"жи єсі на нєбєсі". Та, коли на нєбєсі дубар, і промінці на землю просяться? чи так вже й холодно у цім Кільці Земнім? поете, дорогий філософе, Обручка "трохи" заширока, Та, хай не завузька... носіть, носіть життя...
я зараз згадую::
"Земля обертається довкла Сонця"... читаю речення з кінця: "Довкола Сонця обертається Земля"... Якщо земля, не та, якою засипає, мов снігом (сніг - біла земля?), а кулька - хай буде й буде у Вас це коло...
Я буду обертатися довкола Ваших віршів. І тепло мені буде навіть від холоду... Спасибі. Спасибі.
(є такий красивий холод. Може, Вам буде до вподоби).
http://www.youtube.com/watch?v=lUDwGcRNBNk&feature=related
О майн готт, як то сказав би Гординський де Федькович. Ураган. Дайте я збережу це навсігда. (:
Абсолютно. Воно впало на попередні "штучки" з форматуванням і з них скористалося. Мабуть, якби натомість передувало шось гастрономічне, вийшов би тратат "Халоднийє закускі" (:
Дак вопше кажучи, я можу тільки вухами ворушити, дослухаючись. Бо зсередини його читати було просто неможливо, бо знову як "лєпєртаж с мєста сабитій". Або "Підручник власноручного голковколювання для чайників". А тепер коли воно одірвалось хочеться пояснити його так, шоб його взагалі не стало. А натомість ластівки гніздечко звили в стрісі.
Нє, ну я ше з ним не змирився, хіба шо частково і тільки дякувати отсим відгукам. Це добро, правда, мало садистським наслідком те, шо на його хвилі я змусив Пана Композитора писати вірші (що вопше повний сюр) і він набомбив здоровенний цикл хоку "про бублики". Хоча б користь. Гггг. (:
Як, ну... я десь розумію, шо він написав, а вже не його самого, тьху-тьху (стукає по лобі). Теоретизуючи, можна сказать, це як свинки в море попадали. ((:
Дозвольте високо здійняти великого бриля на подяку.
(Пурхає, машучи вухами, червоними від сорому)
Єфрем
якщо /стиль - то є повторення, переповторення і самоповторення/, що безумовно вірно, особливо - самоповторення (тут дописувач буряковіє і єхидно либиться), то дуже вірно вибрана тема_тематика, бо в замерзаючої людини падає клямка і вона ні про що більше не може думати, окрім всепоглинаючого холоду, а тому й ходить колами, вперто (й тупо?) вертаючись до того, що її більш за все й пече в цю мить - власне, до холоду. але ж властивість мозку така, що втриматись довго на одному предметові - ну ніяк, бо то вже медитація, а наші люди в булошну на таксі не їздять, тому думка (міцно заякорена до Х) спорадично кидається в різні боки, інстинктивно вихоплюючи (як їй здається!) в навколишньому&внутрішньому безмежжі найважливіші для себе пазли, але, як йо_йо, вертається до свого любимого Х. тобто - вірш може бути абсолютно еклектичний, але міцно триматися холодом і видавати суперпупер цілісним, як цеглина. це я до чого (окрім блукань колами), а до того, що тема і втілення - ідеальні... мабуть, вірно вибрано столик, бо на деревляному так би не написалось (радіє що сказав дурню:)
/уже на межі (чи за межею) літератури?/ - на межі між віршем і невіршем. та так на межі, що не тяжіє ні до того, ні до іншого - а цілком самостійна межева штукенція. зізнайтеся - писали цеглинкою, а потім форматнули? жартую-жартую... просто хочу сказати, що за сприйманням це для мене не загальноприйнятна неримована поезія, а щось таке самостійне... бо, з одного боку - якщо прибрати форматування, це прозова цеглинка, але, розбито так вдало і закладена в неї така напруга, що це вже аж ніяк не (з острахом оглядається в бік прозової колонки і членів її фанклубу)... ну, ви мене розумієте. тобто: форматування (уявне... внутрішнє...) для вас - це дорога в один бік, потім почуття так цементують текст, що сприймається він тільки отак і ніяк інакше.
зрозумійте вірно, я не кажу що текст написаний цеглинкою і потім розбитий. а мається на увазі, що - !не при першому прочитанні, одразу цього не розумієш, бо захоплений (власне) текстом! - він відходить від загальноуявної зализаної поезії в напрямку прози, але так до неї й не доходить: лишається стовбичити в якійсь своїй царині, де поодаль Марко зі своїм блюзом, далі ще хтось...до болю знайомий... тобто - я цілком можу уявити його уявний шлях у зворотньому напрямкові у цю ж саму царину: від віртуальної прозової цеглини до кінцевої драбинки. і тільки сюди можу приписати вашу хвройдівську обмовку "обоє-рябоє". але ж звідси він, з цієї нічиєї вашої землі - ні ногою!
в цьому величезна "небезпека" для читача, бо від поетичних конструкцій, загалом штучних, в нього несвідомий захист. а ваша штукенція - це як шаманське нашіптування: просто-таки вмерзаєш в лід. у вас виходить простий розмовний текст, від якого захисту нема. але розумієш це, коли вже пізно, після якось там енного прочитання - все, ти попався, креветко, тебе заморожено!
поети, наївні, щось там ритмізують, вилизують, шукають якоїсь там плинності тексту, щось там ще - а ви Х з плеча, потім ще раз - Х по голові, а потім - Х під дих...- і все: читача нема, загнувся...замерз.
в кінці дописувач щиросердно кається, що, мовляв, писав гарячково, якби писав ще раз, то було би все інакше, що це виключно його хворблива уява саме від цього тексту, а він тут ні при чому... щось там ще...ще.... і обіцяє більше так не бути.
Кудкудак-(щиросердо)-кудкудак! ((: Формально кажучи, се, по ходу справи, наче була думка про музичні "варіації на тему", в тому розумінні, шо стиль - то є повторення, переповторення і самоповторення...
Але насправді воно якось (паскудно) уже на межі (чи за межею) літератури? Якесь, обоє-рябоє, за що й дякувати стидко?.. (Уперто шаркає ніжкою та витирає носа рукавом.) Пасіба за прачьтєнійє...
Єфрем
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design