, що "Ось такі якраз цариць є**ть!", не надихнуло?
Чи краще читати-перечитувати "бестселер про Баркароли/І морські оповідки, які написав САМ Слокам" Санченко?

© анонім (145.100.100.—), 16-07-2009

Богданочко-alisa18, а де ж у цьому шматочку сценарія хлопчик banana-321?

© анонім (89.253.105.—), 16-07-2009

Те, що запропоновано Вами, пане Орлику, в якості аргументованої відповіді всього лише довга цитата.

© , 15-07-2009

Ні, Орлик не ядучий, Орлик завидучий))) І він дуже злоститься, що не може писати сам. Тому і цитує різні психологічні простирадла з аутотренингів, та чужі вірші. Від цього всі проблеми, пане Лявоне.
А пані Світлані дякую, за її врівноважену позицію.

© Богдана, 15-07-2009


"Пане Орлику, чому ви такий ядучий?
Хай люди забавляються.
За розмірністю цей вірш нагадав мені вірші про хлопчину, який знаходив кулемет, тощо. В союзники Ви берете вірш Лани З-К.
Як їй зараз реагувати?
Я хотів би ознайомитись з Вашими літературними творами.
© Лявон Попільняк, 15-07-2009"



Пане Лявоне.

Та нехай люди забавляються, та щоб не за рахунок інших...
Богдану я вже попереджав, щоб не звала лихо... А як прийде?..
Не розуміє...

Лісники по деревах не лазять. Вони ті гнилі стовбури або спилюють, або спалюють...

За написанням цей "сценарій" нагадав мені тренінг "Головний герой".

Цитую:

"Приложение 1. Практические занятия

То, что я предложу вам в этом приложении, является техниками, позволяющими улучшить писательское мастерство, раскрепостить фантазию, при этом обойтись без нудных сокращений текстов и обыгрывания известных сюжетов или подделок под чужие стили, как советуют конструкторы.
Все они были не единожды воплощены в реальность, я играла в это почти десять лет. Разница только в том, что в нашей группе на тот момент никто и не думал стать писателем. Поэтому все получалось естественно.
Если предложенное мною превратится в обязаловку, будет сопровождаться нытьем или восхищенными возгласами о писательстве, оно не сработает. Эти тренинги (дальше я для удобства буду называть их играми) требуют творческого подхода и легкости воплощения, должны приносить радость, ведь для воплощения каждой из них требуется, кроме вас, как минимум еще один человек.
Я считаю, что нельзя научить, но можно научиться самому, и лучше всего получается учиться в общении. Все игры УСТНЫЕ, не пытайтесь зафиксировать их или перевести в письменный формат! Вам нужна вся информация об участниках, особенно невербальная, и никаких шпаргалок. Каждая игра - новая и первая, забудьте все, что знали о прошлых. Вы творите новый мир - себя.

Игра первая "Дуэль".
Эта игра поэтическая. Двое сражаются словом. При желании можно расширить круг, включив в него любое количество людей. Взята техника из средневековой Европы, где была очень популярна.
Тема может быть задана изначально, может возникнуть в процессе. Первый человек говорит строку, ритмически правильную и не слишком длинную или короткую, чтобы было проще. Второй говорит свою строку, придуманную только что, по смыслу продолжающую первую, правильную ритмически (весь ритм дуэли задан первой строкой), рифмующуюся с первой, и третью строку с новой рифмой. Первый рифмует третью строку с четвертой, своей, говорит пятую.
В случае, когда людей больше двух, изначально выбирается, кто чьи строки рифмует, или это происходит произвольно (по указке задавшего новую рифму или по желанию любого из участников). Но правила должны быть оговорены до начала дуэли.
Дуэль заканчивается, когда один из участников сбивается с ритма, не может найти рифму или она кому-то надоедает. Главное, чтобы в стихотворении сохранялся смысл, и оно не стало простым набором строк.

Игра вторая "Расскажи свой сон".
Эта игра очень популярна среди детей, которым снятся красочные сновидения, а таких детей большинство. Мы нашли эту форму развлечения так: вечером, когда домой идти еще не хотелось, а на подвижные игры не оставалось физических сил, мы собирались за столиком под березами и рассказывали, кому что приснилось прошлой ночью.
Иногда рассказчик выбирался жребием, иногда вызывался сам. Главное в игре то, что если слушателям станет неинтересно, они могут прервать рассказчика и решить послушать кого-нибудь другого. Никаких обид! Зрителям было не интересно, и это ваша вина.
Преимущество для рассказчика в том, что он сразу может видеть реакцию на свои слова, корректировать историю, которую подсказывает ему фантазия. Он сразу видит результат влияния своих слов, и что конкретно было воспринято, а что нет.
Другое преимущество подобного устного рассказа перед опубликованным в книге - завтра, после красочного сна вашего товарища, классный сон приснится вам, ведь вы очень хотите, чтобы и вас зачарованно слушали друзья. Сны дадут вам эту возможность, а дальше такое общение похоже на цепную реакцию, с каждым днем фантазия становится раскованнее.

Игра третья "Главный герой".
У нее может быть много вариаций. Суть такова: выбирается человек (из присутствующих), который будет главным героем истории, и тот, кто эту историю расскажет. Можно жребием, можно по желанию, но никогда по предварительной договоренности. Уточняется только жанр, в котором будет история. Да и то не всегда.
Рассказчику дается 3-5 минут для подготовки (никакой бумаги и карандаша!), но время не регламентируется, некоторым хватает нескольких секунд, чтобы сориентироваться. Дальше рассказчик начинает "Историю о приключениях Маши" (так, к примеру, зовут человека, которому выпало быть главным героем).
История должна быть интересна присутствующим, иначе они перестанут вас слушать. Но есть и усложняющий момент - главная героиня "Маша", которая может в один прекрасный момент сказать: "А я трусиха, я бы никогда не полезла в тот темный подвал!"
Вот и все, ваша прекрасно выстроенная история накрылась медным тазом: главная героиня не может сделать то, что вы ей приписали. Вам за несколько секунд (до минуты, иначе историю может подхватить другой участник, если это было оговорено изначально) нужно полностью изменить сюжет, где героиня не будет лезть в "темный подвал", а захватывающую историю это обстоятельство не испортит.
Слово выбранного главным героем - закон. Поэтому, чем точнее вы впишете в историю действительный психологический портрет вашего друга или подруги, тем реже вам придется на ходу переделывать сюжет.

Игра четвертая "Общая история".
Это немного похоже на поэтическую дуэль, но в прозе. Один начинает рассказывать историю, если она не интересна, он не знает, что говорить дальше, или устает, тогда историю подхватывает другой человек. Новый рассказчик продолжает историю, но придерживается внутренней логики развития, а не заменяет уже существующих героев своими. Так рассказ может переходить к разным людям бесконечное количество раз.
Особенностью игры есть то, что передать статус рассказчика можно и в тот момент, когда вам еще есть что сказать. Бывает это так: один рассказывает, но другому кажется, что рассказчик упустил что-то важное, и именно он знает, что не замечено (все участники находятся в мире истории на равных правах). Тогда сомневающийся прерывает рассказчика (вежливо, замечу, это же круг друзей) и высказывает свою версию или пропущенную подробность.
Все другие участники поддерживают или не поддерживают новую версию. Если поддерживают, дальше продолжает сомневающийся, а бывший рассказчик слушает. Возможно, сегодня ему еще удастся отобрать историю назад.
Смысл игры в том, что чем интереснее рассказывает рассказчик, тем меньше вероятность, что чья-то фантазия выстроит альтернативу. Но чем богаче фантазия, тем больше у нее возможности подобрать свой ключ к повествованию и, благодаря мелочам и ошибкам рассказчика, отобрать историю.

Игра пятая "Проводник".
Эта игра очень сложна и требует от одного из участников знаний психологии или развитой интуиции. У нее могут быть зрители, но обычно о ней знают только двое участников.
Помните, как человека вводят в транс, а потом гипнотизер ведет его через воспоминания? "Где ты? Что ты видишь? Что это? Почему оно находится здесь?" Если вы наблюдали эту технику со стороны даже в фильме, вы понимаете, что я не могу перечислить все вопросы, которые могут быть заданы. Вот где пригодятся знания или интуиция.
Рассказчик закрывает глаза, чтобы легче представлять. (Только никаких дополнительных психологических или физических нагрузок! Не пытайтесь войти в транс так, как это делают при гипнозе! Это может очень плохо кончиться! Очень плохо!) Максимум, что вы можете добавить, так это фон: спокойную музыку без слов.
Перед началом договариваются, кто делает первый шаг: рассказчик задает первый рисунок (Я стою на опушке леса...) или проводник (Ты стоишь на опушке леса. Что это за лес? Опиши его...). Есть еще третий вариант - "Зеркало".
Он самый опасный, потому что если сама техника "Проводник" граничит с гипнозом, то "Зеркало" нередко выходит из-под контроля и гипнозом становится. Только у вашего друга нет опыта психолога, да и "Зеркало" может сработать так, что он не будет вас вести, только слушать ваш голос. Это похоже на сон при бодрствовании, только очень сложно проснуться.
Но я честна, поэтому расскажу и об этой технике. Примерный текст проводника: Ты видишь перед собой зеркало. Какое оно? (Обычно такие зеркала во весь рост). Тебе оно нравится? Если "нет", спрашивается почему? Проводник предлагает подойти к зеркалу поближе. Что-то изменилось? (Все посторонние "шумы", возникающие при этой технике, должны моментально докладываться проводнику, например, если краем глаза вы увидели в стороне тень, а проводник о ней не упоминал, скажите немедленно - Зеркало уже подчиняет вас себе).
Если ничего не происходит, проводник предлагает помахать отражению, улыбнуться, короче, проявить доброжелательность (вы можете и не отражаться в этом зеркале, не удивляйтесь). Если все равно ничего не происходит (любые отклонения подскажут проводнику новые пути, только на вас рассчитанные), предлагается коснуться Зеркала.
В этот момент обычно и начинаются неприятности. Если же нет, полшага назад и представить за зеркалом "иной мир". Вы описываете его проводнику, это живое отражение, обсуждаете, не враждебно ли оно вам, а потом делаете шаг туда, сквозь Зеркало. Здесь неприятности начнутся почти со стопроцентной вероятностью.
Я не буду продолжать, суть вы уже поняли.
Почему же я рассказала вам о технике "Зеркала", если категорически не рекомендую ее использовать? Во-первых, чтобы вы осознали, насколько сильна ваша фантазия, читатели так проходят через зеркало в ваш мир, только больше сохраняют связь с реальностью (эмоции 1:10, помните?). И, во-вторых, чтобы вы имели представление об этой технике, потому что она в искаженном виде (обычно изымается предупреждение об опасности) бродит среди творческих людей.
Мне бы не хотелось, чтобы с вами что-то случилось. Если вы попадете в эту психологическую ловушку, значит, у вас была очень сильная фантазия. Только сможете ли вы ею после всего этого воспользоваться?

Игра шестая "Колдовство" или "Пойдем со мной".
Можно сказать, что эта игра - обратная сторона "Проводника". Только теперь закрывает глаза тот, кому вы рассказываете историю. Вы можете создать соответствующую обстановку, но не более того, даже обычные ароматические свечи могут стать фактором нестабильности. Вам не обязательно сидеть, можете переходить с одной точки в другую, можете изменять голос, можете играть, как в театре, лучше, чем в театре.
Ваша задача "околдовать" своего друга, убедить его, что то, что он видит - настоящее, что он действительно видит это, а не представляет. Вы идете в придуманный мир вместе, единственное ваше преимущество: ваши глаза открыты, а другу открывать глаза запрещено, но и для вас есть запрет - ни при каких обстоятельствах не прикасаться к тому, кого вы "околдовываете", только слово в вашем распоряжении.
Вы можете задавать другу вопросы, советоваться с ним, выслушивать его замечания. Сон наяву, где вы путешествуете по созданному миру, который в любой момент может стать настоящим. Это тоже очень тонкое влияние, и невербальное в первую очередь, подсознательное.
Главное, не заиграйтесь. "Пойдем со мной" также опасна, как и "Зеркало". В тот момент, когда ваш друг ощутит, что мир, в который вы его привели, настоящий, он должен сказать об этом! Друг открывает глаза, игра закончена! Вы доказали свое влияние и мастерство слова, но за этой гранью больше нет вашей власти. Если в "Зеркале" под влияние игры попадает один человек, то в "Пойдем со мной" легко могут утонуть и двое. И даже если очень хочется продолжить или снова попробовать, дождитесь, пока это чувство вас оставит. Это обязательное условие!

Да, техники, о которых я вам рассказала, действительно граничат с психологией и гипнозом, некоторые даже сказали бы, что с колдовством. Но вы все равно можете услышать о них, и лучше, если вы уже будете знать, что они собой представляют, и подумаете, нужны ли они вам.
Еще в начале я пообещала, что буду говорить с вами как со взрослыми, независимо от возраста. Вы - автор, поэтому такой разговор обязан быть серьезным."

http://zhurnal.lib.ru/h/hishnaja_p/000wolshebnaja_skola.shtml
"Как не угробить писательский талант, или советы молодым"
© Хищная Птица


Стосовно "Я хотів би ознайомитись з Вашими літературними творами":
якщо схочете, можете написати рецензію на статтю "Не будь "сучукр"!"
http://gak.com.ua/review/25733
та додати ту рецензію до твору "Ями в сучасній літературі"
http://gak.com.ua/creatives/1/13335


Орлик

P.S. Світлана Залізняк (Лана З-К), прошу пробачити, якщо чимось образив, але частина вашого вірша тут є дуже доречна (для Маріанни-Богдани). Та й нащо "паплюжити" те, що вже гарно сказане...

------------------------------------------------------------------------------------------
Тільки казала ще сестро Альонка братику милому дурню Іванку, щоб той не пив з отих мудрих рецензій, творів та відгуків, що їх тут пишуть гури, маестри, МалИни і Педри, бо перетворяться його таланти на відгомінок отого болота, що тут створив той розгніваний Велес, та до якого постійно звертають всі оті дрібні душонки-МалИни, що заповзали вже двічи на пагорб, та все одно вони знають про себе, що в них в душі лиш рідота отруйна, що те болото вже їх засмоктало, що полетіти вони вже не можуть, як би усі вони не придивлялись до тих птахів, що у небі ширяють...

© анонім (193.19.241.—), 15-07-2009

Варто аргументувати закиди своїми рядками, Орлику. Не дякую за популяризацію творчості моєї. Розумному-досить. Моя Марина якраз виросла, а в таку поетку поцілятимуть і з рогаток, і з боліт... Та марно. А до творчості Богдани я нейтральна, бо ще не знайомилася з текстам. Я мирна, і стріляти з кулемета, складеного з моїх віршів, не раджу. Майструйте свої.

© , 15-07-2009

Пане Орлику, чому ви такий ядучий?
Хай люди забавляються.
За розмірністю цей вірш нагадав мені вірші про хлопчину, який знаходив кулемет, тощо. В союзники Ви берете вірш Лани З-К.
Як їй зараз реагувати?
Я хотів би ознайомитись з Вашими літературними творами.

© , 15-07-2009

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.6607141494751 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …
Графічний роман “Серед овець”
Графічний роман Корешкова Олександра «Серед овець», можна було б сміливо віднести до антиутопії, як …
Добірка художньої літератури козацької доби
Друзі! В інтернет-крамниці “Онлайн Криївка” представлена цікава добірка художньої літератури …